فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دیگر برای این مرد، مجانی تبلیغ نمی‌کنیم!+عکس



با وجود چند هفته تهدید از سوی اتحادیه‌های پلیس، فیلم تارانتینو بدون اعتراض و با فروشی خوب افتتاح شد.

 فیلم «هشت نفرت‌انگیز» کوئنتین تارانتینو بدون اینکه صدایی از اتحادیه‌های ملی پلیس یا حامیان آن‌ها دربیاید اکران شد، آن هم در حالیکه اتحادیه‌ها از اواخر ماه اکتبر تا به حال تهدید به بایکوت فیلم کرده بودند. آلبرت او لیری سخن‌گوی انجمن پلیس‌های نیویورک به د رپ گفت: «ما دیگر برای این مرد، مجانی تبلیغ نمی‌کنیم».

اخبار,اخبار فرهنگی , باز یگران  امریکایی


اعتراض‌ها به اکران این فیلم ساخت کمپانی واینستین از وقتی شروع شد که تارانتینو به جمع معترضان کشتارهای پلیس پیوست. کارگردان «جانگوی از بند رهاشده» در ماه اکتبر در واشنگتن اسکوئر پارک شهر نیویورک به جمعیت گفت: «وقتی من قتل می‌بینم، بی‌حرکت نمی‌ایستم... من باید قتل را قتل و قاتلان را قاتل بخوانم».


تماس‌های مشابهی با اتحادیه‌های لس‌آنجلس و آتلانتا و سخنگوی انجمن ملی سازمان‌های پلیس هم گرفته شد اما آن‌ها فعلا پاسخی نسبت به وضعیت بایکوت خود ندادند. جنبش اتحادیه‌های پلیس در اوج خود، حمایت گروه نماینده 16500 مامور گشت مرزی را هم جذب کرده بود. 


نسخه 70 میلی‌متری «هشت نفرت‌انگیز» در 100 سالن سینما در 44 بازار ایالات متحده به صورت ویژه به نمایش درآمد و تماشاچیان با 1.9 میلیون دلار، فروش خوبی را برای آن رقم زدند. انتظار می‌رود این فروش روز افتتاحیه تا آخر هفته به 5 میلیون دلار - یا حدود 50 هزار دلار به ازای هر پرده نمایش - افزایش پیدا کند و به این ترتیب بزرگترین اکران 70 میلی‌متری در 20 سال اخیر را رقم بزند. با استناد به رنتراک، این رقم بهترین رقم افتتاحیه برای فیلم‌های همین گستره در پنج سال اخیر خواهد بود. فیلم پرفروش قبلی این بخش «کوین هارت: به من بخند» سال 2011 بود که با نمایش در 98 موقعیت مختلف، 1.9 میلیون دلار در روز افتتاحیه‌اش فروخته بود.


علاوه بر این، روز چهاردهم ماه دسامبر اعلام شد که کمپانی واینستین اکران عمومی «هشت نفرت‌انگیز» در ایالات متحده را به روز تحویل سال نو تغییر داده - که یک هفته زودتر از موعد اعلام‌شده قبلی است - تا بتواند فروش بیشتری را برای فیلم رقم بزند. این فیلم وسترن در وبسایت نقد راتن‌تومیتوز امتیاز 75 درصد را به خود اختصاص داده است.

اخبار,اخبار فرهنگی , باز یگران  امریکایی


ساموئل ال. جکسون، کرت راسل، جنیفر جیسون لی، والتون گاگینز، دمیان بیشیر، تیم راث، مایکل مدسن و بروس درن در «هشت نفرت‌انگیز» نقش‌آفرینی می‌کنند. هشتمین فیلم تارانتینو داستان یک شکارچی جایزه‌بگیر خلافکاران (با بازی راسل) را تعریف می‌کند که در دوران بعد از جنگ داخلی آمریکا با یک زندانی (لی) به وایومینگ سفر می‌کند. این دو نفت و شش غریبه دیگر بعد از گیر کردن در یک کولاک بزرگ، در توقفگاه میان‌راهی بالای کوهستان توقف می‌کنند.


 اخبار فرهنگی  -  بانی فیلم به نقل از د رپ


ویدیو مرتبط :
خراب شدن این مرد (تبلیغ )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قویترین مرد جهان در آغوش مادر / عکس


قویترین مرد جهان در آغوش مادر