فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی جوان دائمی می شود



 

 

 

دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی جوان دائمی می شود

 

رییس حوزه هنری گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره به كمك اساتید مجرب رشته های تجسمی درطول سال تلاش می كند، چهره های برتر را به بازار كار معرفی كند.

' محسن مومنی شریف' در حاشیه افتتاحیه پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان اظهار داشت: دبیرخانه این جشنواره با مخاطبان و نفرات برتر این رقابت ارتباط مداوم خواهد داشت و زمینه رشد و پیشرفت آنها را فراهم خواهد كرد.

وی ادامه داد: با تمام توان، از آثار راه یافته به این جشنواره حمایت می كنیم، ضمن اینكه تلاش خود را برای چاپ آثار برگزیدگان جشنواره انجام خواهیم داد.

وی پس از بازدید از آثار راه یافته به نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه فوق تصورمن بود، واقعیت این است كه انتظار دیدن آثاری چنین قوی و با تكنیك از نسل جوان را نداشتم.

رییس حوزه هنری با یادآوری رشد و پیشرفت جوانان در تمام عرصه ها عنوان كرد: تفاوت نگاه ها و تكنیك ها در آثار نمایش داده شده به خوبی مشهود است.

به گفته مومنی، حضور پررنگ جوانان شهرستانی یكی از ویژگی های جشنواره تجسمی امسال بوده و آن ها برتری خود را نشان داده اند.

این مقام مسوول خاطرنشان كرد: در این دوره، جوانان ما بیشتر تكنیك‌ها و رنگ آمیزی خود را تقویت كرده بودند و امیدواریم در دوره‌ های بعدی شاهد فعالیت جوانان در عرصه مفاهیم باشیم.

رییس حوزه هنری همچنین اظهار امیدواری كرد كه شرایطی برای خرید آثار هنرمندان جوان فراهم شود.

وی افزود: پیشنهادات لازم در این زمینه امروز به دست من رسید كه در تلاش هستیم با همكاری نهادهای دیگر هر چه زودتر زمینه این امر را فراهم كنیم.

پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان با حضور بیش از هزار جوان ایرانی در رشته‌های نقاشی، طراحی، پوستر، مجسمه، كاریكاتور، خوشنویسی و تصویر‌سازی عصر دیروز(چهارشنبه) در موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته فرهنگستان هنر آغاز به كار كرد.

دراین نمایشگاه آثار 760 نفر برگزیده به نمایش عموم گذاشته شده است.


ویدیو مرتبط :
هنرمندان اردبیلی در ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره هنرهای تجسمی بانوان شاهد...



 

جشنواره هنرهای تجسمی بانوان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.ششمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بانوان شاهدو ایثارگرکشوردر تبریزبرگزار می شود.

 

روابط عمومی سازمان بنیاد شهید وامورایثارگران به نقل از معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان شرقی اعلام كرد: جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بانوان با همکاری معاونت فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدت ۳ روزدرمجتمع فرهنگی ورزشی ایثار تبریز برگزار می شود.

قاسم صمدیان افزود: ۱۸۰ نفر از بانوان هنرمند شاهد و ایثارگر در این جشنواره در۶ رشته نقاشی ، خطاطی، خوشنویسی ، نگارگری ، عکاسی و طراحی رقابت می کنند.

صمدیان با اشاره به اینکه دهکده توریستی کندوان ازجاذبه های طبیعی شگفت آوری برخورداراست گفت: هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره از دهکده کندوان نیز بازدید می کنند .

این جشنواره از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مرداد ماه به مدت ۳روزبرگزار می شود.... / خبرگزارى ایلنا