فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خواهر و برادرهای مایکل جکسون اجازه ندارند فرزندان مایکل را ببینند!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خواهر و برادرهای مایکل جکسون اجازه ندارند فرزندان مایکل را ببینند!

مدیر بنیاد مایکل جکسون یک نامه برای جانت ، رندی ، جرمین و ربی جکسون ارسال کردو به آنها اعلام کرد که دیگر اجازه ندارند وارد خانه مایکل شوند. اجاره ملکی که مادر مایکل و فرزندان او در حال حاضر در آن زندگی می کنند توسط این بنیاد پرداخت می شود.

یکی از دوستان خانوادگی خانواده جکسونها گفت:"بعد از اینکه رندی ، جرمین وجانت جکسون به خانه مایکل رفتند و سعی کردند فرزندان مایکل را به زور از خانه بیرون ببرند ، یک لیست امنیتی جدید تهیه شد که بر طبق آن برخی از افرادی که قبلا" اجازه داشتند وارد خانه شوند دیگر اجازه ورود ندارند."

هفته گذشته کاترین جکسون که قبلا" به تنهایی عهده دار سرپرستی فرزندان مایکل بود اعلام کرد که از این پس با همکاری و مشارکت نوه اش ، تی جی جکسون ، این وظیفه را انجام خواهد داد. در تاریخ ۲۵ ژوئیه، قاضی دادگاه عالی شهر لس آنجلس اعلام کرد که کاترین جکسون نمی تواند به خوبی از فرزندان مایکل مراقبت کند و به همین دلیل سرپرستی پاریس ، پرینس و بلنکت موقتا" از او گرفته شد و به تی جی جکسون واگذار شد.

چند روز پیش هم وکیل بنیاد مایکل نامه ای ارسال کرد که در آن نوشته شده بود:"بخاطر حوادث دو هفته گذشته و با هدف حمایت و محافظت از فرزندان مایکل ، مدیر بنیاد معتقد است که افرادی که در ادامه نام آنها ذکر می شود نباید وارد محل اقامت فرزندان مایکل شوند: رندی جکسون و فرزندان او ، جانت جکسون ، ربی جکسون و فرزندانش، جرمین جکسون ، همسرش و فرزندانش ، جانیس اسمیت ( دستیار کاترین) و هر کس دیگری که در حوادث اخیر به نوعی دخیل بوده است . علاوه بر این ، نماینده و سخنگوی هیچ کدام از این افراد نیز اجازه ندارند وارد خانه مایکل شوند."/پرتال آفتاب

 


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب هوادار مایکل جکسون بعد از مرگ مایکل جکسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج خواهر مایکل جکسون با یک میلیاردر جوان قطری +عکس



به گزارش پرداد به نقل از نیوز پیج : "جانت جکسون" خواننده معروف هالیوودی که بیشتر شهرتش را مدیون نام برادرش است اخیرا با یک میلیاردر قطری ازدواج کرده است. گفته میشود این دو از سال 2010 میلادی با یکدیگر آشنا شده اند.

خواهر مایکل جکسون , اخبار فرهنگی و هنری

این مرد عرب که "وسام " نام دارد یک تاجر مشهور است و گفته میشود این میلیاردر 37 ساله یک حلقه فوق العاده گرانبها به خانم جکسون به عنوان حلقه نامزدی هدیه داده است که او مدام نگران گم شدن آن است. گفته میشود همسر ثروتمند او عروسی شاهانه ای برایش ترتیب داده است که قرار است بهار آینده در قطر برگزار شود . او قول داده است که تمام دوستان و اعضای خانواده وی را برای مراسم با جت اختصاصی به قطر ببرد.
این ستاره موسیقی که حدودا یک دهه از همسر خاور میانه ای اش بزرگتر است هرچه سریعتر خواستار آغاز شدن زندگی مشترکشان است. "جانت جکسون" که گفته میشود صاحب ثروتی 150 میلیون دلاری است سابقا دوبار ازدواج کرده است.

خواهر مایکل جکسون , اخبار فرهنگی و هنری

خواهر مایکل جکسون , اخبار فرهنگی و هنری

منبع:pardad.ir