فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خالکوبی شعر "مولانا" روی بازوی یک فوق ستاره هالیوودی +تصاویر



برد پیت,اخبار,اخبار فرهنگی

 

خالکوبی شعر "مولانا" روی بازوی یک فوق ستاره هالیوودی +تصاویر

"برد پیت" که با "متیو مک کاناهی" در "نیواورلئان" حضور دارد، شعری از مولانا را که روی دستش خالکوبی کرده، به هوادارانش نشان داد.

 برد پیت,اخبار,اخبار فرهنگی

 

 "برد پیت" که با "متیو مک کاناهی" در "نیواورلئان" حضور دارد، شعری از مولانا را که روی دستش خالکوبی کرده، به هوادارانش نشان داد.  بازیگر "یازده یار اوشن" دیروز به هوادارنش نشان داد که ترجمه انگلیسی شعری از "مولانا" را که شامل این بیت می‌شود  "آنجا دشتی است، فراتر از همه تصورات راست و چپ. تو را آنجا خواهم دید" روی بازوی راستش خالکوبی کرده است.

 

برد پیت,اخبار,اخبار فرهنگی

 

"برد پیت" با "متیو مک کاناهی" در حال توپ بازی در محله‌ای در نیواورلئان بود که دستش را به سمت هوادارانش بلند کرد و خالکوبی جدیدش را به آنها نشان داد. متیو مک کاناهی که برای بازی در فیلم تحسین شده «کلوپ خریداران دالاس» وزن زیادی کم کرد و با این فیلم جایزه اسکار را نیز برد، در این فیلم تصویر ران رودروف را که سال 1992 درگذشت، تصویر کرد. این دو از بالای بالکن اتاق‌های هتلشان با هم توپ بازی کردند.


این دو بازیگر برای شرکت در پروژه سالانه برد پیت در زمینه ساخت خانه برای نیازمندان "نیواورلئان" در این شهر حضور دارند. بنیاد "برد پیت" که در سال 2007 تاسیس شده با ساخت خانه به کمک نیازمندانی شتافته که بر اثر توفان کاترینا زندگی خود را از دست داده اند.

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا شوید +تصاویر



با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا شوید +تصاویر

به گزارش پرداد به نق از مگ فور: هیچکس در زندگی انسان کاملی نیست و حتی ستارگان هالیوود از این قاعده مستثنی نیستند. در این خبر شما را با عادتهای بد 5 ستاره مشهور هالیوودی آشنا میکنیم.

بریتنی اسپیرز: او عاشق چیپس و پفک است و به نوعی به این خوراکیها که فاقد ارزش غذایی است اعتیاد دارد و نمیتواند آنرا رها کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیندسی لوهان: آزاردهنده ترین عادت وی این است که ناخنهایش را میجود. او به قدری به این مسئله عادت دارد که حتی در مکانهای عمومی هم دست از این حرکت برنمیدارد و فرقی نمیکند در حالت خوشحالی باشد یا غم به هرحال این کار را نجام میدهد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ماری کینگ: او عادت زیادی به استفاده از کافئین دارد و همیشه یک فنجان قهوه به همراه اوست و هرکجا باشد فرقی نمیکند مهم این است که قهوه اش همراهش باشد.

آدله: او عادت شدیدی به جویدن آدامس دارد و اغلب او را در این حال مشاهده میکنید او حتی در جشنواره گرامی هنگام دریافت جوایزش با آدامسی در دهان به سخنرانی پرداخت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کریستین استوارت: او لب پایینش را گاز میگیرد . البته خودش گفته است تنها در شرایط نگرانی و استرس این حالت سراغ وی می آید اما او حتی در مکانهای عمومی هم در این حال دیده شده است./پرداد