فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«دو دزد و دو پری» این هفته روز دیگر در تهران کلید می‌خورد/ بازیگران طنز در فیلمی کودکانه



اخبار , اخبار فرهنگی,بازیگران طنز در فیلم کودکانه,فیلم دو دزد و دو پری

 

حسین قناعت گفت: با توجه به اتمام پیش‌تولید فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» 4 روز دیگر با حضور بازیگرانی چون بهنوش بختیاری، امیرحسین صدیق، رامین ناصر نصیر و ... در تهران کلید می‌خورد.

در ارتباط با شروع فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» که به تازگی پروانه ساخت آن را دریافت کرده است،‌اظهار داشت: همچنان در پیش‌تولید به سر می‌بریم و تقریبا تمام کارهایی که می‌بایست در این بخش انجام می‌شد صورت گرفته است و اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود سه الی چهار روز دیگر این فیلم سینمایی را کلید می‌زنیم در حال حاضر تست گریم بازیگران نیز در حال انجام شدن است.

وی در ادامه در ارتباط با موضوع فیلم گفت: این فیلم در ژانر کودک است و قرار است که شاهد فضایی شاد و مفرح برای کودکان باشیم در اصل مخاطبین اصلی فیلم سینمایی «دو دزد و دو پری» کودکان هستند و امیدواریم با اکران آن در جشنواره کودک اصفهان که نقطه هدف ما است از فیلم استقبال بشود.

قناعت گفت: در این فیلم قرار است از جلوه‌های ویژه نیز بهره ببریم، به طور مثال در برخی از صحنه‌ها آدم‌ها کوچک‌تر از اندازه معمول شوند.تمام لوکیشن فیلم در تهران است.

این کارگردان در ارتباط با بازیگران فیلم‌اش گفت: در «دو دزد و دو پری» شاهد بازیگران چهره و به نامی همچون نادر سلیمانی،‌ بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق و افشین سنگ‌چاپ هستیم. همچنین سه بازیگر کودک در این فیلم به نام یاس نوروزی، پارسیا شکوری و عرفان برزین حضور دارند.

 

اخبار فرهنگی - فارس


ویدیو مرتبط :
فیلم کودکانه دزد و پری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریال طنز سعید آقاخانی کلید خورد + عکس



 

سریال طنز

 

جدیدترین سریال سعید آقاخانی با عنوان «نقطه سر خط» در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه ۳ سیما کلید خورد.

مجموعه طنز «نقطه سر خط» با عنوان قبلی «روز از نو» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی جلوی دوربین رفت.

حمید لولایی، مریم سعادت، علی صادقی، مونا بیگی، بهشاد شریفیان، غلامرضا نیکخواه آزاد، مرجانه گلچین، مهدیه نقی پور، افسانه ناصری، اشکان اشتیاق، فرزاد حاتمیان، کریم قربانی، فتح الله طاهری و.. در این سریال بازی دارند.

فیلمنامه «نقطه سر خط» را مصطفی کیایی و سعید جلالی نوشته اند و داستان آن درباره کارمندی است که بعد از مدت ها تقاضای وام او مورد موافقت قرار می گیرد اما همزمان حکم بازنشستگی وی صادر می شود و جور نشدن این وام دستمایه داستان سریال می شود.

سریال روتین هرشبی «نقطه سر خط» در ۲۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای به سفارش شبکه سه سیما تهیه می شود و از مضمون طنز اجتماعی و خانوادگی برخوردار است.

یادآور می شود که سعید آقاخانی در نوروز ۹۰ سریال طنز «راه در رو» را به تهیه کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی روانه آنتن این شبکه کرد؛ گروه تولیدی که پیش از این در مجموعه تلویزیونی«خوش نشین ها» و «زن بابا» نیز همکاری داشتند.




منبع:شبکه ایران