فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رامبد جوان مشغول ساخت تیزر فیلم موردعلاقه اش +عکس



رامبد جوان مشغول ساخت تیزر فیلم موردعلاقه اش +عکس

رامبد جوان ساخت تیزر فیلم «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی را تا چند روز دیگر به اتمام می رساند. او این فیلم را دوست داشتنی می داند چون فیلم روان و سالمی است.

رامبد جوان ساخت تیزر فیلم "خسته نباشید" به کارگردانی محسن قرایی را تا چند روز دیگر به اتمام می رساند.

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلوزیون کشورمان که ساخت تیزر فیلم سینمایی "خسته نباشید" را در دست تولید دارد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری درباره این فیلم گفت: فیلم خسته نباشید را دوست دارم زیرا فیلم روان و سالمی است. همچنین به محسن قرایی و افشین هاشمی علاقه زیادی دارم.

جوان با اشاره به اینکه برای فیلم "خسته نباشید" علاوه بر آنونس سینما، تیزر تلوزیون هم می سازد، افزود: مدت زمان آنونس سینمایی دو دقیقه و نیم و تیزر تلوزیونی در حدود 15 ثانیه خواهد بود.
این کارگردان کشورمان ادامه داد: ساخت تیزر را شروع کرده ام و فکر می کنم نهایتا تا ده روز دیگر کار را آماده و تحویل دهم.

رامبد جوان , اخبار فرهنگی و هنری

رامبد جوان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قبلا ساخت تیزر تبلیغاتی داشته است، گفت: من تا کنون ساخت بالای 600 تیزر سینمایی را در کارنامه خود داشته ام.

فیلم سینمایی «خسته نباشید» از جمله فیلم های تولید شده توسط حوزه هنری است. محسن قرائی کارگردان و رضا میرکریمی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است که قرار است در نیمه دوم امسال اکران شود. این فیلم درباره‌ زوجی جهانگرد است که درگیر اختلافی با یکدیگرند و در میانه سفرشان در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی‌خورند. مستخدم اخراجی هتلی که آنها در آن ساکن شده‌اند برایشان نقشه می‌کشد و …
غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی فرید، فرزاد باقری، رویا افشار، ‌نگار حسن‌زاده، یدالله شادمانی، ‌بونا الخاص، علی نفیسی و‌ دانیال محمودی‌آبادی بازیگران این اثر سینمایی هستند که برای نخستین‌بار در جشنواره فیلم فجر در بهمن سال گذشته به نمایش درآمد.

منبع:inn.ir


ویدیو مرتبط :
سکانس خنده دار رامبد جوان در تیزر خندوانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های رامبد جوان و نگار جواهریان در پشت صحنه یک فیلم



تصاویری از رامبد جوان و نگار جواهریان در پشت صحنه فیلم سینمایی " پریدن از ارتفاع کم" به کارگردانی حامد رجبی را مشاهده کنید.

«پریدن از ارتفاع کم»، اولین فیلم بلند سینمایی حامد رجبی است که  رامبد جوان و نگار جواهریان، نقش‌های اول آن را به عهده دارند. این فیلم به تهیه‌کنندگی مجید برزگر است و داستان زن جوانی را روایت می کندکه چهارماهه باردار است ولی جنین در داخل شکمش می‌میرد و او تصمیم می‌گیرد که در این‌باره به کسی چیزی نگوید.

گفتنی است، این فیلم محصول مشترک کشور ایران و فرانسه است.

حامد رجبی که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشگاه تهران فارغالتحصیل شده است علاوه بر ساخت چند فیلم کوتاه و دریافت جوایز بین المللی در نگارش فیلمنامه فیلمهای «فصل بارانهای موسمی» و «پرویز» با مجید برزگر همکاری داشته است.

محمود بهروزیان، مهر آل آقا، صدف احمدی، سعید اشتیاقی، شفق شکری، افشین لیاقت، علی اکبر مددی مهر، امیر حسین آصفی و ژیلا دایی از دیگر بازیگران فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رامبد جوان

 

اخبار فرهنگی - مهر