فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حمید لولایی با چهره ای متفاوت +عکس



این روزها تصویری متفاوت از حمید لولایی در فضای مجازی منتشر شده است.

چند بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم سینمایی «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی مسعود ردایی اضافه شدند.

 

در حالی‌که فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته در تهران آغاز شده به تازگی بازیگرانی چون حمید لولایی، حسین محب اهری، رابعه اسکویی، شیوا خسرو مهر، علی کاظمی و کیانوش گرامی به جمع بازیگران اضافه شده اند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,حمید لولایی

 

پیش از این حضور امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، برزو ارجمند و سحر قریشی در «سه بیگانه در سرزمین ناشناحته» قطعی شده بود. نکته قابل توجه در خصوص این فیلم حضور حمید لولایی در نقش یک روحانی است. این فیلم چند بازیگر دیگر نیز دارد که به‌زودی انتخاب می شوند. اولین فیلم بلند سینمایی مهدی مظلومی داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبه‌رو می‌شوند که برنامه‌های شان را به هم می‌ریزد.

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کلیپ عکس های بازیگر حمید لولایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره متفاوت حمید لولایی در یک عکس قدیمی



اخبار,اخبار فرهنگی ,حمید لولایی

حمید لولایی را در این عکس قدیمی با چهره‌ای متقاوت ببینید.

 حمید لولایی بازیگر طنز کشورمان، مانند بسیاری دیگر از بازیگران طنز با مجموعه «ساعت خوش» به شهرت رسید. او بعدها با بازی در نقش خشایار مستوفی در مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر»، بار دیگر توانایی خود در بازیگری را نشان داد.

اکنون می‌توانید او را با چهره‌ای متفاوت در این عکس که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، ببینید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,حمید لولایی

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین