فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

راسل کرو به «شهر شکسته» پیوست


راسل کرو؛ بازیگر مطرح و برجسته هالیوودی، برای بازی در «شهر شکسته» با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است.

راسل کرو؛ بازیگر مطرح و برجسته هالیوودی، برای بازی در «شهر شکسته» با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است.

راسل کرو؛ بازیگر فیلم های سینمایی «گلادیاتور» (Gladiator)، «یک ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) و «استاد و فرمانده: سمت دور دنیا» (Master and Commander: The Far Side of the World)، برای بازی در «شهر شکسته» (Broken City) با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مارک والربگ؛ بازیگر فیلم های سینمایی «جنگجو» (The Fighter)، «سایر افراد» (The Other Guys) و «مکس پین» (Max Payne)، علاوه بر بازی در این فیلم سینمایی با همکاری شرکت فیلمسازی «امت/فورلا فیلمز»، آلن هوگز، راندال امت، جورج فورلا و استفان لوینسون تهیه کنندگی «شهر شکسته» را نیز برعهده دارند.

«شهر شکسته» با بودجه ای برابر با 60 میلیون دلار ساخته می شود و آلن هوگز و برایان تاکر به ترتیب به عنوان کارگردان و نویسنده در این فیلم سینمایی فعالیت می کنند.

این فیلم سیاسی هیجان انگیز داستان پلیس بازنشسته ای را به تصویر می کشد که برای انجام امور تحقیقاتی توسط یک شهردار استخدام می شود. راسل کرو و مارک والبرگ به ترتیب در نقش شهردار و پلیس بازنشسته بازی می کنند.

راسل کرو در سال گذشته در 2 فیلم سینمایی «رابین هود» (Robin Hood) و «سه روز آینده» (The Next Three Days) ایفای نقش کرده بود و در سال جاری نیز با فیلم سینمایی «مردی با مشت های آهنین» (The Man with the Iron Fists) روی پرده سینماها می رود.

همچنین کرو پیش از این در سال 2001 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی «گلادیاتور» (Gladiator) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

منبع: سینما پرس


ویدیو مرتبط :
چالش سطل یخ راسل کرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راسل کرو در یک فیلم رزمی بازی می کند



 


راسل کرو در یک فیلم رزمی بازی می کند

 

 

بازیگر استرالیایی سینما به زودی در فیلمی با محوریت ورزش های رزمی بازی می کند.به گزارش مهر از پایگاه خبری آی.ام.دی.بی راسل کرو که چندی پیش فیلم " رابین هود" را بر پرده سینماها داشت همراه با ریزا موسیقی دان و خواننده سبک هیپ هاپ در فیلمی کونگ فویی با عنوان " مردی با مشت آهنین" به نقش آفرینی می پردازد.

ریزا که قرار است کارگردانی این فیلم را هم بر عهده داشته باشد در مصاحبه ای با شبکه خبری ئی . ان . آنلاین اعلام کرد که در این فیلم نقش یک قاچاقچی اسلحه پنهان شده در روستایی دور افتاده در چین را بازی می کند.وی افزود درباره نقش راسل کرو فعلا جزئیاتی را فاش نمی کند .


فیلمنامه " مردی با مشت آهنین" را ایلای راث با همکاری ریزا نوشته اند و فیلمبرداری آن از ماه دسامبر ( آذر) در شانگهای آغاز خواهد شد.ریزا نیز پیش تر آهنگسازی چند فیلم سینمایی از جمله دو گانه " بیل را بکش" ساخته کوئنتین تارانتینو را بر عهده داشته است.../خبر گزاری مهر