فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خیراندیش سال آینده به "میگرن" می رود



 

خیراندیش سال آینده به

 

گوهر خیراندیش گفت: قرار است سال آینده در فیلم سینمایی "میگرن" بازی کنم.

خیراندیش درباره کارجدید خود به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران توضیح داد: فیلم سینمایی میگرن را مانلی شجاعی کارگردانی خواهد کرد و سال آینده کار کلید می خورد.

وی افزود: برای عید در یک مجموعه پانزده قسمتی به نام "بچه ها نگاه می کنند" را به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند و تهیه کنندگی محمدرضا تختکشیان بازی کرده ام. در این فیلم نقش عمه طاووس را دارم که نقش مقابلم را آتیلا پسیانی بازی می کند و داستان راجع به اختلاف نظرهایی است که بین ما دونفر وجود دارد و باعث بروز مشکلات می شود.

میرطاهر مظلومی، سیدعلی صالحی، رضا داوودنژاد، علی مردانه، سیامک صفری، هدایت هاشمی، شبنم مقدمی، سارا خوئینی ها، سپیده اعلایی، سمیرا ذکایی، گلاره عباسی، امیرحسین عباس نژاد، دنیا جهانگیری پور، مبینا آتشی، مهسا هاشمی و محمدحسام عارف در این سریال ایفای نقش کرده اند. همچنین فیلمنامه این سریال را علیرضا محمودی نوشته و احمد رفیع زاده هم کار بازنویسی آن را به عهده داشته است.

وی افزود: "علفزار" به کارگردانی محمدعلی طالبی، "شش نفر زیر باران" ساخته علی عطشانی و "خنده در باران" داریوش فرهنگ از آخرین فعالیت های سینمای من است.... /خبرگزاری سینمای ایران


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سال آینده اقتصاد ایران به چه سمتی می رود؟/ اقتصاد مقاومتی راه خروج از رکود



اخبار,اخبار اقتصادی ,اقتصاد ایران

پیش بینی ها نشان می دهد اقتصاد ایران سال 94 را با تورم 15 درصدی و رشد 2 درصدی به پایان می رساند.

به گزارش خبرآنلاین، فعالان اقتصادی براین باورند که اقتصاد ایران طی سال 94 دوران تازه ای را تجربه می کند. دو گروه از اقتصاددانان و فعالان اقتصادی در مورد وضعیت اقتصاد ایران طی سال 94 نظر داده اند. به باور گروه اول سال 94 با توجه به کسری بودجه احتمالی 31 هزار میلیارد تومانی و کاهش شدید درآمدهای نفتی سال دشواری برای اقتصاد خواهد بود. با این حال دو سناریوی پیش روی اقتصاد کشور نشان می دهد که فعالان اقتصادی باید خودشان را برای دوران تازه مهیا کنند.

در همین حال حامدواحدی رئیس کمیسیون انرژی اتاق در تحلیل وضعیت اقتصادی سال 94 می گوید:« اقتصاد ایران در یکی دو سال اخیر، پیوندی ناگسستنی با نتایج مذاکرات هسته ای داشته است؛ اقتصادی ملی ایران در یک دهه اخیر با مجموعه ای از تحریم های مختلف مورد عنایت غربی ها قرار گرفته و نتایج آن را همه می بینند و درک می کنند. رییس جمهور در سفری که اخیرا به قم داشتند در گفتگویی گفتند که اگر آمریکایی ها در مذاکرات ایران با اروپایی ها سنگ اندازی نمی کردند، سال 2014 قضیه هسته ای تمام می شد.

 

این موضوع نشان می دهد که اروپایی ها دنباله روی سیاست های آمریکا هستند و موج اقتصاد خود را با فرستنده های آمریکا تنظیم کرده اند. اروپایی ها در طول چند سال اخیر با طرح های ریاضت اقتصادی، روزگار گذرانده اند و سختی های بسیاری تحمل کرده اند. این ها، همه و همه، نتیجه اقتصاد سرمایه داری است و از وقتی که زلف کشورهای اروپایی تحت عنوان اتحادیه اقتصادی به هم گره خورده است، مثل یک بازی دومینو تا کشوری مثل یونان از پا می افتد، خیلی سریع تأثیرش را بر دیگر کشور ها می گذارد.»

او توصیه می کند:« با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، بهتر است به سمت اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم. به طور حتم نهادهای بخش خصوصی مانند اتاق هم باید تمرکز خود را روی همین موضوعات قرار دهند به طوری که اقتصاد ایران طی سال 94 را به سمت مطلوبی هدایت کنند. بر کسی پوشیده نیست که اگر مفاد اقتصاد مقاومتی به ویژه از طرف بخش خصوصی پیگیری شود، آثار و نتایج مثبتی بر اقتصاد دولتی ایران خواهد گذاشت.»

او براین باوراست که اقتصاد ایران طی سال آینده دوران  تازه ای را تجربه می کند:« سال آینده نیاز داریم تا از فضای آمیخته به رکود خارج شویم. دولت هم در این زمینه تلاش های خود را می کند ولی نیاز کلیدی و اساسی بخش خصوصی این است که به سمت بهبود شرایط کلی کسب وکار برویم. فعالان بخش خصوصی هم باید با هر نوع تفکر و ایده اقتصادی بایستی، پارامترهای مختف اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار داده و بحث های پارلمان بخش خصوصی با انرژی اقتصاد مقاومتی گرم شود.»

بخش خصوصی ایران امید بسیاری به تغییر شرایط کلان اقتصادی کشور دارد. در صورتی که سال آینده نیز فضای اقتصاد ایران آمیخته به رکود باشد، وضعیت کسب و کار بخش خصوصی در خطر قرار می گیرد. با این وجود تحلیل های کارشناسی خبر از رشد 2 درصدی اقتصاد ایران طی سال 94 می دهد.

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین