فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

در «آس و پاس» نقش دختری عرب را بازی کردم



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,بلوکات

تا جایی که اطلاع دارم فیلم «دراکولا» و «آس و پاس»، عید فطر اکران می‌شوند.

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص فعالیت جدید خود گفت: در حال حاضر در سفر هستم ولی سال گذشته دو فیلم «دراکولا» ساخته عطاران و «آس و پاس» آرش معیریان را بازی کردم.

بازیگر سینمایی «پنج ستاره» ادامه داد: این دو فیلم تا آنجایی که اطلاع دارم قرار است عید فطر یا زودتر اکران شوند. در «دراکولا» نقش کوتاهی را داشتم اما در «آس و پاس» که یک کمدی فانتزی است، نقش دختری عرب را بازی می‌کنم که محمدرضا شریفی‌نیا نقش پدرم را ایفا می‌کند.

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آهنگ شاد آس و پاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عطاران بالاخره از پیشنهاد حضور در نقش "چ" گفت و این که چرا بازی به جای عرب‌نیا را نپذیرفته است



 اخبار فرهنگی - عطاران بالاخره از پیشنهاد حضور در نقش "چ" گفت و این که چرا بازی به جای عرب‌نیا را نپذیرفته است

... البته اگر خودم هم در چنین شرایطی وسط فیلمبرداری بودم دلم نمی خواست بازیگر دیگری جایم را بگیرد...

اخبار,اخبار فرهنگی,عطاران درنقش شهید چمران


 رضا عطاران در بخشی از مصاحبه اش با بانی فیلم درباره بازی در نقش "چمران" و پیشنهاد حاتمی کیا گفت:

قبل از شروع کار، نقش شهید چمران در این فیلم به من پیشنهاد شده بود. اما من مشغول بازی در پروژه دیگری بودم. تست گریم نشدم اما قبل از شروع کار، نقش شهید چمران در این فیلم به من پیشنهاد شده بود. اما من مشغول بازی در پروژه دیگری بودم.

 

چند ماه بعد که جلوی دوربین سریال «قلب یخی» بودم باز هم سراغ من آمدند. ظاهراً وسط فیلمبرداری مشکلی میان بازیگر و کارگردان «چ» بوجود آمده بود اما از آنجا که من دوست نداشتم وسط فیلمبرداری به یک پروژه ملحق شوم نپذیرفتم. البته اگر خودم هم در چنین شرایطی وسط فیلمبرداری بودم دلم نمی خواست بازیگر دیگری جایم را بگیرد.
اخبار فرهنگی - بانی فیلم