فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خبری که نفیسه روشن تکذیب کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خبری که نفیسه روشن تکذیب کرد/ از دنیای بازیگری خداحافظی نکرده‌ام

نفیسه روشن، بازیگر خبر خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره این شایعه اظهار داشت: «خبر کذبی که بر علیه من در رسانه های مختلف کار شده است مبنی بر اینکه نفیسه روشن از بازیگری خداحافظی کرده است کاملا دروغ است .»

او افزود: «مطمئن هستم که این بازی از طرف کسانی که به من حسادت دارند یا می‌خواهند به عمد من را بیکار کنند شکل گرفته است. باید خدمت این دسته از دوستان بگویم که بنده تا نفس می‌کشم در شغل خودم باقی می‌مانم .»
روشن همچنین افزود: «تنها اتفاقی که برای من افتاده است این است که به خاطر پر کاری در تلویزیون و سریالهای مناسبتی و ویژه و داشتن قراردادهای طولانی مدت باعث شد که به خاطر عدم هماهنگی نتوانم در پروژه های دیگر حضور پیدا کنم و تصمیم گرفتم که کمی با وسواس و حساسیت بیشتر نقشهایم را انتخاب کنم و بیشتر زمانم را به سینما و تئاتر اختصاص دهم.»


او برای سایت‌ها و خبرگزارهای‌هایی که این خبر دروغ را منتشرکرده‌اند اظهار تاسف کرد و گفت امیدوار است دیگر شاهد چنین اخباری نه در مورد خودش و نه درباره دیگر بازیگران نباشد.


نفیسه روشن بازیگر سریال‌های چون «دارا و ندارا»، «روزگار قریب»، «تب سرد» و ... بوده است.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نفیسه روشن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبری که وزیر تکذیب کرد ،‌ معاون تائید کرد !



تغییر زمان امتحانات دانش آموزان در ایام محرم پس از چند بار تائید و تکذیب بالاخره تائید شد .به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرپرست معاونت آموزش و نوآوری آموزش و پرورش گفت : امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه از10دی و امتحانات پیش‌ دانشگاهی از12دی آغاز می‌شود.


محمد علی غفاری افزود: بر اساس بخشنامه ای که به مدارس ارسال شده است امتحانات داخلی مدارس هم از10دی برگزار خواهد شد.



وی گفت : امسال امتحانات برخی دانش آموزان با دهه اول محرم همزمان شده بود.



سرپرست معاونت آموزش و نوآوری آموزش و پرورش تاکید کرد: تغییر زمان امتحانات مدارس با هدف حضور دانش‌آموزان در مراسم عزاداری دهه اول محرم و استفاده هر چه بیشتر آنان از این ایام معنوی صورت گرفته است.


این در حالیست که وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته در حاشیه همایش خانواده در جمع خبرنگاران از خبر برگزار نشدن امتحانات در ایام محرم که برخی مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران آن را اعلام کرده اند اظهار بی اطلاعی و آن را تکذیب کرد.

 


وی افزود: صحبت هایی از آموزش وپرورش درست است که بنده بگویم و هر مسئولی در این وزارتخانه درباره موضوعی سخن بگوید نمی تواند صحیح باشد.