فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خواننده رپی که زندگی احسان حدادی را متحول کرد!+عکس



خواننده رپی که زندگی احسان حدادی را متحول کرد!+عکس

چهار سال پیش نتیجه بسیار بدی در المپیک گرفتم. شرایط بدی برایم به وجود آمد و انتقادات فراوانی نیز به من می شد که چرا مدال نگرفته ام؟ چون مصدومیتی کهنه داشتم برای جراحی دست به آلمان رفتم و دکترم از من خواست در آنجا سکونت کنم و حتی برای آلمان مسابقه دهم. در همان زمان شعری از یاسر به گوشم خورد که بسیار زیبا بود.

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک ایرانی که شگفتی ساز تاریخ ورزش دوومیدانی ایران شده و با کسب مدال نقره المپیک لندن به تهران بازگشت در تازه ترین گفتگویی که با علی کیانی موحد در مجله «اطلاعات هفتگی» داشته از علاقه اش به یاسر بختیاری(یاس) خواننده رپ داخلی سخن گفته و اینکه یکی از ترانه های این خواننده باعث تغییر و تحول زندگی وی شده است.

جالب اینجاست که گفتگو با حدادی در حضور یاسر بختیاری صورت گرفته! بخشی از گفته های احسان حدادی و یاسر بختیاری را در ادامه می خوانید:

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

احسان حدادی: شعر یاسر تغییر و تحول فراوانی در من به وجود آورد

من شعرهای یاسر را خیلی دوست دارم. چهار سال پیش نتیجه بسیار بدی در المپیک گرفتم. شرایط بدی برایم به وجود آمد و انتقادات فراوانی نیز به من می شد که چرا مدال نگرفته ام؟ چون مصدومیتی کهنه داشتم برای جراحی دست به آلمان رفتم و دکترم از من خواست در آنجا سکونت کنم و حتی برای آلمان مسابقه دهم. در همان زمان شعری از یاسر به گوشم خورد که بسیار زیبا بود. این شعر تغییر و تحول فراوانی در من به وجود آورد. همین جا از یاسر عزیز تشکر می کنم. من به او می گویم که خیلی از مردم به واسطه شعرهایت دچار تغییر و تحول شده اند. پس از جراحی به ایران بازگشتم و تمریناتم را ادامه دادم. این چهار سال بعد از المپیک قبلی به اندازه چهل سال برایم طول کشید.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

احسان حدادی در کنار یاسر بختیار

 

یاسر بختیاری: صدای احسان حدادی در سبک هیپ هاپ و رپ خوب است

صدای احسان حدادی در سبک هیپ هاپ و رپ خوب است اما به نظرم هر کسی هر کاری که می خواهد انجام داد باید باهدف باشد...برای رسیدن به یک سری از اهداف و حضور در عرصه های بین المللی باید مرزها را شکست و رفت اما نه برای اقامت دائم چراکه پایگاه ایران است. من چگونه باید پول دربیاورم؟ باید کنسرت بگذارم و یا آلبوم بفروشم. من در ایران چگونه میتوانم پول دربیاورم؟ تنها با فروش برخی از ترانه هایم است که که درآمد دارم و واقعا متاسفم که این کار را انجام می دهم. شعرهایی که برای خودم می نویسم را مجبورم بفروشم... اینکه گفته اند بناست حامد بهداد در فیلمی نقش مرا بازی کند، شایعه است و صحت ندارد./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
پاسخ جالب احسان حدادی به پیشنهاد یاس برای خواننده شدن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن تولد احسان حدادی با حضور نیکفر در سفره‌خانه‌ای در آمریکا+عکس



احسان حدادی,تولد احسان حدادی

قهرمان پرتاب دیسک ایران جشن تولد خود را در یکی از سفره خانه های آمریکا برگزار کرد.

به گزارش نامه،‌ احسان حدادی که با حضور در آمریکا تمرینات خود را زیر نظر مربی اختصاصی خود ادامه می دهد، شب گذشته مراسم جشن تولد خود را برگزار کرد.

در این مراسم، امین نیکفر قهرمان پرتاب وزنه ایران نیز حضور داشت.

 احسان حدادی,تولد احسان حدادی

 احسان حدادی,تولد احسان حدادی

منبع:namehnews.ir