فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خشم و عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش +عکس



عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش به خاطر سوالاتی که در مورد جاستین بیبر از او پرسیده شد.

خشم و عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش

 

"سلنا گومز" در حالی تولد 21 سالگی اش را جشن گرفت که حواشی زیادی را به دلیل جدایی اش از جاستین بیبر به همراه داشت. محبوبیت سلنا گومز به خاطر چهره معصوم و صدای زیبایش بسیار زیاد است و همین امر سبب شد تا در روز تولدش خبرنگاران زیادی به صورت آنلاین و حضوری خواستار مصاحبه با او باشند. در این میان اتفاقی که میان او و یک خبرنگار محلی از برنامه ای تلویزیونی رخ داد باعث شد تا او در روز تولدش نیز سوژه رسانه ها باشد.

او که در به صورت آنلاین مهمان یک برنامه تلویزیونی بود بعد از اینکه خبرنگار از او در مورد جاستین بیبر سوال کرد، اندکی سکوت کرده و با حالتی عصبی مصاحبه را نیمه تمام رها کرد.

خشم و عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش

 

خبرنگار با اشاره به رفتارهای ناشایست جدید جاستین بیبر از او سوال کرد : با توجه به اینکه شما مدت زمان زیادی را به عنوان دوست نزدیک جاستین در کنارش حضور داشتید آیا مسئله ای در مورد او وجود دارد که ما نمیدانیم و یا متوجه آن نبوده ایم. بعد از مطرح شدن این سوال سلنا مدتی سکوت کرده و با لبخندی عصبی ارتباط را قطع کرد.

 

او در جواب به سوالی که از وی پرسیده شد در ارتباط با اینکه آیا حاضر است مجددا رابطه اش را با جاستین بیبر از نو آغاز کند پاسخ منفی داد و افزود: زمانیکه ما آشنا شدیم من تنها 18 سال سن داشتم و حاضر نیستم تجربه ای را دوبار تکرار کنم.

منبع: گروه خبری پرداد


ویدیو مرتبط :
چند تا عکس خوشگل از سلنا گومز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سلنا گومز برند تولید لباس خودش را معرفی کرد +عکس



سلنا گومز,عکس سلنا گومز,تصاویر سلنا گومز

 

سلنا گومز خواننده و بازیگر ۱۹ ساله هالیوودی، خط تولید لباس‌های برند خودش را به اسم « بلندپروازی» برای دختران نوجوان با حضور در یک آگهی تبلیغاتی عرضه کرد.

 

در این آگهی تبلیغاتی سلنا لباس‌های مختلفی که با برند او طراحی و تولید شده را می‌پوشد. سلنا گومز این روزها از محبوبیت بالایی بین نوجوانان امریکایی برخوردار است و انتظار می‌رود لباس‌های با برند او با فروش بالایی همراه شود.

 

سلنا گومز

سلنا گومز اعلام کرده که طراحی این لباس‌ها مطابق مد روز بوده و باب میل نوجوانان و جوانان خواهد بود. همچنین گفته که خودش هم این لباس‌ها را خیلی می‌پسندد و تصمیم دارد از آن‌ها بیشتر استفاده کند.... / paridokht.com