فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

درگیری بازیگر «دختران حوا» با یک جنایتکار+عکس



امیرحسین رستمی در تله‌فیلم «همسایه‌ها» نقش کاراکتری به نام بابک را ایفا می‌کند که دارای نیروی خارق‌العاده ای است.
به گزارش شبکه ایران، نسخه نهایی تله فیلم «همسایه‌ها» ساخته امیر حسین جهد دوست به زودی تحویل سیمافیلم می شود.
امیرحسین جهد دوست کارگردان این فیلم با اعلام این خبر گفت : در حال حاضر مشغول آماده سازی تیتراژ هستیم و نسخه نهایی ظرف چند روز آینده تحویل سیمافیلم می شود.

درگیری بازیگر دختران حوا , تصاویر بازیگران فیلم دختران حوا
وی افزود: نسخه نهایی در 90 دقیقه آماده نمایش شده است.
این کارگردان تصریح کرد: خوشبختانه نسخه اولیه مورد تایید مسئولان مرکز بوده و تنها دو سکانس را به منظورحفظ ریتم داستان حذف کردیم .
گفتنی است محمدرضا یوسفی کار صداگذاری این فیلم را انجام داده است و محمد کلاسی بهار نیز برای آن موسیقی ساخته است.

درگیری بازیگر دختران حوا , تصاویر بازیگران فیلم دختران حوا
این فیلم داستان فردی را به تصویر می کشد که نسبت به خیانت های اطرافیانش حساسیت دارد و می خواهد دنیا را از این خیانت ها پاک کند اما در این حین اتفاقی می افتد و او در می یابد که همسایه دیوار به دیوارش یک جنایتکاراست و در صدد بر می آید تا با او مقابله کند.

درگیری بازیگر دختران حوا , تصاویر بازیگران فیلم دختران حوا
امیرحسین رستمی، آناهیتا افشار، سیامک صفری، هوتن شکیبا، ملیسا مهربان، اردشیر کاظمی، بابک حبیبی‌فر، مرتضی یونس‌زاده، محمدمهدی احدی، حسن کریمخان زند، شهرام جمشیدی و علی کرمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درگیری بازیگر دختران حوا , تصاویر بازیگران فیلم دختران حوا
علیرضا رئیسیان «همسایه‌ها» را در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می کند .«چهل سالگی»، «پرونده هاوانا»، «سفر»، «ریحانه» و «ایستگاه متروک» از جمله آثار رئیسیان در مقام کارگردان در سینماست..... / inn.ir


ویدیو مرتبط :
تیتراژ انتهایی دختران حوا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزی که بازیگر «دختران حوا» با درخت همبازی شد!



روزی که بازیگر «دختران حوا» با درخت همبازی شد!

خیلی گناه داشتم که مجبور بودم وقتی که توشات با پوریا دارم و پوریا سر یک کار دیگر است با درخت بازی کنم!

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 امیر حسین رستمی بازیگر طناز تلویزیون که با حضور در دو سریال در حال پخش "دختران حوا" و "یه تیکه زمین" تلاش کرده از فضای طنز معمول کارهایش فاصله بگیرد در گفت‌وگویی با بانی فیلم در باره نقش دکتر سامان آزاد سریال سهیلی‌زاده گفته است: یک ماه به دلیل مسائل مالی پروژه خوابید و وقتی که پروژه راه افتاد آن یک ماه به کار اضافه شد و ما فشرده‌تر کار کردیم و این به کار من لطمه زد چون دیگر آقای سهیلی‌زاده فرصت نداشت با آن وسواس کار مرا زیر نظر داشته باشد و مراقبم باشد.

من خیلی گناه داشتم. من خیلی گناه داشتم چون این اولین کار من در یک نقش جدی بود و بر خلاف خیلی از دوستان من تنها بازیگری بودم که سر این کار بودم. خیلی گناه داشتم که مجبور بودم وقتی که توشات(two shot ‌ (با پوریا دارم و پوریا سر یک کار دیگر است با درخت بازی کنم. شاید این کار برای پوریا راحت باشد چون او امضای ملودرام را داشت اما برای من که اولین تجربه‌ام بود کار سختی بود.

حاضرم تنها از جلوی دوربین او رد شوم!

این بازیگر در بخش دیگر این مصاحبه از پیمان قاسم‌خانی، مسعود کیمیایی،‌سامان مقدم و رامبد جوان به عنوان هنرمندانی یاد کرده که نسبت به آنها احساس دین می‌کند و بر این اساس در پاسخ به پذیرش نقشی کوتاه در سری جدید "قلب یخی" توضیح داده است: من روز کلید خوردن از سوی سامان مقدم به کار دعوت شدم و بدون هیچ حرفی رفتم چون او حقی بر گردن من دارد که باید جبران می‌کردم! او اگر بخواهد من حتی حاضرم تنها از جلوی دوربین او رد شوم! نه او بلکه تمام کسانی که به گردنم حق دارند./شبکه ایران