فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ده نمکی «آنجلینا جولی» را در فیلمش بازی نمی دهد!



 

 

 

ده نمکی «آنجلینا جولی» را در فیلمش بازی نمی دهد!

 

 

«مسعود ده نمکی» پیشنهاد «علی سرتیپی» برای بازی «آنجلینا جولی» در فیلم جدیدش را نپذیرفت ! به گزارش واحد خبر آفتاب ، در پی درج اخباری در رسانه ها مبنی بر حضور «آنجلینا جولی» در ایران و بازی در یک فیلم که نام آن تا مدتها فاش نشده بود معلوم شد که «علی سرتیپی» پیشنهاد این حضور را با مسعود ده نمکی در میان گذاشته ولی ده نمکی با حضور این هنرپیشه در فیلمش موافقت نکرده است!

چندی پیش «علی سرتیپی» ،خبر حضور «آنجلینا جولی» را در ایران قطعی دانست اما نام فیلمی را که این هنرپیشه مشهور هالیوودی قرار است در آن بازی کند را فاش نکرد.

همچنین علیرضا رییسیان کارگردان (چهل سالگی) که در حال ساخت فیلم «لطفا بدون گناه » می باشد در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که عوامل این فیلم در حال مذاکره با «آنجلینا جولی» هستند و جولی در حال فکر کردن درباره حضور در این فیلم می باشد و قرار است به زودی به این پیشنهاد پاسخ دهد.

اما هم اکنون خبرها حاکی از آن است که «علی سرتیپی» پیشنهاد این حضور را برای فیلم سینمایی «رسوایی» که به تازگی به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی پروانه ساخت دریافت کرده – با عوامل فیلم در میان گذاشته که با مخالفت ده نمکی روبه رو شده است!

همچنین «مسعود ده نمکی» در گفتگو با فارس ، این پبشنهاد را از سوی «علی سرتیپی» تایید کرد و گفت: در همان ابتدای امر به آقای سرتیپی عدم تمایل خودم را اعلام کردم تا به اسپانسرها منتقل کند..../ آفتاب


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم Maleficent (شیطان) با بازی آنجلینا جولی:)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد



آنجلینا جولی، براد پیت را در فیلم خود بازی می دهد

 

آنجلینا ، در اولین تجربه کارگردانی خود که در هانگری فیلمبرداری می شود، برای براد پیت هم نقشی در نظر گرفت. او و این ستاره خوشتیپ هالیوود شش فرزند دارند.

 

پیت ۴۶ ساله ، صبح روز ۱۴ نوامبر با لباس رسمی در صحنه فیلمبرداری حاضر شد. یک منبع به مجله هفتگی آمریکا گفت: " آنجلینا او را استخدام کرده است."

در همین حال آنجلینا اقرار کرده است که که در ابتدا قصد داشته فقط دو فرزند داشته باشد. او در مجله وگو گفت: " من فقط برای دو فرزند برنامه ریزی کرده بودم " ولی " شما باید بدانید که از عهده چند فرزند بر می آیید و رابطه بچه ها با یکدیگر چگونه خواهد بود"

ممکن است شما یک فرزند داشته باشید ولی خواسته های همان یک فرزند آنقدر زیاد باشد که همه وقتتان را پر کند وشما به ا ین نتیجه برسید که اگر فرزند دیگری داشته باشید نمی توانید به اندازه کافی به او توجه کنید.اما ما احساس کردیم می توانیم مسئولیت فرزندان بیشتری را برعهده گیریم و حالا ما یک خانواده پرجمعیت و خیلی خیلی شاد داریم."

جولی گفت: پیت که در تاریخ ۱۸ دسامبر ۴۷ ساله می شود ، بی نهایت خوشتیپ وجذاب است.

او افزود : وقتی درباره او فکر می کنم می بینم که او یک دوست خیلی خوب و یک پدر فوق العاده است." وقتی او را با فرزندانمان می بینم بیشتر از وقتهای دیگر به این نتیجه می رسم که واقعا" خیلی دوستش دارم..../آفتاب

مترجم: فرشته مشاور