فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خودکشی عجیب محمدرضا فروتن!+عکس



فیلم  سایه روشن,عکس محمدرضا فروتن

 خودکشی عجیب محمدرضا فروتن!+عکس

فروتن وارد اتاق می‌ شود، مکثی می‌کند، به اطراف نگاهی می‌اندازد و بعد اقدام به خودکشی می‌کند. این خودکشی با اکثر خودکشی‌های سینما متفاوت است.

فرزاد موتمن بعد از 4 سال دوری از سینما، با فیلم «سایه روشن» به سینما بازگشته است؛ ‌فیلمی که محمدرضا فروتن در کنار شقایق فراهانی عهده‌دار نقش‌ اصلی است . «هفت صبح» با ارائه گزارشی از پشت صحنه هیجان‌انگیزترین سکانس فیلم از خودکشی فروتن در این فیلم پرده برداشته است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

فرزاد موتمن در تشریح این سکانس گفته است: «رامین در میان‌سالی دچار فراموشی شده و شقایق فراهانی به او کمک می‌کند تا حافظه‌اش برگردد. در این سکانس رامین که دیگر از زندگی بریده وارد خانه می‌شود، با پرستار به بهانه‌ای ساده دعوا و او را بیرون می‌کند. با دخترش تماس می‌گیرد و حرف‌هایی می‌زند که شبیه خداحافظی است. بعد خانه را تمیز می‌کند و وقتی همه کارهایش تمام شد خودکشی می‌کند.»


شاید با خواندن این گزارش فکر کنید خب آخر فیلم که لو رفت! اما این فیلم روایتی غیرخطی دارد و قرار است سکانس خودکشی در اواسط فیلم قرار بگیرد. خودکشی‌ای که به گفته موتمن با اکثر خودکشی‌های سینما متفاوت است. در واقع داستان «سایه روشن» مثل پازل تعریف می‌شود و ما هم قصه را از ذهن رامین می‌بینیم.

/شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
خندوانه - جناب خان و محمدرضا فروتن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دو کودک در خودکشی عجیب خانوادگی +عکس



مرگ دو کودک در خودکشی عجیب خانوادگی +عکس

پلیس در منطقه بلو اسپرینگ بعد از کشف اجساد دو کودک و دو بزرگ‌سال در خانه‌شان در حومه شهر کانزاس به دنبال عاملی هستند که معتقدند یک خودکشی سه‌گانه بوده است.

اجساد متعلق به یک زن 22 ساله به نام لیندزی مانی و دو کودکش جزمین چهار ساله و شنایا دو ساله و همچنین مرد 23 ساله‌ای که نام وی هنوز فاش نشده است.

 

اخبار حوادث, حوادث ایران و جهان

 

 

طبق گفته پلیس اسلحه در کنار یکی از اجساد افتاده بود ولی در عین حال قادر به تایید این نکته نیستند که مهاجم کدام یک از دو بزرگسال بوده است.دو کودک ویکی از بزرگ سالان از جراحت اسلحه کشته شده‌اند ولی نحوه کشته شدن یکی دیگر از بزرگ سالان مشخص نشده است.

 

طبق گفته یکی از همسایه‌ها او تنها صدای جیغ زنی را شنیده که به طور مرتب فریاد می‌زد : " آن‌ها مردند. آن‌ها مردند."نکته جالب دیگر آن بود که اجساد کودکان در طبقه پایین و اجساد بزرگ سال در طبقه بالا یافت شده بود.

گروه خبر تالار گفتگوی ایرانیان