فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دعوای آنجلینا جولی و براد پیت بخاطر مراسم ازدواج



اخبار,اخبار جدید

 

 

دعوای آنجلینا جولی و براد پیت بخاطر مراسم ازدواج         

آنجلینا جولی و براد پیت درباره برنامه های مراسم ازدواجشان با هم اختلاف نظر دارند.

این زوج که اخیرا" نامزدی خود را رسما" اعلام کردند ، درباره تاریخ و مکان برگزاری و مهمانان مراسم ازدواجشان اختلاف نظرهای بسیار زیادی دارند و با هم دعوا می کنند.

یک منبع خبری به مجله آمریکایی اوکی گفت:"همه فکر می کنند ، حالا که این زوج رسما" نامزد کرده اند و تصمیم گرفته اند پیوندشان را رسمی کنند ، حتما" عشقشان قویتر شده است اما واقعیت این است که از زمانی که براد از آنجلینا خواستگاری کرده است عشق این زوج کم رنگتر شده است و دیگر درخشش سابق را ندارد."

" آنها نمی توانند بر سر جزئیات مراسم ازدواج مثل تاریخ ، مکان و مهمانان این مراسم و همینطور قرارداد قبل ازازدواج به توافق برسند و هردوی آنها از اینکه می بینند اینقدر در مسائل مختلف اختلاف نظر دارند وحشتزده و نگران شده اند."

مترجم: فرشته مشاور

پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
انجلینا جولی همسر براد پیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی و براد پیت با هم ازدواج می کنند!


شایعات و گزارشات اخیر حاکی از آن است که این زوج تصمیم دارند در تابستان سال جاری رسما" ازدواج کنند.

آفتاب: شایعات و گزارشات اخیر حاکی از آن است که این زوج تصمیم دارند در تابستان سال جاری رسما" ازدواج کنند.



بنا به گزارش مجله "اوکی" ، این زوج که شش فرزند دارند بلاخره تصمیم گرفته اند با برگزاری یک مراسم بسیار مختصر و کوچک اما زیبا و رمانتیک در ملک قدیمی و باستانی خود واقع در فرانسه ، پیوندشان را رسمی کنند.

یکی از نزدیکان این زوج مشهور گفت:"براد و آنجلینا فعلا" این موضوع را محرمانه نگه داشته اند اما مرتبا" با هم درباره این موضوع حرف می زنند تا تصمیم بگیرند که چگونه و در چه زمانی ، تاریخ و مکان ازدواجشان را اعلام کنند ."