فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دو عکس دیده نشده از شبنم قلی خانی و همسرش



شبنم قلی خانی,اخبار,اخبار فرهنگی

در این سال ها که خانم شبنم قلی خانی به شهرت رسیده اند، هیچ وقت به همراه همسرش حاضر به گفتگو و عکاسی نشده است ....

در این سال ها که خانم شبنم قلی خانی به شهرت رسیده اند، هیچ وقت به همراه همسرش حاضر به گفتگو و عکاسی نشده است. می گوید رضا (همسرش) تمایلی به انجام این کار نداشته و ترجیح می داده جلوی دوربین آفتابی نشود اما حالا و بعد از گذشت 6 سال از ازدواجشان، زمانی که دو هفته ای برای دیدن خانواده هایشان به ایران آمدند, عکس یادگاری که در استرالیا گرفته بودند را منتشر کردند.

 

شبنم قلی خانی,اخبار,اخبار فرهنگی

 

اخبار فرهنگی و هنری - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
گفتگو با شبنم قلی خانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورآزمایی شبنم قلی خانی با همسرش! + عکس



شبنم قلی خانی عکسی از خودش را در کنار همسرش که در حال مچ انداختن و زورآزمایی با هم هستند؛‌ منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,شبنم قلی خانی


شبنم قلی‌خانی زادهٔ  روز ۱۹ آبان ماه سال ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند.

شبنم قلی‌خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده‌شده است. شبنم فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید.

او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد. او در نخستین مجموعهٔ تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی درخشید.

در سال ۲۰۰۵، شبنم نخستین اثر خود به نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی‌کرده و وارد عرصهٔ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.

 

اخبار فرهنگی - پرداد