فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دکلمه احسان علیخانی در قطعه ای از مهدی یراحی



دکلمه احسان علیخانی در قطعه ای از مهدی یراحی

دکلمه زیبای احسان علیخانی بر روی قطعه ای به نام «نگاه کن» را در اینجا گوش کنید.

مهدی یراحی که بیش از خوانندگی به عنوان آهنگساز شناخته می شود به تازگی قطعه ای با نام «نگاه کن» را اجرا کرده است که در بخشی از این قطعه احسان علیخانی مجری سابق برنامه «ماه عسل» هم به خوانش دکلمه پرداخته است.

جالبتر اینکه ترانه این قطعه هم از خودِ احسان است و ساخت ملودی و تنظیم آهنگ هم توسط مهدی یراحی انجام شده است.

میکس و مسترینگ این قطعه را امید حاجیلی ترومپت نواز مطرح موسیقی پاپ انجام داده و پیانوی زیبای این قطعه هم توسط رضا تاجبخش نواخته شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

متن بخشی از ترانه زیبای این قطعه در ادامه می آید:

از تو عبور می کنم

فقط نگاه می کنی

من اشتباه می کنم

تو هم گناه می کنی

ازم عبور می کنی

ببین سقوط می کنم

به من نگاه کن

بزن

فقط سکوت می کنم

 

شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
دکلمه احسان علیخانی در کنسرت مهدی یراحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آهنگ مشترک مهدی یراحی و علیخانی


«مهدی یراحی» در جدیدترین قطعه خود با «احسان علیخانی» مجری برنامه سال گذشته «ماه عسل» و «ویژه برنامه عید سال 91» همکاری کرده است.

تماشا: آلبوم «منو رها کن» مهدی یراحی را می توان از آلبوم های موفق یک خواننده تازه کار دانست.

آلبومی که با ملودی های دلنشین و ترانه های عاشقانه همراه بود. «مهدی یراحی» در جدیدترین قطعه خود با «احسان علیخانی» مجری برنامه سال گذشته «ماه عسل» و «ویژه برنامه عید سال 91» همکاری کرده است.



ترانه قطعه «به من نگاه کن» را علیخانی سروده است و ملودی و تنظیم هم کاری از خود «مهدی یراحی» است. نکته قابل توجه در این آهنگ، دکلمه احسان علیخانی در ابتدای آهنگ «به من نگاه کن» است.

«امید حاجیلی» و «رضا تاجبخش» به ترتیب میکس و مسترینگ و پیانو این قطعه را به عهده داشته اند. این قطعه از دیروز در روی سایت های اینترنتی برای دانلود قرار گرفته و با استقبال خوبی هم روبرو شده است.