فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«خرده خانم» با کارکترهای سیاه بازی


«خرده خانم» نمایشی با کارکترهای سیاه بازی است که روایتگر مرگ ناصر الدین شاه قاجار است.

«خرده خانم» نمایشی با کارکترهای سیاه بازی است که روایتگر مرگ ناصر الدین شاه قاجار است.

این روزها گروه نمایش « خرده خانم» به کارگردانی کیومرث پور احمد روزهای پایانی تمرینات خود را پشت سر می گذارد تمریناتی که از اردیبهشت ماه امسال در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر با حضور بازیگرانی چون گلاب آدینه، فریدون محرابی، فرزین محدث و ... شروع شد و تا به امروز ادامه داشته است.

چهارشنبه 29 تیرماه باردیگر گروه نمایش همگی برای تمرین در سالن شماره یک حاضر شدند اما متاسفانه کیومرث پور احمد کارگردان کار به علت مشکلی که برایش پیش آمد در این روز نتوانست در سر تمرین حاضر شود.

کیومرث پور احمد کارگردان نمایش هر روز با دیگر عوامل نمایش «خرده خانم» در محل تمرین حاضر می شوند و بازیگران با تعویض لباس تمرین به روی صحنه می روند و تمرینات را شروع می کنند و در حین تمرینات گلاب آدینه به عنوان بازیگری با سابقه در تمرینات همه را همراهی می کند و بازیگران نقش ها را با مهارت خاص اجرا می کنند.

در بیرون از صحنه کارگردان، دستیارکارگردان، مدیر تولید و... بازی بازیگران را نظاره کرده و ایرادات را گوشزد می کنند البته در روزهای پایانی تمرین است و کمتر شاهد عیب و ایرادی در کار هستیم، در کنار گروه بازیگری گروه موسیقی سنتی بازیگران را همراهی می کند تا حس لازم در بازیگران ایجاد شود.

در طی هفته ها تمرین این گروه هنرمندانی به تماشای تمرینات این نمایش می آیند که یکی از این هنرمندان بهروز غریب پور بود که چهارشنبه 29 به صورت اتفاقی به دیدن تمرین این نمایش آمد.

بازیگران که از آمادگی لازم در تمرینات برخوردار هستند و دیالوگ ها را با مهارت بیان می کنند با طنازی هایی کار و تمرین را شیرین تر کرده اند.


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Street Fighter 5 و کارکترهای جدید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاصه بازی پرسپولیس - سیاه جامگان


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.