فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دختری با خالکوبی اژدها با آتش بازی می‌کند



فیلم دختری که با آتش بازی کرد,پرفروش ترین کتاب جهان,فیلم دختری با خالکوبی اژدها

دختری با خالکوبی اژدها با آتش بازی می‌کند

فیلم "دختری که با آتش بازی کرد" نوشته استیگ لارسن نویسنده فقید سوئدی، با فیلمنامه اندرو کوین واکر ساخته می‌شود.

به گزارش  مهر به نقل از امپایر، سه گانه هزاره استیگ لارسن که چند سال متوالی عنوان پرفروش ترین کتاب جهان را داشت، پس از ساخته شدن اولین قسمت آن با عنوان "دختری با خالکوبی اژدها" در انتظار انتخاب نویسنده ای برای نوشتن فیلمنامه قسمت دوم آن با عنوان "دختری که با آتش بازی کرد" بود. قسمت اول این سه‌گانه که درباره ماجرای هکرها و گنگسترهای سوئدی است، با بازی دانیل کریگ و رونی مارا ساخته شد.

اندرو کوین واکر نویسند فیلمنامه تحسین شده "هفت" که دیوید فینچر آن را با بازی برد پیت و مورگان فریمن ساخت، قرار است نسخه دیگری از فیلمنامه ای که ابتدا توسط استیو زیلیان نوشته شده را بنویسد. زیلیان نویسنده فیلمنامه قسمت اول این فیلم هم بود. اما سوال این است که چه کسی این فیلم را می سازد؟ دیوید فینچر که قسمت اول این فیلم را ساخته اکنون درگیر ساخت فیلم "دختر گمشده" است و به تازگی قرارداد ساخت این فیلم را با بازی بن افلک امضا کرده است در همین حال دانیل کریگ نیز به زودی باید در برابر دوربین سام مندس برود تا یک جیمز باند دیگر را خلق کند.

فینچر یک فیلم دیگر هم در برنامه دارد و آن ساخت "20 هزار فرسنگ زیر دریا" است. قهرمان اصلی سه گانه لارسن دختر جوانی به نام لیزبت سالاندر است که باهوش اما فاقد ریشه های اجتماعی است. او برای کشف یک ماجرای قتل به کمک روزنامه نگاری به نام مایکل بلومکوییست می آید و این دو در این مسیر با ماجراهای خطرناکی روبه رو می شوند.

دیوید فینچر در سال 2007 "زودیاک" را ساخت و سال بعد "ماجرای باورنکردنی بنجامین باتن" را راهی پرده های سینما کرد. 2010 سال "شبکه اجتماعی" بود و سال 2011 "دختری با خالکوبی اژدها" را جلوی دوربین برد.مجموعه تلویزیونی "خانه کارت ها" آخرین کار او بوده است. او در سال 1995 فیلم "هفت " را ساخت.

فیلم دختری که با آتش بازی کرد,پرفروش ترین کتاب جهان,فیلم دختری با خالکوبی اژدها

مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
‫دختر اژدها - دختری که دزدها را فراری داد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام نظامی آمریكا علیه ایران بازی با آتش



 

اقدام نظامی آمریكا علیه ایران بازی با آتش

 

فیدل كاسترو: اقدام نظامی آمریكا علیه ایران بازی با آتش است


رهبر كوبا که برای نخستین بار طی ۱۱ ماه گذشته در برنامه‌ای تلویزیونی ظاهر می‌شد، گفت كه اقدام نظامی آمریکا علیه ایران فاجعه‌بار خواهد بود چرا كه با مقاومتی روبه‌رو خواهد شد که در عراق نشده است.

ایلنا: رهبر كوبا هشدار داد كه تقابل آمریکا و اسرائیل با ایران ممکن است به جنگ هسته‌ای منجر شود كه پیامدهای غیر قابل جبران به دنبال داشته باشد.
به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «فیدل كاسترو» که برای نخستین بار طی ۱۱ ماه گذشته در برنامه‌ای تلویزیونی ظاهر می‌شد، گفت كه اقدام نظامی آمریکا علیه ایران فاجعه‌بار خواهد بود چرا كه با مقاومتی روبه‌رو خواهد شد که در عراق نشده است.
وی گفت كه اقدام نظامی آمریکا علیه ایران بازی با آتش است.
کاسترو افزود كه آمریکا از هیچ اقدامی برای کنترل ذخایر نفت خاورمیانه فروگذار نمی‌کند.
رهبر كوبا همچنین گفت: «آمریکا به جای برداشتن گام‌های عملی به سوی کاهش تهدید گسترش سلاح‌های هسته‌ای در جهان، به سوی کنترل نقاط حیاتی نفت‌خیز خاورمیانه با ابزار خشونت‌آمیز، در صورت شکست ابزارهای دیگر حرکت می‌کند.»
وی درباره تقابل آمریکا با کره‌شمالی نیز هشدار داد.
حضور تلویزیونی فیدل کاسترو این گمانه‌زنی را ایجاد کرده است که وی می‌خواهد تاكید كند كه همچنان کنترل اوضاع را به دست دارد.
وی اخیرا پیش‌بینی کرده بود كه آمریکا و اسرائیل از بازی‌های جام جهانی به‌عنوان فرصتی برای انحراف افکار عمومی و حمله به ایران استفاده خواهند کرد.
وی همچنین از حمله مرگ‌بار کماندوهای رژیم‌صهیونیستی به کشتی‌های کمک رسانی به غزه انتقاد کرد.
فیدل کاسترو فرماندهی انقلاب منجر به سرنگونی رژیم باتیستا در کوبا را در سال ۱۹۵۹میلادی برعهده داشت و از همان زمان، سمت ریاست هیئت وزیران یا نخست وزیری را در دست گرفت.
از سال ۱۹۶۵میلادی کاسترو سمت دبیر اول حزب کمونیست کوبا و از سال ۱۹۷۶ میلادی مقام ریاست شورای دولتی- رئیس‌جمهوری-‌ کشور را نیز به سمت‌های خود افزود....../تحلیل:ایلنا