فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«دختران معجزه» به نیمه رسید



 «دختران معجزه» به نیمه رسید

تصویربرداری فیلم تلویزیونی«دختران معجزه» به کارگردانی شبنم عرفی‌نژاد از نیمه گذشت.

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «دختران معجزه» به کارگردانی شبنم عرفی نژاد ادامه دارد و  تاکنون حدود نیمی از تصاویر کار ضبط شده است. لوکیشن های اصلی فیلم یک کارخانه در رودبار و رباط کریم و یک ویلا در کرج است. همچنین بخشی از این اثر در شمال کشور تصویربرداری می شود.

 

فیلم دختران معجزه,فیلم تاویزیونی دختران معجزه,تصاویر فیلم دختران معجزه

 

فیلمنامه «دختران معجزه» را نیلوفر محلوجی به نگارش درآورده است. این فیلم، داستان دو خواهر را روایت می کند که اهل شمال هستند، ولی در تهران زندگی می کنند. آنها به دلیل وضعیت خوب مالی پدر، زندگی پرخرجی را دارند و به همین دلیل پدرشان تصمیم می گیرد آنها را بازگرداند و مجاب‌شان کند که در کارخانه خودش مشغول کار شوند. این مسئله زمینه ساز بروز حوادث جدید و موقعیت های کمیکی می شود... .

 

 فیلم دختران معجزه,فیلم تاویزیونی دختران معجزه,تصاویر فیلم دختران معجزه

بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند عبارتند از : آناهیتا افشار ، محمد عمرانی ، معصومه بافنده ، روشنک عجمیان ، غزل آذرنیا، رقیه خوش قلب، سحر محمدی ، امین فرهنگ ، هانیه سعیدی ، سودابه احمدی و کامران تفتی.

    فیلم دختران معجزه,فیلم تاویزیونی دختران معجزه,تصاویر فیلم دختران معجزه

عوامل تولید این فیلم عبارتند از : تهیه کننده :(مسعود ردایی) ،امیر جاوید نیک (مدیر برنامه ریزی) ، وحید مشاری (مدیر تولید) ، مرتضی هدائی (مدیر فیلمبرداری) ، امیر نوبخت (صدا بردار) ، یلنا کرکیا (عکاس) ، رامین بهزادی (مدیر تدارکات) ، منصوره قاضی (طراح صحنه و لباس) ، نازنین عرفی نژاد (طراح گریم). «دختران معجزه» در گروه فیلم های تلویزیونی سیمافیلم تولید می شود.
 
منبع:inn.ir


ویدیو مرتبط :
معجزه میک آپ برای دختران^_^ تقدیمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ "نیمه شعبان" از راه رسید


در آستانه میلاد دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در مشهد، قم و مسجد جمکران به آذین بندی معابر و خیابانها پرداختند.