فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

درگیری عرب‌نیا و آرش مجیدی در بوشهر + عکس



اخبار , اخبار گوناگون, سریال رنگ شک

اخبار فرهنگی - درگیری عرب‌نیا و آرش مجیدی در بوشهر + عکس

سکانس های پایانی «رنگ شک» اولین تجربه کارگردانی فریبرز عرب نیا که مربوط به درگیری سروان علی نبوی (فریبرزعرب نیا) و شخصیت منفی داستان «نیم انگشتی» ( آرش مجیدی) است در بوشهر و بر روی دریا تصویربرداری خواهد شد. 

تصویربرداری 80 درصد از مینی سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا به پایان رسید. بهروز خوش رزم تهیه کننده این کار با اعلام این خبر گفت: بعد از ضبط سکانس های مربوط به بهشت زهرا گروه در حال حاضر مشغول تصویربرداری صحنه های مربوط به مطب دکتر روانشناس هستند و بعد از این مرحله پیش بینی ما این است که ظرف یک هفته آینده برای ضبط سکانس های فینال عازم بوشهر شویم.

 

اخبار , اخبار گوناگون, سریال رنگ شک

 

وی افزود: البته در این فاصله گروه چند روزی استراحت خواهند کرد و عرب نیا برای بررسی موقیعیت جغرافیایی لوکیشن های بوشهر عازم این بندر می شود . پس از بررسی های نهایی سکانس های پایانی که مربوط به درگیری سروان علی نبوی (فریبرزعرب نیا) و شخصیت منفی داستان نیم انگشتی ( آرش مجیدی) است در بوشهر و بر روی دریا تصویربرداری خواهد شد. و پس از این مرحله تصویربرداری به طور کامل به پایان می رسد.

 

اخبار , اخبار گوناگون, سریال رنگ شک

 

این سریال با حضور فریبر عرب‌نیا، آرش مجیدی، شهرزاد کمال‌زاده ، معصومه آقاجانی، رضا امامی ، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، هدایت الله سجادی و محمدرضا شیرخانلو و با حضور شاهرخ فروتنیان عمار تفتی و شهرام عبدلی ساخته می‌شود.

 

اخبار , اخبار گوناگون, سریال رنگ شک

 

فهرست عوامل پشت دوربین «رنگ شک» عبارت است از: مدیر تصویربرداری: حسن اسدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: اکبرنصیری، دستیار دوم کارگردان: ارسطو خوش رزم، مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه : امیر شیرمحمدی ، صدابردار: علی گراکویی، طراح گریم: محسن موسوی، اجرای گریم: آفرین صادقی، پژمان بنفشه خواه، مدیر تدارکات: پرویز کاظم لو، عکاس: مسعود پاکدل. رز ارغوان آذر

 

اخبار , اخبار گوناگون, سریال رنگ شک

 

فیلمنامه این اثر را فریبرز عرب نیا نوشته و داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که ماموریت می‌یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود. «رنگ شک» در مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.
اخبار فرهنگی - شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
افشاگری بازیگر زن مشهور از درگیری حامد بهداد و عرب نیا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تصویر از فریبرز عرب نیا در نقش شهید چمران+عکس



اولین تصاویر فیلم عرب نیا در نقش شهید چمران , تصاویر عرب نیا در نقش شهید چمران
بالاخره بعد از مدتها و در حالی که پروژه سینمایی «چ» آخرین روزهای فیلمبرداری خود را می گذراند نخستین تصویر از فریبرز عرب نیا در نقش شهید چمران منتشر شد.

به گزارش شبکه ایران بالاخره بعد از مدتها و در حالی که پروژه سینمایی «چ» آخرین روزهای فیلمبرداری خود را می گذراند نخستین تصویر از فریبرز عرب نیا در نقش شهید چمران منتشر شد. تهیه کننده فیلم مهدی کریمی در تمام ماههای فیلمبرداری کوشیده بود حتی یک تصویر واضح هم از عرب نیا در نقش چمران منتشر نکند تا کنجکاوی مخاطبان نسبت به فیلم بیشتر شود اما درگیریهای پیش آمده مابین ابراهیم حاتمی کیا و عرب نیا در روزهای آخر کار که به قهر عرب نیا و انصراف از بازی در لوکیشنهای پایانی انجامید سبب ساز این گردید که کریمی برای اینکه بتواند این حاشیه ها را هم تحت الشعاع قرار دهد نخستین تصویر رسمی از حضور عرب نیا در نقش چمران را در اختیار روزنامه «تماشا» قرار دهد. در این تصویر عرب نیا و سعید راد که این دومی بازیگر نقش تیمسار ولی ا.. فلاحی است پشت به پشت هم  نشسته اند؛ یکی در حال قرآن خواندن و آن دیگری در حالی که قرآن را روی سرش گرفته!... / منبع : شبکه ایران