فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دو نمای جذاب از فیلم «بغض»+عکس




فیلم سینمایی «بغض» اولین ساخته سینمایی رضا درمیشیان در حالی در برنامه اکران دوم عیدفطر قرار گرفته که به واسطه فضای جذابی که این فیلم از زندگی دو مهاجر ایرانی ارائه داده، از جمله آثاری است که می تواند توجه طیف جدی مخاطبان سینما و به خصوص دانشجویان را به خود جلب کند.

 فیلم بغض , اخبار فرهنگی وهنری , فیلم سینمایی

به گزارش شبکه ایران فیلم سینمایی «بغض» اولین ساخته سینمایی رضا درمیشیان در حالی در برنامه اکران دوم عیدفطر قرار گرفته که به واسطه فضای جذابی که این فیلم از زندگی دو مهاجر ایرانی ارائه داده، از جمله آثاری است که می تواند توجه طیف جدی مخاطبان سینما و به خصوص دانشجویان را به خود جلب کند.

 فیلم بغض , اخبار فرهنگی وهنری , فیلم سینمایی

در این فیلم باران کوثری و بابک حمیدیان نقش زوجی را ایفا می کنند که شرایط آنها را به استانبول کشانده و بروز یک حادثه سبب ساز آن می شود که تمام تلاش خود را بکنند تا از استانبول خارج شوند. تهیه کنندگی این فیلم برعهده غلامرضا موسوی بوده است..../شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
نورپردازی جذاب نمای ساختمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«بغض» ایرانی در راه ورشو + عکس‌های فیلم



«بغض» ایرانی در راه ورشو + عکس‌های فیلم

فیلم سینمایی «بغض» اولین ساخته بلند رضا درمیشیان در دومین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه رسمی بیست و هشتمین جشنواره فیلم ورشو به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی فیلم، این جشنواره از سال گذشته از طرف فیاپف به عنوان جشنواره سینمایی الف ارزش گذاری شده از تاریخ 21 تا 30 مهر ماه در کشور لهستان برپا می‌شود. 

فیلم «بغض» در اولین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی فیلم‌های اول سی و ششمین جشنواره فیلم مونترال کانادا به نمایش در می‌آید. این جشنواره 2 تا 13 شهریور در شهر مونترال برگزار می‌شود. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«بغض» به کارگردانی رضادرمیشیان که تمام صحنه های آن در کشور ترکیه فیلم برداری شده، داستان مهاجرت است، دو روایت از دو مقطع متفاوت از زندگی ژاله و حامد ، دو جوان مهاجر ایرانی. یک روایت روزهای آشنایی و خوشی این دو جوان است و روایت دیگر هشت ساعت سرنوشت ساز زندگی آنان.

باران کوثری و بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی «بغض» هستند.این فیلم در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش در آمد.  

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هایده صفی یاری (تدوین)، تورج اصلانی (مدیر فیلمبرداری) ، محمدرضا دلپاک( طراحی و ترکیب صدا)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازی) ، حبیب رضایی (مشاور امور بازیگران) ، نظام الدین کیایی (صدابردار) ، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس) ، جواد جلالی (فیلمبردار)، افسانه رضازاده (مدیرتولید) ، ساتیار امامی (عکاس) ،امیر علی قنبری (برنامه ریز و دستیاراول کارگردان)، فواد بوربور (مدیرتدارکات) و... عوامل اصلی «بغض» هستند.  

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«بغض» به تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی تولید شده و پخش ایران آن فیلمیران است. عرضه و بازاریابی بین المللی فیلم سینمایی «بغض» به عهده محمد اطبایی است./خبرآنلاین