فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دفاع السا فیروز آذر از بازیگران زن و آنجلینا جولی


بعضی کارگردانان پیش خود می گویند آیا بعدا این خانم دوست دختر من می شود یا خیر.../ به نظر من مو، نوع لباس ها و حتی هیکل و بدن آنجلینا جولی بی نظیر بوده و این ارتباطی به فساد ندارد...

السا فیروز آذر از آن دست بازیگرانی است که صادقانه اعتراف می‌کند به لطف نسبت خانوادگی با تهمینه میلانی وارد سینما شده و بدون پارتی نمی‌توان به هنر نمایش راه یافت.

او با انتقاد از جشنواره فجر می‌گوید: دیگر همه می دانند در جشنواره حق رعایت نمی شود و این اصلا به نفع سینمای کشور نیست.

فیروزآذر در گفتگوی خود حرف‌های جالبی درباره سینمای ایران و پشت صحنه آن به زبان آورد.

با توجه به اینکه شما خواهرزاده خانم میلانی هستید، مصاحبه را از فیلم جدید ایشان شروع می‌کنیم. استارت «شیر یا خط» را چه زمانی می زنند؟

نمی دانم ولی پروانه ساخت کار را گرفته اند.

بازیگر ها انتخاب شده اند؟

تا الان فقط با آقای فرخ نژاد صحبت هایی شده است وشاید هم من... فقط از این خبر دارم.

آیا در فیلمنامه هم مانند اسم خود فیلم تغییراتی ایجاد شده است؟

نه فکرنمی کنم محتوای فیلمنامه تغییری کرده باشد و تغییرات فقط در اسم بوده.




ویدیو مرتبط :
دفاع از حقوق زنان؛ هدف اصلی سفر آنجلینا جولی به میانمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگران زن ایران یک پا آنجلینا جولی اند!


خبر حضور آنجلینا جولی در ایران هفته گذشته روی خروجی برخی سایت های خبری قرار گرفت اما تنها چند ساعت طول کشید تا با واکنش شدید فرج الله سلحشور مواجه شود.

خبر حضور آنجلینا جولی در ایران هفته گذشته روی خروجی برخی سایت های خبری قرار گرفت اما تنها چند ساعت طول کشید تا با واکنش شدید فرج الله سلحشور مواجه شود.

سلحشور آنجلینا جولی را نماد صهیونیسم اعلام کرد و گفت یک تار موی ایرانی را با صد بازیگر خارجی عوض نمی کند.

 این کارگردان پس از آنکه متوجه شد قرار بوده آنجلینا جولی در فیلم «رسوایی» ده نمکی بازی کند نوک پیکان انتقادات را به سوی وی نشانه گرفت و با وجود این که ده نمکی اعلام کرد هیچ نقشی در قضیه آنجلینا جولی ندارد و پیشنهاد سرتیپی را هم برای حضور این بازیگر هالیوودی در فیلمش رد کرده است، کارگردان سری اخراجی ها را مورد حملات شدید قرار داد.

سلحشور در بخشی از انتقادات خود از ده نمکی به روزنامه تماشا گفته است: متاسفم آقای ده نمکی زنی را به ایران دعوت کرده که همه عالم او را به بدکارگی می شناسند و او فساد و هرزگی را درهمه آثارش به نمایش می گذارد.

 آقای ده نمکی برای ساخت فیلمی دینی و اخلاقی از جولی استفاده می کند؟ این خانم سالم است؟ این خانم می تواند در سینمای دینی بازی کند؟ لابد چون آقای ده نمکی گفته ،اشکال ندارد اگر کارگردانای دیگر چنین غلطی می کردند ،آنها را به سلابه نمی کشیدند؟ البته آقای ده نمکی شهدا وبسیجیان ما را یک مشت لات و چاقوکش و فاسد نشان می دهد . لابد چون آقای ده نمکی هستند،اشکال ندارد.

در حالی که سلحشور در گفت وگوهای متعدد خود هرروزه انتقادات و حملات تند و تیزی را به حضور این بازیگر هالیوودی مطرح می کرد در سخنانی عجیب این بار به شدیدترین وجه با ادبیات ویژه خود بازیگران زن ایرانی را نیز مورد انتقاد قرار داد و در بخشی از گفت وگوی خود با پانا اظهار داشت: هنرپیشه های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین المللی بیاورد.

 سینمای ایران فاحشه خانه است، مگر صبح تا شب عکس های هنرمندان چاپ نمی شود. وقتی زنهای ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند.

اما گویا سخنان اخیر سلحشور با واکنش تند بازیگران سینمای کشورمان مواجه شده تا جایی که داوود رشیدی بازیگر و رئیس انجمن بازیگران خانه سینما از بررسی اظهارت اخیر این کارگردان در جلسه آینده انجمن بازیگران خبر داده است.

داود رشیدی با اعلام این خبر گفته است : اظهارات اخیر فرج الله سلحشور و بی احترامی وی بازیگران زن سینمای ایران، در جلسه آینده انجمن بازیگران خانه سینما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: سینمای ایران