فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خالق روانی سینما


«آلفرد هیچکاک» طی شش دهه فعالیت سینمایی، كه از عصر فیلم‌های صامت تا فیلم‌های همراه با دیالوگ‌ و فیلم‌های رنگی را شامل می‌شد، بیش از 50 فیلم بلند را كارگردانی كرد. از او هنوز به‌عنوان یكی از برترین كارگردانان تاریخ سینما یاد می‌شود.

شنبه 22 مرداد یكصدودوازدهمین سالروز تولد «آلفرد هیچكاك»،‌ كارگردان افسانه‌ای سینمای جهان و خالق آثار برجسته در ژانر روانشناسانه بود.

"سر آلفرد جوزف هیچكاك"، فیلم‌ساز صاحب‌نام و تاثیر‌گذار انگلیسی و پیشگام تكنیك‌های بدیع در ژانرهای تریلر روانی و تعلیق متولد سیزدهم اوت 1899 در لندن بود كه روز 29 آوریل 1980 در سن 81 سالگی درگذشت.

«هیچكاك» پس از یك دوره‌ موفق فیلم‌سازی در زادگاهش انگلستان كه هم فیلم‌های صامت و هم فیلم‌های صدادار را شامل می‌شد، به هالیوود پیوست و در سال 1956 با حفظ ملیت انگلیسی، شهروندی آمریكا را پذیرفت.


 


ویدیو مرتبط :
فیلم سینما 6 بعدی و سینما سیمولاتور-هدایتی09155155738-ترن هوایی-درجه کیفی A++- بهترین فیلم سینما 6 بعدی و سینما 7 بعدی و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خالق «سیاره میمون ها» زندگی رونالد ریگان را به پرده سینما می آور



 

 

خالق «سیاره میمون ها» زندگی رونالد ریگان را به پرده سینما می آورد

 

;داستان زندگی «رونالد ریگان»، رییس جمهوری اسبق آمریكا به پرده سینماهای جهان خواهد آمد.«مارك جوزف» به همراه«رالف وینتر»، دو تهیه كننده سرشناس هالیوود هستند كه زندگی رونالد ریگان را از دوران كودكی وی تا رسیدن به مسند ریاست جمهوری آمریكا فیلم خواهند كرد.

 

این فیلم كه اواخر سال آینده آماده اكران خواهد شد، با بودجه ۳۰ میلیون دلاری و با نام «ریگان» ساخته می شود. این فیلم قرار است اقتباسی سینمایی از دو كتاب شرح حال پرفروش درباره چهلمین رییس جمهور آمریكا باشد كه فیلم نامه آن را «جوناس مك كورد» نوشته است.

 

به گزارش هالیوود ریپورتر، «رالف وینتر» پیش از این تهیه كنندگی فیلم هایی چون «مردان x»، « چهار شگفت انگیز» و نسخه ۲۰۰۱ فیلم «سیاره میمون ها» را برعهده داشته است. تاكنون كارگردان یا مجموعه بازیگران این فیلم مشخص نشده اند.... / خبرگزارى ایسنا