فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خانم و آقای کلونی بعد از ازدواج/تصاویر



اخبار فرهنگی - خانم و آقای کلونی بعد از ازدواج/تصاویر

جورج کلونی هنرپیشه معروف آمریکایی در سن ۵۳ سالگی با امل علم‌الدین وکیل و فعال حقوق بشر ۳۶ ساله در مراسمی با شکوه در ونیز ایتالیا ازدواج کرد.

همسر جورج کلونی، امل علم ادین ۳۶ ساله که وکیل حقوق بشر است. او نام خانوادگی خود را تغییر داده است. از این پس، امل با نام رسمی امل کلونی، به فعالیت های حقوقی و اجتماعی خود ادامه می دهد.

در ادامه جدیدترین عکس های این زوج را در فرودگاه لندن مشاهده می کنید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جورج کلونی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جورج کلونی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جورج کلونی

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جورج کلونی

 اخبار فرهنگی - ستاره نیوز

 


ویدیو مرتبط :
مراسم ازدواج جورج کلونی با نامزد مسلمانش !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده مراسم ازدواج "آقای خاص" کیست؟! +تصاویر



اخبار فرهنگی و هنری - خواننده مراسم ازدواج "آقای خاص" کیست؟! +تصاویر

جرج کلونی بازیگر مطرح هالیوودی این روزها در صدر اخبار سلبریتی هاست.

حالا نه توانایی او در بازیگری و خلاقیتش در کارگردانی فیلم ها که ماجرای ازدواج او محتوای اغلب رسانه های هالیوود را پر کرده است. ازدواجی پر حرف و حدیث و شایعه که ساعت به ساعت خبری درباره اش منتشر می شود. یکی از آنها انتشار فهرستی از مهمانان مراسم ازدواجش و البته دعوت او از خواننده ای خوش صداست که حتی آلبوم هایش در ایران هم منتشر شده است و مخاطب ایرانی هم با صدای زیبای او آشناست.

 

ازدواج جرج کلونی,اخبار فرهنگی,اخبار

 

جرج کلونی و امل علم الدین دارند برای مراسم ازدواج خود که روز ۲۷ دسامبر در شهر ونیر ایتالیا برگزار می‌شود اماده می‌شوند. خواهر امل علم الدین ساقدوش عروس و دوست صمیمی جرج کلونی رندی گربر که همسر سیدنی کرافورد است ساقدوش داماد خواهد بود.

 

ازدواج جرج کلونی,اخبار فرهنگی,اخبار

 

جالب اینکه ستاره مشهور سینما تنها شصت نفر را برای مهمانی عروسی خود دعوت کرده است. در میان مهمانان مت دیمن و همسرش لوسیانا هم حضور دارند. می‌گویند خواننده ایی که برای مراسم دعوت شده خوانندهٔ اپرا آندرا بوچلی است، خواننده‌ای که برای مراسم ازدواج بسیاری از ستاره ها دعوت شده بود و حالا شاید در این مراسم هم بخواند.
اخبار فرهنگی و هنری - جام جم