فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خواننده زن آمریکایی مسلمان شد +عکس



اخبار ,اخبار فرهنگی ,جنیفر گراوت

 

اخبار فرهنگی - خواننده زن آمریکایی مسلمان شد +عکس

«جنیفر گراوت»، خواننده آمریکایی، که مدتی است برای تحصیل در کشور مراکش اقامت گزیده، به دین اسلام مشرف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، خواننده آمریکایی است که به خاطر موسیقی خاص خود و خواندن شعرهای عربی بدون دانستن این زبان، معروف شده است، در جریان اقامت در کشور مراکش برای تحصیل در رشته عربی، به دین اسلام مشرف شد.

فیلمی از ادای شهادتین این خواننده 23 ساله آمریکایی نیز در یوتیوب منتشر شده است.

در این فیلم جنیفر که اصالتاً اهل شهر بوستون آمریکا است، به قرائت آیاتی از سوره حمد نیز می‌پردازد. 

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مسلمان شدن جوان خواننده آمریکایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده زن فرانسوی مسلمان شد+عکس


دیامس خواننده و نوازنده زن فرانسوی است که اخیرا با انتشار کتابی اعلام کرد اسلام گزیده و حجاب اختیار کرده است.

خبرگزاری فارس: دیامس خواننده و نوازنده زن فرانسوی است که اخیرا با انتشار کتابی اعلام کرد اسلام گزیده و حجاب اختیار کرده است. دیامس با نام اصلی «میلانی جورجیادس» البته در نوامبر ۲۰۰۹ در حالی که حجاب داشت از یکی از دانشگاه‌های فرانسه خارج شده بود و در آنجا از بیان هرگونه مطلبی درباره وضعیت پوشش خود به رسانه‌ها امتناع کرده بود.

خواننده زن فرانسوی مسلمان شد+عکس

اما این روزها با انتشار کتابش با عنوان «حسب حال دیامس» همگان را از زندگی، سختی‌ها و نهایتا اسلام آوردن و انتخاب حجاب آگاه کرده است.

وی در این این کتاب از زندگی بدون پدر و ورود به عرصه نوازندگی و همراهی‌اش با خواننده‌های آمریکایی و بازیگران فرانسوی و به دست آوردن مال و شهرت سخن می‌گوید و می‌گوید: در اوج موفقیت از افسردگی شدیدی رنج می‌بردم و بارها به روانشناسان مختلفی مراجعه کردم اما هیچ کدام کمکی به من نکردند.

دیامس ۳۲ ساله که دارای کودکی ۴ ساله به نام مریم است، می‌افزاید: راه حل خلاص شدن از افسردگی را در نماز و قرائت قرآن یافتم و نهایتا هنگامی که در دسامبر ۲۰۰۸ به جزیره موریس سفر کردم، شخصا اسلام گزیدم.

وی با بیان اینکه از آن زمان تصمیم گرفتم حجاب داشته باشم و مرکزی برای حمایت از ایتام ایجاد کنم، درباره واکنش‌ها به اسلام آوردنش می‌گوید: انتخاب حجاب برای بسیاری از اطرافیانم عجیب‌تر از تغییر دینم بود