فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رابطه بین جکی چان و پسر زندانی‎اش!



رابطه بین جکی چان و پسر زندانی‎اش

جکی چان اعتقاد دارد که زندان برای پسرش مفید بوده است و رابطه بین او و پسرش را به شیوه خوبی تغییر داده است.

جکی چان اعتقاد دارد که زندان برای پسرش مفید بوده است و رابطه بین او و پسرش را به شیوه خوبی تغییر داده است.

"جکی چان" (Jackie Chan) ستاره فیلم‌های اکشن دوشنبه 3 اوت گفت که تصمیم دارد برای ترمیم رابطه خود با پسرش که به جرمی در رابطه با مواد مخدر زندانی شده بود، با او در ساخت یک فیلم و یک آلبوم موسیقی همکاری کند.

جیسی چان فرزند بازیگر مشهور سینما جکی چان به دلیل اینکه اجازه داده بود افراد دیگری در آپارتمان او در پکن ماری‌جوانا مصرف کنند، به شش ماه زندان محکوم شده بود.

بازیگر 61 ساله سینما اعتقاد دارد که زندان برای پسرش خوب بوده و سبب شده که پسرش پخته‌تر شود و رابطه بین آنها را به شیوه خوبی تغییر داده است.

چان در این رابطه در یک مصاحبه در پکن گفته بود : «من بیش از اندازه سنتی بودم، و اعتقاد داشتم که پسرم باید تمام مشکلات را خودش و بدون کمک من حل کند.» او به آسوشیتدپرس (Associated Press) گفت : «در صحنه فیلم‌برداری «بچه کاراته‌کار» هنگامی که شاهد کمک‌های ویل اسمیت (Will Smith) به پسرش جیدن بودم به خودم نهیب زدم که، من چرا اینقدر یک‌دنده‌ام؟ من هم باید به پسرم کمک کنم.»

چان با اشاره به این که پسرش در زندان آهنگ می‌ساخته و فیلم‌نامه می‌نوشته و کتاب‌های زیادی خوانده است، به شوخی گفت که اندک زمانی در زندان برای بسیاری از افراد مفید خواهد بود. او گفت : «گمان می‌کنم که باید تعطیلاتی در زندان برپا کنم و بسیاری از افراد پولدار از جمله خودم را مجبور کنم که به زندان بروند. این روزها بسیاری به این تعطیلات نیاز دارند.»
اخبارفرهنگی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تمرین رزمی پسر بچه با جکی چان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر جکی چان زندانی شد !



اخبار,اخبار فرهنگی , جکی چان

 

اخبار فرهنگی - پسر جکی چان زندانی شد !

جیسی چان در دادگاه گفته بود من قانون را شکستم و باید مجازات شوم.

پسر جکی چان به دلیل استفاده از مواد مخدر به مدت 6 ماه در کشور چین زندانی می‌شود.


جیسی چان پسر جکی چان بازیگر مشهور هنگ کنگی، از سوی دادگاهی در چین به مدت 6 ماه راهی زندان شد. او برای استفاده از مواد مخدر با این محکومیت روبه رو شده است.

چان در ماه آگوست (اواخر مرداد) برای استعمال ماری جوانا در یک سالن ماساژ در پکن دستگیر شد. ماه پیش نیز اعلام شد که او مانع استعمال مواد از سوی دیگران نشده است.

سال پیش دولت چین اعلام کرد در میان چهره‌های مشهور استفاده از مواد مخدر در حال رواج پیدا کردن است و به همین منظور دولت برخوردی جدی با این مساله می کند.

انجمن نمایش چین و 42 آژانس و گروه فعال در زمینه نمایش‌های هنری نیز تعهد کرده‌اند بازیگرانی را که به هر طریقی با مواد مخدر مرتبط باشند، به استخدام خود درنیاورند.

جیسی چان در دادگاه گفته بود من قانون را شکستم و باید مجازات شوم.

اخبار,اخبار فرهنگی , جکی چان

 
جکی چان در دادگاه حاضر نشده بود اما به گفته خبرگزاری‌های چینی او به وکیلش گفته بود تلاشی برای کم کردن مدت مجازات نکند.

پسر چان گفته است: پس از آن که به اجتماع بازگردم، هم تلاشم را می کنم تا دیگر مرتکب خطایی نشوم زیرا با این کار بار دیگر موجب ناامیدی خانواده و دوستانم می شوم. من مجازاتی را دریافت می کنم که حقم است و این به معنی بخشوده شدن من نیست. همه تلاشم را می کنم تا در آینده با رفتارم مورد بخشش واقع شوم و انرژی خود را در این راه صرف خواهم کرد.

چان درباره مدت زمان زندان خود گفت: از آنجا که من پسر جکی چان است و از آنجا که اذعان دارم قانون شکنی کرده‌ام، اگر کمتر از یک هفته در زندان می ماندم آن وقت مردم چگونه به جکی چان و پسرش نگاه می کردند؟ ما آدم های مشهوری هستیم و باید قانون را رعایت کنیم.

اخبار,اخبار فرهنگی , جکی چان


در واقع مورد جیسی چان با توجه به پدرش جکی چان خیلی جدی تر مورد توجه قرار گرفت، چون پدرش در سال 2009 از سوی پکن به عنوان سفیر مبارزه با مواد مخدر نام گرفت.

جیسی چان که خودش بازیگر تلویزیون است و 32 سال دارد همراه کیا کو چن-تونگ بازیگر تایوانی فیلم‌های سینمایی در پکن بازداشت شد. همان زمان اعلام شد پلیس احتمال می‌دهد پسر چان به دلیل تشویق دیگران به استعمال مواد مخدر، دادگاهی شود و احتمال دارد حکم تا 3 سال زندان را دریافت کند.

لی دیمو ستاره «صدای چین» دیگر بازیگری بود که در ماه مارس دستگیر شد و شوک دستگیری گائو هو از بازیگران مشهور که در فیلم «گل‌های جنگ» ساخته ژانگ ییمو بازی کرده بود نیز تابستان همه جا پیچید.

جکی چان سرمایه گذاری‌هایی در چین انجام داده و دارای املاک و بنیادهایی در زمینه صنعت فیلم در چین است. در عین حال او از چهره‌های فعال در زمینه امور خیریه در کشور چین محسوب می‌شود. جیسی چان هم نقش های قابل توجهی در فیلم‌های تولید وطنش انجام داده که بازی در فیلم «شهر ایده آل» نوشته هانهان نویسنده مشهور در سال 2012، از جمله آنهاست.
اخبار فرهنگی - مهر