فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

در جست و جوی پنجمین فرزند ماورائی


یکی از جدیدترین کتاب هایی که به بازار آمده «گورستان» نام دارد که جلد چهارم از مجموعه «نگهبانان دروازه» است. این مجموعه درباره چهار نوجوان است که نیرویی مشترک برای نجات دنیا دارند

همشهری سرنخ: وقتی کتاب های نویسندگان خوش ذوق و سلیقه ای مثل «رولد دال» و «آنتونی هوروویتس» در ایران منتشر شد، ادبیات فانتزی و ترسناک جوانان و نوجوانان تکانی خورد کتاب های این نویسنده ها به دلیل فضای خاص و عجیبی که دارد خیلی زود مورد توجه دوستداران این نوع آثار قرار گرفت و همین مساله باعث شد آثار آنها به سرعت در ایران ترجمه شود.

یکی از جدیدترین کتاب هایی که به بازار آمده «گورستان» نام دارد که جلد چهارم از مجموعه «نگهبانان دروازه» است. این مجموعه درباره چهار نوجوان است که نیرویی مشترک برای نجات دنیا دارند و اگر نیروهایشان را با هم متحد کنند، می توانند خطر نابودی را از بین ببرند.

در جست و جوی پنجمین فرزند ماورائی

«دروازه کلاغ»، «طلوع شب» و «ستاره شیطانی» از این مجموعه منتشر شده اند و چند هفته قبل جلد چهارم آن یعنی گورستان به بازار کتاب آمد.

در این داستان، این 4 نوجوان که یک دختر و سه پسر هستند، به دنبال پنجمین بچه ماورائی» می گردند تا راه پنج دروازه ورود موجودات شرور به دنیای انسان ها را سد کنند. این مجموعه همچون سایر داستان ها نبرد خیر و شر را نشان می دهد.

نام کتاب: گورستان
نویسنده: آنتونی هوروویتس
مترجم: ندا شادنظر
انتشارات: ایران بان


ویدیو مرتبط :
در جست و جوی دلتورا قسمت سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهوه تلخی ها در جست و جوی کار



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قهوه تلخی ها در جست و جوی کار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : در سری جدید، انگار تمام قهوه تلخی ها بعد از درگیری های مختلفی که در سری قبل با همسایه ها پیدا کردند و اتفاق های جالبی که در مواجهه با عناصر جدید برایشان پیش آمد، با همان شکل و شمایل قرار است دنبال کار بگردند.

به گزارش انتخاب هفت صبح، سری بیست و هفتم مجموعه «قهوه تلخ»، طبق برنامه زمان بندی شده، از امروز توزیع می شود. کسانی که بعد از تاخیر طولانی، هفته گذشته سری بیست و ششم آن را دیده اند، قطعا حضور اعضای کاخ همایونی در شهر بزرگ تهران آنقدر برایشان جالب بوده که پخش سری جدید آن، بهترین پیشنهاد برای امروزشان باشد.

در سری جدید، انگار تمام قهوه تلخی ها بعد از درگیری های مختلفی که در سری قبل با همسایه ها پیدا کردند و اتفاق های جالبی که در مواجهه با عناصر جدید برایشان پیش آمد، با همان شکل و شمایل قرار است دنبال کار بگردند.

در همین اوضاع و احوال با همسایه ها هم رابطه خاصی پیدا می کنند. آن طور که پیش از این هم اطلاع رسانی شده بود، قهوه تلخی ها تا پایان سری بیست و هشتم در تهران امروز زندگی می کنند و ابتدای سری بیست و نهم، با خوردن قهوه بار دیگر به دوران خودشان برمی گردند.

اگر هنوز هم سری بیست و ششم کار را ندیده اید پیشنهاد می کنیم تماشای آن را به همراه سری بیست و هفتم از دست ندهید.