فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دلیل هراس مدیران تلویزیون از زنده بودن هفت چیست؟



خنثی ترین تصمیمات ممکن این روزها در رسانه ی ملی دیده می شود و باید دید آیا زنده نبودن برنامه هفت کمکی به پویایی و جذاب بودن برنامه می کند؟

کل خبر همین یک جمله است: برنامه هفت در دوره جدید زنده پخش نمی شود.

ناصر کریمان (مدیر گروه اجتماعی شبکه سوم سیما) درباره آخرین وضعیت برنامه سینمایی هفت گفت:«پخش برنامه هفت انشا الله از اواخر مهر ماه آغاز می‌شود. برنامه هفت در سری جدید قطعا زنده پخش نمی‌شود و به‌صورت ضبط شده پخش می‌شود.»(ایلنا)

مشخص نیست چرا متولیان شبکه 3 و سیما به این تصمیم خنثی رسیده اند و آیا اساسا توجه کرده اند که برنامه هایی مانند نود، هفت و ...تمام پویایی و جذابیتشان به زنده بودنشان است؟

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,برنامه هفت

 
خنثی ترین تصمیمات ممکن این روزها در رسانه ی ملی دیده می شود و باید دید زنده نبودن برنامه هفت آیا کمکی به پویایی و جذاب بودن برنامه می کند یا خیر؟ به نظر می رسد این جنس تصمیمات محافظه کارانه آن هم برای برنامه ای چون هفت که مخاطبانش سینماگران و سینمادوستان ایرانی هستند نشان از نداشتن عزم جدی در اتاق فکر رسانه ی ملی برای جذب مخاطب فرهیخته ایرانی است.

آیا واقعا مشکل اول برنامه هفت که منجر به تعطیلی اش شد زنده بودن برنامه بود؟ از پشت پرده این تصمیم نکته ای جز چنگ زدن به اهرم ممیزی به چشم نمی خورد. اگر دلیل قانع کننده ی دیگری دارند به افکار عمومی و رسانه ها اعلام کنند.

 

اخبار فرهنگی - عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
انتقاد از مدیران در برنامه زنده - شوخی کردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل بیهوشی گوینده زن در برنامه زنده تلویزیون


مرضیه هاشمی مجری شبکه خبری پرس‌تی‌وی که هنگام اجرای خبر دچار عارضه شد، از ماجرای بیهوشی خود می‌گوید.

خبرگزاری تسنیم: مرضیه هاشمی مجری شبکه خبری پرس‌تی‌وی که هنگام اجرای خبر دچار عارضه شد، از ماجرای بیهوشی خود می‌گوید.

مرضیه هاشمی در خصوص عارضه‌ای که هنگام اجرای اخبار برای وی پیش آمده بود، اظهار داشت: در استودیوی خبر احساس ضعف داشتم اما با خود گفتم اجرای اخبار تمام شود تا بتوانم استراحت کنم اما نتوانستم تا پایان اخبار به کار خود ادامه دهم.

وی ادامه داد: حدود 10 ثانیه بیهوش بودم و بعد از انتقال به بیمارستان، مشخص شد که دچار افت شدید قند و فشارخون شده‌ام. آزمایشات تکمیلی و اکوی قلب انجام شد که نهایتاً پزشکان اعلام کردند مشکل خاصی نیست.

دلیل بیهوشی مجری زن در برنامه زنده

مجری شبکه پرس‌تی‌وی ضمن ابراز تشکر از احوال‌پرسی و دعای دوستان و  آشنایان، گفت: الحمد لله در حال حاضر خوب هستم و مشکلی ندارم اما برای حصول اطمینان امروز ا‌م‌آرآی نیز انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: بنده قبلاً زمینه بیماری خاصی نداشتم و قطعاً از این موارد برای همه پیش‌ می‌آید اما با توجه به اینکه این اتفاق مقابل دوربین افتاد، خبرساز شد.

مرضیه هاشمی خبرنگار، مستندساز و گوینده آمریکایی الاصل شبکه پرس تی‌وی در جوانی تحت تأثیر شخصیت امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، مسلمان شده و به ایران مهاجرت کرده است.

وی با نام ملانی فرانکلین در ایالت کلرادوی آمریکا به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل رشته رسانه است.