فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

راسل کرو در یک فیلم رزمی بازی می کند



 


راسل کرو در یک فیلم رزمی بازی می کند

 

 

بازیگر استرالیایی سینما به زودی در فیلمی با محوریت ورزش های رزمی بازی می کند.به گزارش مهر از پایگاه خبری آی.ام.دی.بی راسل کرو که چندی پیش فیلم " رابین هود" را بر پرده سینماها داشت همراه با ریزا موسیقی دان و خواننده سبک هیپ هاپ در فیلمی کونگ فویی با عنوان " مردی با مشت آهنین" به نقش آفرینی می پردازد.

ریزا که قرار است کارگردانی این فیلم را هم بر عهده داشته باشد در مصاحبه ای با شبکه خبری ئی . ان . آنلاین اعلام کرد که در این فیلم نقش یک قاچاقچی اسلحه پنهان شده در روستایی دور افتاده در چین را بازی می کند.وی افزود درباره نقش راسل کرو فعلا جزئیاتی را فاش نمی کند .


فیلمنامه " مردی با مشت آهنین" را ایلای راث با همکاری ریزا نوشته اند و فیلمبرداری آن از ماه دسامبر ( آذر) در شانگهای آغاز خواهد شد.ریزا نیز پیش تر آهنگسازی چند فیلم سینمایی از جمله دو گانه " بیل را بکش" ساخته کوئنتین تارانتینو را بر عهده داشته است.../خبر گزاری مهر


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم نوح با بازی راسل کرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو پوستر جدید فیلم «بینوایان» با بازی هیو جکمن و راسل کرو



دو پوستر جدید فیلم «بینوایان» با بازی هیو جکمن و راسل کرو

شرکت یونیورسال پیکچرز دو پوستر جدید فیلم سینمایی «بینوایان» را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یکی از این پوسترها هیو جکمن را به نقش ژان والژان نشان می‌دهد و پوستر دیگر مربوط به راسل کرو در نقش بازرس ژاور است. 

اقتباس سینمایی جدید از رمان ویکتور هوگو را تام هوپر کارگردان «گفتار پادشاه»‌ کارگردانی کرده است. 

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

هیو جکمن در نقش ژان والژان

داستان «بینوایان» در فرانسه قرن نوزدهم روی می دهد و درباره ژان والژان زندانی سابق است که راهی جدید در زندگی در پیش می‌گیرد. او شهردار شهری کوچک و شهروندی محترم می‌شود، در حالی که ژاور زندانبان سابق و بازرس فعلی به هویت واقعی او شک کرده است. 

فیلمنامه را ویلیام نیکلسن بر مبنای نمایشی موزیکال به تهیه‌کنندگی کامرون مکینتاش نوشته است. مکینتاش خود یکی از تهیه‌کنندگان «بینوایان» است.

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

راسل کرو در نقش بازرس ژاور

آن هاتاوی نقش فانتین کارگر کارخانه و مادر کوزت را بازی می‌کند. نقش کوزت در جوانی را آماندا سایفرید و نقش کوزت در دوران کودکی را ایزابل آلن به عهده دارند. 

ادی ردماین، آرون توویت، سامانتا بارکز، هلنا بونهام کارتر و ساشا بارون کوهن دیگر بازیگران فیلم «بینوایان» هستند که 25 دسامبر در روز کریسمس (5 دی‌) روی پرده سینماها می‌رود./خبرآنلاین