فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خانواده شهدای مدافع حرم مهمان «خندوانه» می‌شوند



اخبارفرهنگی,اخبار بازیگران,خندوانه

خانواده شهدای حرم امشب مهمان برنامه تلویزیونی «خندوانه» می‌شوند.

به گزارش تسنیم، برنامه امشب «خندوانه» در آستانه سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار میزبان خانواده 2 شهید مدافع حرم می‌شود.

خانواده شهید علی‌اصغر شیردل اولین شهید مدافع حرم و محرم ترک امشب مهمان برنامه تلویزیونی «خندوانه» می‌شوند.

برگزاری مسابقه میان فرزندان این شهدا و همچنین بازگویی خاطرات شهیدان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

 


ویدیو مرتبط :
مراسم تجلیل از خانواده شهدای از خود گذشته مدافع حرم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور روحانی و آیت‌الله آملی‌لاریجانی در مراسم افتتاحیه مجلس دهم/ دعوت از برخی خانواده‌های شهدای مدافع حرم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس از حضور رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه در مراسم افتتاحیه مجلس دهم خبر داد و گفت که از برخی خانواده‌های شهدای مدافع حرم برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

مهدی کیایی مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به مراسم افتتاحیه مجلس دهم که صبح فردا قرار است در صحن علنی پارلمان برگزار شود،‌ اظهار داشت: مراسم فردای مجلس دهم از ساعت 8 صبح با حضور منتخبان ملت در دوره دهم تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از حسن روحانی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، اعضای شورای نگهبان، مسئولان ارشد کشور، وزرا و معاونان رئیس‌جمهور، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، سفرا و رؤسای دفاتر نمایندگی کشورهای خارجی، استانداران، نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور، رئیس نمایندگی‌های کشورهای خارجی، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، فرماندهان ارتش و سپاه و جمع دیگری از مسئولان کشور دعوت شده است.

مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در ادامه تصریح کرد: مراسم افتتاحیه مجلس دهم با ورود میهمانان از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود، در ابتدای این مراسم علی افراشته معاون اجرایی رئیس مجلس گزارشی را ارائه می‌دهد و سپس وزیر کشور توضیحاتی درباره روند برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد کرد و در نهایت رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کند، در پایان این مراسم هم اقتراع شعب 15 گانه برای بررسی اعتبارنامه‌های منتخبان ملت و تعیین کمیسیون‌های تخصصی آنان طی قرعه‌کشی انجام می‌شود.

کیایی یادآور شد: سپس منتخبان ملت در مرقد امام‌خمینی (ره) حضور می‌یابند و ضمن زیارت قبور شهدای هفت تیر و شهدای دولت، با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند، همچنین عصر فردا منتخبان به شعب 15 گانه مراجعه می‌کنند تا شعب کارشان را آغاز کنند و مرحله بررسی اعتبارنامه‌های منتخبان ملت و همچنین تعیین کمیسیون‌های تخصصی آغاز می‌شود.

وی تأکید کرد: بیش از 350 خبرنگار، عکاس و تصویربردار مراسم فردای مجلس شورای اسلامی را پوشش خبری می‌دهند، این مراسم از شبکه‌های اول و خبر سیما و همچنین رادیو فرهنگ پخش خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده شهدای هسته‌ای، خانواده شهدای مجلس، تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم، خانواده یکی از فرماندهان شهید سپاه، خانواده یکی از فرماندهان شهید ارتش و خانواده یکی از فرماندهان شهید ناجا برای حضور در مراسم افتتاحیه مجلس دهم دعوت شده است، همچنین در این مراسم از تعدادی از قهرمانان ملی در رشته‌های ملی و برخی پیشکسوتان و هنرمندان و نیز چهره‌های ماندگار هنری دعوت به عمل ‌آمده است.