فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رابطه «جانی دپ» و نامزدش تیره و تار شد!



اخبار,اخبار فرهنگی ,جانی دپ

 

اخبار فرهنگی - رابطه «جانی دپ» و نامزدش تیره و تار شد!

گزارشات حاکی از آن است که «ایمبر هرد» نسبت به ازدواج با «جانی دپ» دلسرد شده است.

به نظر می رسد این زوج که سال گذشته با نامزدی ناگهانی خود همه را شگفت زده کردند دیگر عجله زیادی برای ازدواج ندارند.

از طرفی گفته می شود که رفتارهای عجیب، دمدمی مزاجی و تغییر حالات روحی جانی باعث شده است که ایمبر بار دیگر تصمیم خود را از نظر بگذراند.

اما به گفته یکی از نزدیکان جانی دپ، مشکلات موجود در رابطه این دو به عدم تعهد و پایبندی ایمبر و رابطه های مختلفی که دارد باز می گردد.

البته اختلاف سنی 23 ساله موجود بین آنها نیز در این مسئله بی تاثیر نیست. شاید بهتر باشد این زوج محبوب قبل از حل شدن مشکلاتشان خیلی برای ازدواج عجله به خرج ندهند.
اخبار فرهنگی - برترینها

 


ویدیو مرتبط :
جانی دپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

" سایه تاریک " فیلم بعدی جانی دپ



 

 

جانی دپ در فیلم " سایه های تاریک " به احتمال زیاد دوباره با کارگردان تیم برتن همکاری می کند.

کمپانی برادران وارنر پس از مدتها تاخیر تولید پروژه «سایه های تاریک» را در ماه آوریل سال آینده در آغاز خواهد کرد .جانی دپ در این فیلم نقش یک خون آشام با نام برنابا کالینز را بازی می کند این خون آشام در یک خانه بزرگ زندگی می کند و به دنبال عشق گمشده خود میگردد.

جانی دپ تصمیم خود را گرفته است و پروژه های دیگری که قرار بود جانی دپ در آنها ایفای نقش کند ، یا باید دنبال یک بازیگر جدید بگردند ویا کارشان را تا ماه آپریل تمام کنند .برای مثال نام جانی دپ در لیست بازیگران پروژه کاترین بیگلو با نام " جبهه سه گانه" و همچنین پروژه کمپانی یونیورسال با نام " سفید برفی و شکارچی " آورده شده بود.

جانی دپ و برتن آخرین بار در فیلم آلیس در سرزمین عجایب با یکدیگر همکاری کردند که یکی از موفق ترین فیلمهای سال بود. دپ ۱۲ دسامبر با فیلم" گردشگر" به پرده سینماها باز میگردد.... / خبرگزاری رویترز