فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دیگو مدنا (Diego Modena) با اكارینا (Ocarina) به شهرت جهانی رسید+تصاویر+موسیقی



دیگو مدنا (Diego Modena) با اكارینا (Ocarina) به شهرت جهانی رسید+تصاویر

18 ماه تلاش بی وقفه و البته فروش بی سابقه برای آلبوم اكارینا (Ocarina)

دیگو مدنا,اكارینا,عکس دیگو مدنا

دیگو مدنا در آرژانتین متولد شد . در مدرسه «سن آگوستینو» دربوینس آیرز ،‌جایی كه موسیقی جزء دروس اجباری بود تحصیلاتش را ادامه داد. برای اكثر دانش آموزان ، قواعد و اصول موسیقی درس هایی تكراری و خسته كننده بود اما برای دیگو چنین به نظر می رسید كه توانسته به سرمنزل آمال و آرزوهای خود برسد.
مدنا در سن 12 سالگی به خوبی هر چه تمامتر نت های موسیقی را می خواند و به طرز دل نشینی ساز فلوت را به صدا در می آورد.
دیگو مدنا در حین تحصیل در رشته حقوق ، با فلوت عرضی (Trancverse flute) در یكی از هنرستان های موسیقی آشنا شد. همگام با رشته خود به آشنایی با انواع و اقسام سازهای بومی و محلی منطقه از جمله «اكارنیا» (Ocarnia) پرداخت.

دیگو مدنا,اكارینا,عکس دیگو مدنا

در سن 21 سالگی گروه خودش را به نام « MAIZZ» (مایز) كه بر پایه موسیقی معاصر و موسیقی فولكور آرژانتین بود ، به وجود آورد. محصور شدن مدنا توسط پنج پایتخت موسیقی جهان یعنی آمریكای جنوبی ، ایتالیا ، سوئد ، اسپانیا و فرانسه كمك بزرگی به این موسیقی دان آرژانتینی بود.
هوش و ذكاوت مدنا در موسیقی و دوست و مردم داریش در جهان خارج از موسیقی و همچنین شخصیت برونگرا و جمع گرای او ، به عنوان پاسپورت ورودش به مراكز فرهنگی و موسیقیایی در سوئد ، هلند و حتی درخواست برای آموزش ، نواختن ساز در كنسرت ها و شركت در جلسات خصوصی تركیب جاز – راك و جاز با سبك های دیگر ،‌به حساب می آیند.

دیگو مدنا,اكارینا,عکس دیگو مدنا

روز شانس
در یك بعد از ظهر آفتابی در 1991 میلادی ، بخت و اقبال به زندگی دیگو قدم گذاشت. درست در همان زمان كه دیگو مشغول ضبط قطعه ای موسیقی در استودیویی در شهر پاریس بود ، پُل دوسنویل (Paul de senneville) آهنگساز و تهیه كننده آهنگ های ریچارد كلایدرمن (Richard Clayderman) نیز در همان استودیو حضور داشت . شانس و اقبال دیگو درخشید و Paul بیدرنگ گفت : تو همان موسیقی دانی هستی كه دنبالش بودم . من بر روی یك آهنگ كار می كنم و مطمئن هستم كه هر دوی ما می توانیم به خوبی آن را اجرا كنیم.
در كمتر از سه روز ، آهنگی به نام «ترانه ای برای اكارنیا» خلق شد.
«ترانه ای برای اكارنیا» تلفیقی از فلوت ،‌ اكارنیا و ریتم موسیقی خلقی هند غربی بود.
نخستین آلبوم این دو نفر تحت عنوان «اكارنیا» و در چارچوب آلبوم فرانسوی در طی 82 هفته ضبط پی در پی پدید آمد.

دیگو مدنا,اكارینا,عکس دیگو مدنا

 دیگو مدنا,اكارینا,عکس دیگو مدنا

18 ماه تلاش بی وقفه و البته فروش بی سابقه و خارج از تصور برای یك آلبوم موسیقی ، معجزه حضور این دو نفر در كنار هم بود.
این آلبوم بین المللی در شیلی ، اسپانیا ، كلمبیا ، آفریقای جنوبی ، آمریكا ، تركیه ، تایوان ، آلمان و حتی ایران فروش فوق العاده ای داشت.
دیه گو مدنا هرگز چنین موقعیت و موفقیتی را برای خود تصور نمی كرد اما آشنایی اش با فلوت و  همچنین «اكارنیا» به عنوان یك ساز محلی و بومی شهرتی جهانی را برای او به ارمغان آورد.
1-
Ocarina
Diego Modena with Jean-Philippe Audin

2-    Ocarina 2
Diego Modena with Jean-Philippe Audin

3-    Songs for baby Jane

Diego Modena with Jean-Philippe Audin

4-    Amalia

Diego Modena with Eric Couëffé and Fabrice Adams

5-    Meilleur de Ocarina

Diego Modena with Jean-Philippe Audin

6-    Love follow us

Richard Clayderman with Delphine Artists

7-    Love follow us 2

Richard Clayderman with Delphine Artists

8-    Friends France

Richard Clayderman with Delphine Artists

 منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
اكارینا - Diego Modena

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسربچه ای که به واسطه موهای بلند و زیبایش به شهرت جهانی رسید +عکس



 شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: پسر بچه ای که به واسطه موهای بلند و زیبایش به شهرت جهانی رسید ، این پسر قرار است موهای زیبای خود را جهت زیباتر شدن یک دختر بچه به او هدیه خواهد داد.
والدین یک پسر بچه 3 ساله فلوریدایی با قرار دادن تصاویر او در یوتویوب باعث شهرت جهانی فرزند خود شدند. این پسر بچه سه ساله که "ژوزف" نام دارد دارای موهای بسیار بلند و زیبایی است که در این ویدئو میگوید قصد دارد موهای بلندش را به یک موسسه خیریه که موهای مصنوعی برای کودکانی که در اثر مصرف داروهای گوناگون موهای خود را از دست میدهند هدیه کند. او میخواهد موهایش به یک دختر بچه هدیه داده شود تا او بتواند احساس کند زیبا جذاب است.
او میگوید دلش میخواهد " مرد آهنی" سوپر قهرمان یک فیلم هالیوودی موهای او را کوتاه کند. مادر "ژوزف" میگوید او با انتشار این ویدئو قصد دارد به پسرش کمک کند تا به نیت زیبایی که در دل دارد جامه عمل بپوشاد و از این طریق قهرمان خود مرد آهنی را نیز از نزدیک ملاقات کند. او اضافه میکند این پسر بچه در 7 ژوئن امسال 4 ساله میشود و از اینکه قرار است موهایش را هدیه کند بسیار خوشحال است.
او اضافه میکند زیبایی داستان این پسر بچه در این است که او دقیقا میداند موهایش را به چه منظوری هدیه میکند و این نشان میدهد که او چه قلب بزرگ و روح لطیفی دارد.

  شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

  شهرت جهانی,اخبار,اخبار گوناگون

منبع:pardad.ir