فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«دو خرمای نارس» برای فاطمه گودرزی



 

 

«دو خرمای نارس» برای فاطمه گودرزی

 

تله فیلم دو خرمای نارس ساخته سید مجید امامی به مرحله صداگذاری رسید.امامی با اعلام این خبر گفت: قصه این  فیلم به قلم ستاره پیر خدری حکایت معلمه بازنشسته ای است که تصمیم می گیرد به ارزوهایی که در طی زندگیش به آنها دست نیافته برسد.

 

وی با اشاره به اینکه تصویر برداری این فیلم ۲۰ مهر آغاز و بعد از ۲۲ جلسه به پایان رسید ه است افزود:این فیلم در تهران ، آسایشگاه کهریزک و کردان کرج تصویربرداری شد و در حال حاضر من به اتفاق همکارم مهدیه فرزی در حال تدوین کار هستیم و صداگذاری فیلم نیز بر عهده حامد رضی است .

وی فهرست عوامل " دو خرمای نارس" را به این شرح اعلام کرد: مدیر تصویربرداری: سعید بختیاری ، صدابردار: مهرداد دادگری ، طراح صحنه و لباس : محسن غلامی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نازنین کشاورز ، طراح گریم: پیام ابوالحسنی ، مدیر تدارکات: حسام گودرزی ، منشی صحنه: فائقه گرکانی .

بازیگران: فاطمه گودرزی ، مهتاج نجومی ، جمشید گرگین، سوگل طهماسبی ، سارا کهربایی ، محمد امین اعتمادی .

احمد زالی ، " دو خرمای نارس" را در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می کند..... / شبکه خبری برنا


ویدیو مرتبط :
چالش فاطمه گودرزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاطمه گودرزی خانه‌اش را محلی برای جذب توریست می‌کند+عکس



آغاز تصویربرداری سریال «اتاقی روی تپه» در لاهیجان

فاطمه گودرزی خانه‌اش را محلی برای جذب توریست می‌کند+عکس

سریال «اتاقی روی تپه» در لاهیجان جلوی دوربین رفت.این سریال برای پخش از شبکه دو سیما تولید می‌شود و همه لوکیشن‌های آن در شمال کشور قرار دارند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش شبکه ایران، مجموعه تلویزیونی «اتاقی روی تپه» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی داریوش یاری در لاهیجان کلید خورد.بهروز مفید گفت: «اتاقی روی تپه» در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه تولید می شود و همه لوکیشن‌های آن در شمال کشور قرار دارند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مفید با بیان این‌که تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی از 18 آذرماه در لاهیجان آغاز شده است،‌ افزود: تمام داستان‌های این سریال به شکل تک اپیزودی گرفته می‌شوند و در هر قسمت یک قهرمان وارد قصه خواهد شد.به گفته این تهیه کننده ماجرای این سریال روایت خانواده‌ای است که سرپرستشان را از دست داده‌اند و تنها پسر خانواده به خاطر اینکه احساس مسؤولیت می‌کند و در عین حال از ویژگی‌ خلاقیت‌های خوبی برخوردار است تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد و تامین معاش خانواده، خانه مخروبشان را محلی برای جذب توریست قرار دهد و این شروع ماجراست...مفید با بیان این‌که در انتخاب بازیگران این سریال با حساسیت بسیار بالایی انتخاب شدند، افزود: تلاش کردیم چه در انتخاب بازیگران حرفه‌ای و چه در انتخاب بازیگران غیر حرفه‌ ای از بهترین ها استفاده کنیم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

وی تصریح کرد: دراین سریال نقش مادر خانواده به فاطمه گودرزی سپرده شده و مهران رجبی، همایون ارشادی، رحیم نوروزی، زیبا بروفه، عباس آتش سرو، مانا پاک سرشت، امیر نوری، امین امینی، مینا نوروزی، علی کوهپایه حقی، طوفان مهردادیان، سیروس همتی ، فرهاد بشارتی، ساقی زینتی ، مازیار رضا زاده، دانیال خوش سیما و مهرداد بخشی نیز در دیگر نقش ها به ایفای نقش می پردازند.

او با اشاره به کارگردانی داریوش یاری نیز گفت: یاری تا امروز تله فیلم‌ و سریال‌های موفقی را در کارنامه خود ثبت کرده و مطمئنم همکاری با او در این پروژه مثل دیگر همکاری‌های مشترکمان، اثر بخش خواهد بود.به گفته این تهیه کننده کار تصویر برداری این سریال چهار ماه طول می‌کشد و پس از آن کار وارد مرحله تدوین خواهد شد.

از دیگرعوامل این سریال می‌توان به علی خلیلی (مجری طرح و مدیر تولید)، منصور وثوقی (مدیر برنامه ریزی)، سامان تفرشی (دستیار اول کارگردان)، لیلی مرادی (منشی صحنه)، علی رفیع پور (عکاس)، حمید رحیم زاده( تصویربردار)، امید قربانی (صدابردار) ، شهرام خلج (طراح گریم)، مهدی سعیدی (طراح صحنه و لباس) ، علی خلیلی (مجری طرح و مدیر تولید)، سید مسعود مهدوی، سجاد رحمانی (مدیران تدارکات) اشاره کرد./شبکه ایران