فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

درخواست نرگس محمدی برای ساخت «ستایش3»



اخبار فرهنگی و هنری - درخواست نرگس محمدی برای ساخت «ستایش3»

نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» این شخصیت را درگیر خاطرات گذشته خود دانسته و گفت ستایش هنوز در گذشته مانده است و آن را برای خودش مرور می‌کند.

نرگس محمدی بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» در پاسخ به این سوال که آیا سری دوم این سریال از کشش داستانی سری اول آن برخوردار است، گفت: من فکر می‌کنم داستان سری دوم ستایش چیزی از سری اول آن کم ندارد اما شاید لازم بود تا به لحاظ بصری سری دوم از جذابیت‌های بیشتری برخوردار باشد. اگر این زیبایی‌ها در گریم، لباس و صحنه اعمال می‌شد، جذابیت سریال بیشتر می‌شد اما به طور کلی و با توجه به بازخوردهایی که از مردم و در میان اطرافیان می‌بینم مردم کار را دوست داشته‌اند و آن را دنبال می‌کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,نرگس محمدی

 

وی سری دوم این سریال را در راستای داستان «ستایش1» دانسته و ادامه داد: سری اول ستایش دقیقا در مقطعی تمام می‌شود که ستایش با بچه‌های خود فرار می‌کند و می‌رود اما طبیعی است که شخصیت‌های کار در طول 20 سالی که گذشته، تغییراتی داشته‌اند و ذات هر انسانی بر تغییر و تحول است. همه آدم‌ها هم خوبی دارند و هم بدی. به نظر من این سریال باید ادامه پیدا می‌کرد.

 

فکر می‌کنم در قصه ستایش یک اتفاق واقعی که باید نیافتاد و بنابراین لازم بود سریال سری دومی‌ هم داشته باشد. هنوز گره‌های زیادی به داستان «ستایش2» وارد نشده است. در ستایش 1 هم کشش قصه از قسمت نهم و از جایی بیشتر شد که محمد، برادر ستایش می‌میرد. فکر می‌کنم بینندگان انتظار داشتند که در قسمت اول این سری یک اتفاق مهم بیافتد و در حالی که من معتقدم دو یا سه قسمت دیگر ماجراهای جذاب تری در داستان رقم می‌خورد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,نرگس محمدی


قصه «ستایش» فعلا شل است!
محمدی در همین رابطه افزود: البته «ستایش1» در مقایسه با «ستایش 2» گره‌های بیشتری داشت و بار دراماتیک آن بیشتر بود. تا حدی که خود ما هم هنگام خواندن قصه شوکه می‌شدیم اما در دو هنوز قصه کمی‌ شل است.


بازیگر سریال «ما فرشته نیستیم» درباره ریتم کار نیز نظر خود را این طور بیان کرد: به نظر من سریال ریتم خوبی دارد اما می‌شد تا با اضافه کردن جذابیت‌های تصویری به کار کمک کرد و ریتم را هم نادیده گرفت. موسیقی می‌توانست بیشتر به فهم محتوای کار کمک کند. همانطور که در «ستایش1» موسیقی بسیار تاثیرگذار بود و در مقاطعی حتی به فهم بهتر داستان از سوی مخاطب هم کمک می‌کرد.


گریم ستایش را قبول دارم
محمدی در پاسخ به این که آیا گریم کاملا نشان دهنده مرارت‌ها و گذر عمر نقش ستایش است یا خیر، اضافه کرد: به نظرمن گریم ستایش قابل قبول است. حتی می‌توانست کمتر از این هم باشد. چرا که ستایش چهل و چندساله است و زنان چهل و چند ساله هر چقدر هم که سختی کشیده باشند آنقدر چهره شکسته‌ای ندارند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,نرگس محمدی

 
وی درباره شاخه‌های فرعی و داستان‌های جانبی که در دل قصه اصلی پرورانده می‌شوند، گفت: «ستایش1» بر داستان زندگی خود ستایش تاکید داشت و او هم همه توانش را برای رفاه و آرامش فرزندانش صرف می‌کرد اما در سری دوم 20 سال زمان گذشته است. حالا دیگر فرزندان او بزرگ شده‌اند و زندگی ستایش به ماجراهای دخترش نازگل و پسرش محمد تقسیم می‌شود. من به قلم سعید مطلبی ایمان دارم. او نویسنده‌ای است که حتی یک پشه بی جهت به داستان وارد نمی‌شود و همه چیز به هم ربط پیدا می‌کند.


بازیگر سریال «میلیاردر» ستایش میانسال را درگیر در خاطرات گذشته خود دانسته و عنوان کرد: وضعیت فعلی ستایش و فلاش بک‌هایی که به گذشته می‌زند به خاطر دروغ‌هایی است که به اطرافیانش گفته و فقط و فقط خودش از آن‌ها خبر دارد. او هنوز در گذشته مانده است. آن را برای خودش مرور می‌کند. می‌داند که محمد گاهی شبیه دایی‌اش است و گاهی هم شبیه پدربزرگش اما به او نمی‌گوید و فقط یک بار اشاره‌ای به این شباهت می‌کند. البته فلش بک‌ها در ستایش 2 به بینندگانی که سری 1 مجموعه را ندیده اند، کمک می‌کند و آنچه را که شاید یادشان رفته باشد دوباره یادآوری می‌کند.


وی ستایش را نقشی مثبت ارزیابی کرده و اظهار کرد: به نظر من ستایش کاراکتری مثبت، زنی باایمان و خوب است اما هر آدم خوبی ممکن است در موقعیت به بدترین عمل ممکن هم دست بزند. هیچ چیز مطلق نیست و هیچ وقت هیچ کس را نمی‌توان سفید خالص یا سیاه مطلق دانست.

 

آدم‌ها در شرایط و موقعیت‌های خاص ممکن است کارهایی بکنند که حتی خودشان هم روزی انجام آن را محال می‌دانستند. همه شخصیت‌های این قصه همین ویژگی را دارند. حشمت فردوس هم همین طور است. می‌بینیم بعد از 20 سال با عروس خود که در همه مشکلات و حتی مرگ پسرش مقصر بوده است، رفتار خوبی دارد. روزگار همه انسان‌ها را تغییر می‌دهد.


ساخت سری سوم ستایش ضرورت دارد
این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا ساخت سری سومی‌را هم می‌توان برای این مجموعه در نظر گرفت یا نه، گفت: فکر می‌کنم ساخت سری سوم ستایش حتی ضرورت بیشتری نسبت به سری دوم دارد. چراکه قصه در جایی تمام می‌شود که دقیقا نیاز به شروع دوباره است و بیننده منتظر قسمت بعدی می‌ماند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,نرگس محمدی

 

مجموعه تلویزیونی «ستایش 2» به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی سعید سلطانی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که در ادامه سری اول آن داستان زیر را در بر می‌گیرد: 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد. اینک هر سه  با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه ازچنگ حشمت فردوس گریخته‌اند. او حالا صاحب رستورانی در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند که سرنوشت، یکبار دیگر او و حشمت فردوس را رودرروی هم قرار دهد.

داریوش ارجمند، نرگس محمدی، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی و … گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :
نرگس محمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرگس محمدی و عکس نرگس محمدی



نرگس محمدی, عکس نرگس محمدی, عکسهای نرگس محمدی

 

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی در نهم فروردین‌ماه به دنیا آمد.

نرگس محمدی همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در كلاس‌های بازیگری «كارنامه» هم شركت می‌كرد و از آنجا بود كه برای بازی در فیلم «مرگ یك پینوكیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یك سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد كه در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت كند.

نرگس محمدی پس از تجربه‌ای كه در تئاتر كسب كرد به سینما بازگشت و در فیلم‌هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی‌های 2 بازی كرد.


خانواده نرگس محمدی

سه فرزندیم، من فرزند بزرگ خانواده‌ام و یک خواهر و برادر دارم که هر دوی آنها ازدواج کرده‌اند و فقط من در کنار مادرم زندگی می‌کنم. شوهرخواهرم آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کنند، خواهرم نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. محسن، برادرم هم پیش از من در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی‌کند.

 

بخشی از  زندگی نرگس محمدی از زبان خودش

بیوگرافی نرگس محمدی - نرگس محمدی می گوید از ابتدا دوست داشتم در رشته هنر ادامه تحصیل دهم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما  شرکت می‌کردم اتفاقی برایم افتاد که امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در شاخه تجربی کنکور دادم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

 

نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط‌های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده‌ ام به فیلم علاقه‌مند بودند.اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده‌ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

 

نرگس محمدی, عکس نرگس محمدی, عکسهای نرگس محمدی

 

نرگس محمدی و مادرش 

مادر نرگس محمدی می‌گوید: «من از نرگس در مورد كارهای خانه راضی‌ام. نرگس تنها دوست من بوده و همیشه در كنار من حضور داشته، البته این چند ساله به دلیل مشغله كاری كمی، در انجام كارهای منزل تنبل شده كه آن را هم می‌گذاریم به حساب مشغله كاری‌اش، گرچه باید بگویم نرگس بهترین دوست من است!(باخنده) البته تصورتان این نباشد كه من بین بچه‌ها فرق می‌‌گذارم، به این دلیل كه نرگس بیشتر در كنار من است. نرگس خانم هم می‌گوید: «مادر، عزیزترین و بهترین نعمتی است كه خداوند به بنده‌هایش مرحمت می‌كند، برای من هم عزیزترین موجود روی زمین، «مادرم» است كه با تمام وجود دوستش دارم...»



 نرگس محمدی شاگرد پرویز پرستویی و…

( اساتید نرگس محمدی ) نرگس محمدی می گوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرستویی و آقای حبیب رضایی در آن‌جا حضور داشتند.

آقای رحمانیان نیز در کنار این دو بزرگوار حضور داشتند، خانم تیموریان و استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی هم درس‌های زیادی از بازیگری به ما آموختند. در مجموع، کلاس‌ها بسیار پر بار و خوب بود اما بد نیست بدانید همان روز اولی که برای ثبت نام به «کارنامه» مراجعه کردم، آقای پرستویی و رضایی گفتند که ما شرایطی را برای بچه‌ها فراهم می‌کنیم که به شدت سخت است و به همین دلیل ممکن است خیلی از بچه‌ها در میانه کار عطای بازیگری را بر لقایش ببخشند و همین هم شد، ما در ابتدای کلاس‌ها بیست هنرجوی دختر و بیست هنرجوی پسر بودیم، اما اواخر کار، از این جمع چهل نفره فقط پانزده نفر باقی مانده بود. من از ابتدا خودم را برای این سختی‌ها آماده کرده بودم و از آن‌جایی که این حرفه و هنر را دوست داشتم تمام سختی‌ها را تحمل کردم.

 

من و ستایش

نرگس محمدی درباره نقش ستایش چنین می گوید : نمی‌شود گفت كه من و «ستایش» شبیه هم هستیم، اما به هر حال برخی از خصلت‌های من در «ستایش» هم دیده می‌شود، اما این طور نیست كه بگویم من خودم را بازی كردم. ستایش مجموعه گاهی اوقات كارهایی انجام می‌دهد كه قطعا اگر من (نرگس) جای او بودم هیچ وقت آن كارها را انجام نمی‌دادم، البته برخی از ویژگی‌هایش هم بی‌شباهت به من نیست. مثل مهربانی، صبوری و... كه به نظر من صبوری ستایش ستودنی است، یكی از مواردی كه وجود داشت این بود كه ستایش هم نسل من نبود و برای رسیدن به این شخصیت باید حال و هوای 20 سال پیش را درك می‌كردم و با آن روزگار كمی آشنا می‌شدم.

 

 

عکس های نرگس محمدی

نرگس محمدی, عکس نرگس محمدی, عکسهای نرگس محمدی

 

عکس نرگس محمدی

نرگس محمدی, عکس نرگس محمدی, عکسهای نرگس محمدی 

عکس نرگس محمدی

نرگس محمدی, عکس نرگس محمدی, عکسهای نرگس محمدی

 

عکس نرگس محمدی

نرگس محمدی, عکس نرگس محمدی, عکسهای نرگس محمدی

 

عکس نرگس محمدی

نرگس محمدی, عکس نرگس محمدی, عکسهای نرگس محمدی

 

عکس نرگس محمدی

نرگس محمدی, عکس نرگس محمدی, عکسهای نرگس محمدی