فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خبرنگار صداوسیما به بی بی سی فارسی پیوست



  

البرز: درحالیکه شایعه خروج فرارگونه یکی از مجریان مشهور صداوسیما به خارج از کشور تکذیب شد ، خبرها از پیوستن یکی از خبرنگاران شبکه جام جم صداوسیما به شبکه معاند بی بی سی فارسی حکایت دارد.

شبکه جام جم صداوسیما برای مخاطبان خارج از کشور رسانه ملی برنامه پخش می کند.

بنابراین گزارش خانم «ن.پ» که از خبرنگاران شبکه جام جم بود از چندی قبل در محل کار خود حاضر نشده و اظهارات دوستان او در جام جم و نوشته های انان در شبکه فیس بوک نشان دهنده خروج او از کشور برای حضور در لندن است.

بی بی سی فارسی از ابتدای راه اندازی به شکل انگل گونه ای خبرنگاران فعال در رسانه های ایران را هدف قرارداده تا برای تربیت نیروهای فعال در بخش برنامه نیازی به سرمایه گذاری و هزینه کلان نداشته باشد.

به عبارت دیگر این شبکه نیروهایی را که سابقه کار در فضای رادیو و تلویزیون را دارند انتخاب کرده و بعد از مدتی کار ذهنی آنان را از کشور خارج کرده و با آموزشی کوتاه مدت این خبرنگاران را به کار می گیرد.

یکی دیگر از خبرنگاران سابق صداوسیما که از ابتدای راه اندازی بی بی سی فارسی در خدمت بنگاه خبرپراکنی وزارت خارجه انگلیس بوده به عنوان دلال اصلی این نقل و انتقالات شناخته می شود چرا که تقریبا تمام کسانی که از شبکه جام جم به این شبکه پیوسته اند سابقه دوستی با او را دارند.

به گزارش البرزنیوز متاسفانه با حضور قابل توجه برخی خبرنگاران و گویندگان و مجریان صداوسیما در شبکه فیس بوک و نبود نظارت کافی بر این مسئله انتظار می رود تعداد بیشتری از آنان در معرض وسوسه های رسانه های معاند قرار گیرند


ویدیو مرتبط :
واکنش صداوسیما به مصاحبه احمدی نژاد با بی بی سی فارسی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ عضو ارشد اخوان المسلمین به بی‌بی‌سی فارسی درباره سخنان رهبری



 

 

 

پاسخ عضو ارشد اخوان المسلمین به بی‌بی‌سی فارسی درباره سخنان رهبری

 

الهلباوی در گفت و گو با شبكه بی بی سی فارسی در پاسخ به این سئوال مجری كه وزیر امورخارجه مصر اظهارات رهبر انقلاب را رد كرده گفت: وزیر خارجه كنونی مشروعیت ندارد ضمن اینكه وی باید از رهبر ایران بدلیل موضعگیری كه در قبال انقلاب مصر داشته سپاسگزار باشد.

كمال توفیق الهلباوی عضو ارشد جمعیت اخوان المسلمین در گفت و گو با شبكه بی بی سی فارسی درباره اظهارات اخیر رهبر انقلاب درباره اتقلاب مصر و در پاسخ به این سئوال مجری كه وزیر امورخارجه مصر از این اظهارات رهبر انقلاب را رد كرده گفت: این دولت باید كنار برود و وزیر امور خارجه كنونی نیز مشروعیت ندارد ضمن اینكه او از روابط بین مسلمانان اطلاعی ندارد.

عضو ارشد جمعیت اخوان المسلمین افزود: وزیر خارجه مصر باید از رهبر ایران سپاسگزار باشد كه درباره انقلاب مصر چنین موضع گیری كرده است.

وی در ادامه با اظهارنظر درباره احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، افزود: احمدی نژاد فردی شجاع است و سخنان خود را با شجاعت بیان می كند.

الهلباوی گفت: من كاری به موضع گیری احمدی نژاد ندارم ولی بریتانیا و آمریكا نمی خواهند كشورها پیشرفت كنند.

عضو ارشد جمعیت اخوان المسلمین گفت: تمام كشورها حق دارند، از تكنولوژی صلح آمیز هسته ای برخوردار شوند..../تحلیل:عصرایران