فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دست گل جدید بازیگر مرد سینما و تلویزیون



بازیگران سینما,بازیگران مرد سینما


در راستای اظهارات جنجالی فرج الله سلحشور در خصوص فساد در سینمای ایران و پس از آن ادعاهای حاشیه ساز پرستو صالحی در این خصوص این بارانتشار تصویری از پشت صحنه از فیلم های سینمایی که یکی دو سالی از اکرانش می گذرد، مهر تائیدی بر ادعاهای سلحشور و پرستویی زده است.

 

دست گل جدید بازیگر مرد سینما و تلویزیون

به گزارش افکارنیوز به نقل از «جوان» ،انتشار عکس دسته جمعی از پشت صحنه یکی از فیلم ها که آقای «ح. ک» بازیگر نقش اول مرد که تجربه بازی در سریال های ماه رمضان و فیلم سینمایی پایان نامه را هم دارد در کنار یکی از هم بازی هایش خانم «ت. آ» در وضعیت نامناسبی دیده می شود.

 

ماجرای فساد در پشت صحنه فیلم ها مدتی است که به سوژه داغ رسانه ها تبدل شده است. پس از اظهارات پرستو صالحی در این خصوص بسیاری از بازیگران نام سرشناس کشور مانند امین تارخ، مجید مظفری و محمد علی کشاورز هم این مسئله را تائید کردند. از سوی دیگر گروه فرهنگی روزنامه جوان هم در گفتگو با بازیگران زن سینما و تلویزیون کشور مانند رویا تیموریان، پروانه معصومی، رزیتا غفاری، یکتا ناصر و شیوا خنیاگر به بررسی ریشه ها این مسئله و راهکارهای مقابله این نابهنجاری اخلاقی پرداخت.

 

در تمام مدت که ماجرای فساد در پشت صحنه فیلم ها در رسانه مطرح می شد بسیار بودند کسانی که به تکذیب این موضوع می پرداختند و این مسائل را ساختگی و در راستا تحقق اهداف گروهی خاص تلقی می کردند. اما انتشار عکسی که بازگر دختری را در آغوش یکی از بازیگران مرد معروف سینما و تلویزیون، نشان می دهد که سلحشور و صالحی پر بیراه نمی گفتند. البته آقای «ح.ک» پس از لو رفتن عکس جنجالی اش از عکاس شکایت کرده است اما به دلیل بازخورد منفی انتشار این عکس مجبور شده بگوید قرار است با خانمی که در عکس همراش بوده ، ازدواج کند و در زمان گرفتن عکس هم با او محرم بوده است! البته در این میان نتیجه گیری درباره صحت ادعای آقای بازیگر بر عهده مردم است!

 

منبع:افکارنیوز


ویدیو مرتبط :
بازیگر جوان سینما و تلویزیون درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت + عکس



 

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت

 

عباس امیری ساعتی قبل كه رشت به طرف فومن در حركت بود در اثر واژگونی خودروی پیكان حامل وی و برخورد این خودرو با یك درخت جان خود را از دست داد.

این بازیگر توانمند گیلانی در حال بازدید در تله فیلمی در فومن بود كه از 10 روز گذشته استارت آن زده شد و در این مدت همواره در مسیر مذكور در تردد بود.

از آنجا كه مادر امیری در رشت زندگی می‌كرد وی برای دیدن مادرش شب گذشته به رشت رفت و صبح امروز در مسیر بازگشت به فومن در منطقه جمعه‌بازار در اثر سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.... / تحلیل عصر ایران