فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

در واکنش به اعتراض میلانی سازندگان «هفت» خواستار حضور او در برنامه شدند



 

 

در واکنش به اعتراض میلانی سازندگان «هفت» خواستار حضور او در برنامه شدند

 

 

تهمینه میلانی از سوی سازندگان برنامه تلویزیونی «هفت» برای حضور در این برنامه و ارائه توضیحاتی درباره فیلمش دعوت شد. به گزارش خبرآنلاین، شنیده ها حاکی است تولیدکنندگان این برنامه تلویزیونی که هر جمعه روی آنتن شبکه سوم سیما می رود، بعد از مواجهه با اعتراض میلانی نسبت به کوتاه شدن بخش های معرفی فیلم «یکی از ما دو نفر» در برنامه جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹، از این کارگردان در خواست کرده اند در برنامه «هفت» که ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ پخش خواهد شد حضور پیدا کند.

 

میلانی پیش از این در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرده بود، نحوه معرفی فیلم او در ساعات پایانی برنامه، کوتاه کردن فیلم ارائه شده از سوی او برای پخش بخش هایی از «یکی از ما دو نفر» و کم بودن مدت زمان اختصاص یافته به معرفی این فیلمساز و آثارش موجب نارضایتی او از برنامه «هفت» شده است.

«یکی از ما دو نفر» به کارگردانی و با بازی السا فیروزآذر و بهرام رادان این روزها در سینماهای تهران روی پرده است..../خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
اعتراض مردم زنجان به واکنش توهین برنامه فیتیله به ترکها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فرمانده ارتش لبنان به شایعه حضور سپاه در این کشور



'جان قهوه چی' فرمانده ارتش لبنان گفت: كسانی كه در لبنان برای رواج دادن فتنه بین طایفه ها تلاش می كنند ،در  خدمت رژیم صهیونیستی هستند.

 

به گزارش ایرنا از بیروت ، قهوه چی امروز (شنبه) طی اظهاراتی گفت: ارتش لبنان در تلاش است از بروز هر گونه فتنه جلوگیری به عمل آورد.

وی تصریح كرد: ارتش آماده رویارویی با بحران در كشور است و در تمامی مناطق كشور به خصوص مناطق مسیحی حضور كامل دارد.

فرمانده ارتش لبنان در خصوص وضعیت كشور بعد از صدور كیفرخواست دادگاه حریری گفت: من نگران وضعیت كشور هستم ولی از آن نمی ترسم زیرا ارتش در آماده باش كامل به سر می برد.

جان قهوچی در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور افراد سپاه پاسداران ایران در مناطق مختلف جبل لبنان ، با رد این موضوع ، گفت : ما هیچ گزارشی در این خصوص در اختیار نداریم.

فرمانده ارتش لبنان تأكید كرد: ارتش هیچ موضوع غیر عادی در مناطق جبل مشاهده نكرده است .

در حال حاضر عامل اصلی بحران در لبنان دادگاه ویژه بین المللی ترور 'رفیق حریری' نخست وزیر اسبق این كشور و كیفر خواست آن است كه گفته می شود اوایل ماه میلادی آینده صادر خواهد شد.

برخی گزارش ها حاكیست كه این دادگاه تلاش دارد شماری از اعضای حزب الله لبنان را به دخالت در این ترور متهم نماید.

سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان طی ماه های اخیر با انجام چند سخنرانی ، گوشه هایی از واقعیت های پرونده ترور حریری را برای مردم كشورش بازگو كرد.

چندی پیش ، گروهی از اعضای دادگاه حریری به مطب خانم دكتری در ضاحیه (جنوب) حمله كردند و قصد داشتند پرونده چند بیمار را بیرون ببرند.

دبیر كل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود این اقدام را غیر اخلاقی و غیر شرعی خواند و از تمامی لبنانی ها خواست تا با این گروه همكاری نكنند.../ایرنا