فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«ردکارپت» عطاران پروانه نمایش خانگی گرفت



اخبار ,  اخبار فرهنگی , فیلم ردکارپت

اخبار فرهنگی - «ردکارپت» عطاران پروانه نمایش خانگی گرفت

احمد احمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «ردکارپت» از توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی در آبان ماه و صدور پروانه نمایش برای اکران «ردکارپت» در خارج از کشور خبر داد.

احمد احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی ردکارپت از صدور پروانه نمایش خانگی این فیلم خبر داد و گفت: پروانه نمایش نسخه خانگی فیلم «ردکارپت» به تازگی صادر شده و طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اول آبان ماه «ردکارپت» در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: پخش این فیلم را شرکت «قرن جدید» بر عهده دارد و نسخه نمایش خانگی این فیلم همانند نسخه اکران شده در ایام نمایش این فیلم در سینماهای کشور است.

 

احمدی با اشاره به بخش‌های مختلف نسخه نمایش خانگی «ردکارپت» اظهار داشت: این فیلم شامل یک پکیج کامل از جمله زیرنویس فارسی - انگلیسی، گالری عکس و پشت صحنه است.

 

این تهیه‌کننده سینمای ایران در ادامه از صدور پروانه نمایش «ردکارپت» در خارج از کشور توسط سازمان سینمایی خبر داد و گفت: تصمیم من این بود تا زمانی که پروانه نمایش این فیلم در خارج از کشور صادر نشده «ردکارپت» به هیچ عنوان در خارج از ایران به نمایش درنیاید.

 

وی افزود: «ردکارپت» در اولین حضور خود در خارج از کشور در ماه اکتبر در 5 شهر استرالیا نمایش داده خواهد شد و به موازات این نمایش نیز در شهر تورنتو کانادا از 10 تا 19 اکتبر اکران خواهیم داشت.

 

احمدی خاطر نشان کرد: اگر رضا عطاران در طول این مدت درگیر کاری نباشد در برنامه‌های نمایش فیلم در خارج از کشور شرکت خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه «ردکارپت» فروش خوبی داشته است،‌گفت: «ردکارپت» فیلمی بود که در سینمای مستقل تولید شد و توانست در ماه مبارک رمضان با وجود گرما و پخش زنده مسابقات فوتبال جام جهانی ارتباط و پیوند خوبی بین تماشاگران و سینما ایجاد کند.

 

تهیه‌کننده «ردکارپت» تأکید کرد: در حال حاضر مشغول خواندن چند فیلمنامه هستم که اگر به طرح مناسبی دست پیدا کنم را تولید خواهم کرد.

 

احمدی ابراز امیدواری کرد: از زمان سر کار آمدن دولت تدبیر و امید اکران فیلم‌های سینمایی با استقبال خوبی مواجه شده که این نویدبخش شرایط مطلوب برای اقتصاد سالن‌های سینما و در مجموع خانواده بزرگ سینمای ایران محسوب می‌شود.

 

این تهیه کننده سینمای ایران در پایان با اشاره به حواشی به وجود آمده روزهای اخیر اظهار داشت: اتفاقات اخیری که بین افراد بدنه سینما به وجود آمده حاصلی جز نفاق و از هم گسیختگی بین سینماگران به همراه نخواهد داشت و این چیزی است که در آینده جبران آن سخت خواهد بود.

 

«ردکارپت» ساخته رضا عطاران در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
این فیلم محصول «ایران نوین فیلم» است و پخش آن را موسسه2 فیلمیران به عهده داشت.
اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
انگلیسی صحبت کردن رضا عطاران در ردکارپت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شش فیلم به شبکه نمایش خانگی می آید



 

شش عنوان فیلم ایرانی و خارجی در دومین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری از سوی موسسه رسانه‌های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی کشور می‌شود.



در این مرحله چهار عنوان فیلم ایرانی از جمله :"کات" به کارگردانی وحید باقری (محصول سال۱۳۸۸)،"کلاه قرمزی شماره۲" به کارگردانی ایرج طهماسب (محصول سال۱۳۸۸)،"حکم" به کارگردانی مسعود کیمیایی (محصول سال۱۳۸۳) و "تخته سیاه" محصول سال(۱۳۷۸) به شبکه ویدئویی راه می‌یابد .


"زندگی ناتمام" به کارگردانی لاسه هالستروم (محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا) و "جنگجویان صحرا" به کارگردانی انزوجی کاستلاری(محصول سال ۱۹۸۴ایتالیا) از دیگر آثاری هستند که در این مرحله عرضه خواهد شد.



در نخستین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری نیز فیلم سینمایی "مکس" به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی مرتضی شایسته (محصول سال ۱۳۸۳) به شبکه نمایش خانگی راه یافته است..../ خبرگزارى مهر