فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دومین جراحی کیارستمی با موفقیت انجام شد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سخنگوی تیم پزشکی عباس کیارستمی درباره وضعیت این فیلمساز سخن گفت.

سخنگوی تیم پزشکی عباس کیارستمی در نخستین گزارش پزشکی از روند درمانی او اعلام کرد: «دومین جراحی کیارستمی با موفقیت به انجام رسیده و عفونت تا حدود زیادی برطرف شده است.»


او افزود: «تیم پزشکی مشتمل بر متخصصان عفونی، جراحی، بیهوشی و مغز و اعصاب موفق شده اند تا وضعیت این فیلمساز برجسته را ثابت نگه دارند.»

وی با بیان این که نماینده وزارت بهداشت در بیمارستان حضور دارد گفت: «این نماینده ضمن نظارت بر روند درمانی گزارش مکتوب و روزانه را در اختیار وزارت بهداشت قرار می دهد. تیم پزشکی امیدوارند که تا فردا اخبار خوبی از روند بهبودی فیلمساز برنده نخل طلایی جشنواره کن را با توجه به نحوه عملکرد ساختار فیزیولیژیک در اختیار رسانه ها قرار دهند.»

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
عمل جراحی بهداد سلیمی با موفقیت انجام گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عمل جراحی ابتکار با موفقیت انجام شد


عمل جراحی معاون رییس جمهورو رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که در اثر سانحه تصادف دچار مصدومیت شده بود با موفقیت انجام شد و وی دقایقی پیش به ریکاوری ( مراقبت های بعد از عمل )منتقل شد.

خبرآنلاین: و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، عمل جراحی معصومه ابتکار بیش از دوساعت به طول کشید خوشبختانه با موفقیت انجام شد و وی هم اکنون در ریکاوری بیمارستان تحت مراقبت بعد از عمل قرار دارد.

پزشک معالج معصومه ابتکار با موفقیت آمیز خواندن عمل جراحی وی حال عمومی رییس سازمان حفاظت محیط زیست را رضایت بخش اعلام کرد.

معاون رییس جمهورصبح امروز در اثر سانحه تصادف دچار شکستگی بازوی راست شده بود .