فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دو پوستر جدید فیلم «نقشه فرار»‌ با بازی سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر



دو پوستر جدید فیلم «نقشه فرار»‌ با بازی سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر

تریلر اکشن «نقشه فرار» به کارگردانی میکائل هافستروم 18 اکتبر (26 مهر) اکران می‌شود.

تریلر اکشن «نقشه فرار» به کارگردانی میکائل هافستروم 18 اکتبر (26 مهر) اکران می‌شود.

سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر بازیگران اصلی «نقشه فرار» (Escape Plan) هستند.

 

 فیلم سینمایی , فیلم نقشه فرار

 

«نقشه فرار» با عنوان قبلی «مقبره»، درباره ری برسلین (استالونه) سرشناس‌ترین طراح ساختارهای امنیتی در دنیاست که تقریبا تمام زندان‌ها و سیستم امنیتی آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده است.

 

او می‌پذیرد آخرین ماموریت را انجام دهد: نفوذ به تاسیساتی بسیار مخفی و کاملا پیشرفته به نام «مقبره» که خودش طراحی کرده است، اما وقتی به اشتباه زندانی می‌شود باید از هم‌بند خود امیل راتمایر (شوارتزنگر) که یک زندانی با شخصیتی پیچیده است کمک بخواهد تا با هم یک نقشه جسورانه و تقریبا غیرممکن برای فرار از ایمن‌ترین و مستحکم‌ترین زندان تاریخ طراحی کنند.

 

جیم کاویزل، سام نیل، وینسنت دونافریو، ایمی رایان و کرتیس"50 سنت" جکسن دیگر بازیگران فیلم «نقشه فرار» هستند.

این فیلم تولید شرکت سامیت اینترتینمنت متعلق به استودیو لاینزگیت است.

 

فیلم سینمایی , فیلم نقشه فرار

 

شوارتزنگر برای بازی در مجموعه فیلم‌های «نابودگر» همین طور فیلم‌هایی چون «کونان بربر»، «کماندو»، «غارتگر»، «یادآوری کامل»، «آخرین قهرمان اکشن» و «دروغ‌های واقعی» شهرت دارد. استالونه ستاره سری فیلم‌های «راکی» و «رمبو» است. او و شوارتزنگر پارسال در فیلم «گوشت‌های دم توپ 2» هم همبازی بودند.
منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از رویت مشخصات پیکسل 2 در گیک‌بنچ تا هم‌بازی شدن جکی‌ چان و سیلوستر استالونه در یک فیلم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین پوستر فیلم سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر



اولین پوستر فیلم سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر

تریلر اکشن «نقشه فرار» به کارگردانی میکائل هافستروم 18 اکتبر (26 مهر) اکران می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر بازیگران اصلی فیلم «نقشه فرار» (Escape Plan) با عنوان قبلی «مقبره» هستند که اولین پوستر آن روز جمعه منتشر شد.

این فیلم درباره ری برسلین (استالونه) سرشناس‌ترین طراح ساختارهای امنیتی در دنیاست که تقریبا تمام زندان‌ها و سیستم امنیتی آن‌ها را تجزیه و تحلیل کرده است. او می‌پذیرد آخرین ماموریت را انجام دهد: نفوذ به تاسیساتی بسیار مخفی و کاملا پیشرفته به نام «مقبره»، اما وقتی به اشتباه زندانی می‌شود باید از هم‌بند خود امیل راتمایر (شوارتزنگر) که یک زندانی با شخصیتی پیچیده است کمک بخواهد تا با هم یک نقشه جسورانه و تقریبا غیرممکن برای فرار از ایمن‌ترین و مستحکم‌ترین زندان تاریخ طراحی کنند.

 پوستر فیلم سیلوستر استالونه و آرنولد شوارتزنگر

جیم کاویزل، سام نیل، وینسنت دونافریو، ایمی رایان و کرتیس"50 سنت" جکسن دیگر بازیگران فیلم «نقشه فرار» هستند.این فیلم تولید شرکت سامیت اینترتینمنت متعلق به استودیو لاینزگیت است.

شوارتزنگر برای بازی در مجموعه فیلم‌های «نابودگر» همین طور فیلم‌هایی چون «کونان بربر»، «کماندو»، «غارتگر»، «یادآوری کامل»، «آخرین قهرمان اکشن» و «دروغ‌های واقعی» شهرت دارد. استالونه ستاره سری فیلم‌های «راکی» و «رمبو» است. این دو پارسال در فیلم «گوشت‌های دم توپ 2» هم همبازی بودند.

میکائل هافستروم فیلمنامه‌نویس و کارگردان سوئدی فیلم‌های «اهریمن»، «از خط خارج شده»، «1408» و «شانگهای» را در کارنامه دارد. فیلم «اهریمن» به کارگردانی او نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان بود./خبرآنلاین