فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دیدار ستاره خوشتیپ هالیوود و همسرش با آوارگان سوری + تصویر



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,جورج کلونی

روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی در این باره می نویسد:"کلونی و همسرش اخیرا با "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان نیز دیدار کرده بودند. مادر این دختر 11 ساله به انان گفت که چگونه سوریه را ترک کردند و به آلمان رسیدند". این روزنامه می افزاید:"پس از دیدار با مرکل آنان با یک پناهجوی سوری به نام مونا و دختر 11 ساله اش دیدار داشتند و با آنان قهوه خوردند.»

"جورج کلونی" ستاره خوشتیپ سینمای هالیوود به همراه همسر لبنانی تبارش اخیرا با یک دختر آواره سوری که مدت ها در مناطق درگیر جنگ داخلی در سوریه گرفتار بوده است دیدار کرد.

به گزارش خرداد، روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار گزارشی در این باره می نویسد:"کلونی و همسرش اخیرا با "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان نیز دیدار کرده بودند. مادر این دختر 11 ساله به انان گفت که چگونه سوریه را ترک کردند و به آلمان رسیدند". این روزنامه می افزاید:"پس از دیدار با مرکل آنان با یک پناهجوی سوری به نام مونا و دختر 11 ساله اش دیدار داشتند و با آنان قهوه خوردند. همسر کلونی که حقوقدان و فعال حقوق بشر است به همراه جورج در این نشست حضور داشت. هم چنین "دیوید میلیبند" سیاستمدار از حزب کارگر بریتانیا و رییس کمیته بین المللی نجات نیز در این دیدار حضور داشت.

جورج کلونی پس از این دیدار گفت:"این افتخاری برای من بود که توانستم با سه خانواده سوری که زندگی شان را از جنگ نجات داده بودند دیدار کنم. آنان الهام بخش مردمان جهان هستند. مردم آلمان نیز به الگویی برای کمک به آوارگان تبدیل شده اند.

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,جورج کلونی

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,جورج کلونی

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,جورج کلونی

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,جورج کلونی

 

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,جورج کلونی

 
اخبار فرهنگی - خرداد


ویدیو مرتبط :
هتل 5 ستاره، کمک‌های آوارگان سوری را می‌دزدد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار ستاره سینمای هالیوود با آوارگان سوری


آنجلینا جولی در سفری به ترکیه برای دیدار با آوارگان سوری دخترش شیلو جولی پیت را نیز با خود همراه کرده است.

خبرآنلاین: بازیگر سرشناس هالیوود آنجلینا جولی٬ شنبه ۲۰ ژوئن  به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان٬ با احمد ترک شهردار ماردین واقع در جنوب شرقی ترکیه دیدار کرد. جولی در این سفر از کمپ آوارگان سوری که در این شهر واقع شده است دیدار خواهد کرد. 

چهار سال جنگ داخلی در سوریه میلیون‌ها نفر را بی‌خانمان کرده است. به گفته نماینده سازمان ملل تعداد آوارگان سوری که از کمک‌های سازمان ملل استفاده می‌کنند از مرز دو میلیون نفر عبور کرده است. ترکیه به عنوان یکی از بزرگترین میزبان‌های مهاجران سوری در جهان شناخته می‌شود.