فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رد پای گاف تلویزیونی/ خمسه و درخواست اجرای ترانه شجریان



رد پای گاف تلویزیونی/

خمسه و درخواست اجرای ترانه شجریان

علیرضا خمسه در ویژه برنامه عید مبعث شبکه تهران که به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شد، تاکید کرد می‌توان ترانه‌های محمدرضا شجریان را خواند.

ویژه برنامه شب عید مبعث با نام "ردپای باران" دیشب 28 خرداد ماه از شبکه تهران پخش شد. اجرای این برنامه بر عهده امیر احمدی و محمود شهریاری بود.

در بخشی از این برنامه علیرضا خمسه فی البداهه ترانه‌‌ای را اجرا کرد که با استقبال مجریان رو به رو شد. بعد از اجرای این ترانه خمسه خطاب به مجریان گفت می‌تواند ترانه‌های مختلفی را از خوانندگانی همچون محمدرضا شجریان اجرا کند.

نکته جالب در این برنامه دکور آن بود که با وجود آنکه در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شد، اما عوامل هیچ تلاشی برای دکور نکرده بودند و تنها چند مبلمان لوکس در وسط سن قرار داده بودند. گرچه برنامه‌سازان شبکه تهران تلاش کرده بودند تا استودیو گریزی کنند، اما در این باره هیچ خلاقیتی به خرج نداده بودند.

این در حالی است که شورای دکور در معاونت سیما از چند سال پیش تاکنون راه‌اندازی شده تا بر دکور برنامه‌های تلویزیون نظارت داشته باشد، اما با توجه به دکور برنامه‌های جنگ گونه به ویژه در اعیاد می‌توان متوجه شد این شورای به شکل تشریفاتی راه‌اندازی شده و هرگز دخالتی در این باره ندارد، چرا که در این صورت شاهد رونق دکور برنامه‌های تلویزیونی می‌شدیم./مهر


ویدیو مرتبط :
اجرای ترانه محلی مازندرانی حمیدرضا بخشنده(شیدای شجریان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران درخواست مذاكرات دوجانبه آمریكا را رد كرد



 

ایران درخواست مذاكرات دوجانبه آمریكا را رد كرد

 

یكی از مقامات ایرانی حاضر در تیم مذاكره كننده اعلام كرد جمهوری اسلامی درخواست مذاكرات دو جانبه آمریكا در گفت‌وگوهای استانبول را رد كرده است.

 

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، ابوالفضل ظهره‌وند معاون رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام كرد كه طرف ایرانی درخواست برگزاری یك نشست دو جانبه با آمریكا در حین برگزاری گفت‌‌وگوهای استانبول را رد كرده است.

ظهره‌وند با بیان اینكه كه این تقاضا توسط خانم اشتون مطرح شده است گفت: اگر درخواست گفت‌وگوی دوجانبه درباره نشست استانبول نباشد نیازی به برگزاری چنین گفت‌وگوهایی وجود ندارد.

"فیلیپ كرولی " سخنگوی وزارت خارجه آمریكا پس از برگزاری گفت‌وگوهای روز گذشته میان ایران و نمایندگان گروه 1+5 در استانبول اعلام كرد: ما خواستار تعامل با ایران هستیم، اما كاملا واقع‌بینانه عمل می‌كنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریكا گفت: ما كاملا آماده هستیم تا با ایران دیداری را برگزار كنیم، اما اینكه چنین اتفاقی در روند این مذاكرات می‌افتد یا خیر باید منتظر بمانیم و شاهد نتیجه باشیم.

فیلیپ كرولی تاكید كرد: ما مایلیم تا با ایران وارد تعامل شویم و حضور ما در استانبول نیز نشان‌دهنده همین تمایل است.

منابع دیپلماتیك مرتبط با گفت‌وگوهای ایران و 1+5 در استانبول اعلام كرده اند كه "كاترین اشتون " رئیس سیاست خارجه آمریكا روز گذشته به "سعید جلیلی " دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران پیشنهاد كرد تا با "ویلیام برنز " معاون وزیر امورخارجه آمریكا در امور سیاسی كه در رأس هیئت آمریكایی در نشست استانبول شركت می‌كند، نشست دوجانبه‌ای را برگزار كند.../فارس