فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دو ستاره از دو صنعت سینمای واقعی در دو سوی جهان+عکس



اخبارفرهنگی - دو ستاره از دو صنعت سینمای واقعی در دو سوی جهان+عکس

ستاره فیلم‌های اکشن مشهور و فرماندار سابق آرنولد شوارتسینگر به دعوت یکی از رسانه‌های هند به شهر دهلی نو سفر کرد تا یکی ا ز سخنران‌های مراسمی باشد.

ستاره سینمای هند، امیر خان که یکی از پربازدید‌ترین برنامه‌های آگهی دهنده اجتماعی را این روز‌ها در تلویزیون اجرا می‌کند هم به این نشست دعوت شده بود. امیر خان که از حضور آرنولد آگاه بود خیلی دلش می‌خواست که حضوری با این ستاره سینما گفت‌و‌گو کند. او این مساله را با کارمندان نشست عنوان می‌کند و آن‌ها نیز به آرنولد می‌گویند.
ستاره ترمیناتور در یک حرکت غافلگیر کننده به اتاق امیر خان می‌رود و آن‌ها با هم گپ می‌زنند. کمی بعد امیر خان که در سایت توئی‌تر حساب کاربری دارد تصویری از خود و آرنولد منتشر می‌کند و می‌نویسد: «من به کارمندان گفتم که دلم می‌خواهد او را ببینم. آن‌ها هم به آرنولد گفتند. او به اتاق من آمد.» امیر خان برخورد آرنولد را بسیار صمیمی و دوستانه توصیف می‌کند و می‌نویسد: «احساس عجیبی بود! در باز شد و من ترمیناتور را دیدم که وارد اتاق می‌شود!»

اخبار,اخبارفرهنگی,دو ستاره از دو صنعت سینما

اخبارفرهنگی - کافه سینما

 


ویدیو مرتبط :
زیباترین پُرتره های ستاره های سینمای ایران اکران می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داستان فیلم جدید ستاره نوآمده سینمای جهان؛ جنیفر لورنس + عکس



سینمای هالیوود , ماجراهای عاشقانه

برنده اسکار بهترین بازیگر نقش نخست زن امسال، جنیفر لورنس که پس از موفقیت کتابچه بارقه امیدساخته دیوید .ا.راسل بازهم با او در «باج گیر امریکایی» و پروژه ی دیگر راسل«پایان زمین»همکاری می کند،پیشنهاد جدیدی را پذیرفته است.

سینمای هالیوود , ماجراهای عاشقانه

نام پروژه جدید «قواعد میراث» به کارگردانی سوزانا بیر است. داستان برگرفته از کتاب خاطرات پرفروش سال 2012 به قلم کلربیدول اسمیت به همین نام است.فیلمنامه را ابی مورگان(بانوی اهنین و شرم) می نویسد.داستان درباره دخترکی است که ظرف هفت سال والدین خود را به دلیل ابتلا به سرطان از دست می دهد و طی این سالها به جوانی بالغ تبدیل می شود.او که در تلاش برای کنار آمدن با این غم است ماجراهای عاشقانه ی بی شماری برایش پیش می آید و...نقش این دختر را لورنس ایفا خواهد کرد.

منبع: caffecinema.com