فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حضور«ترانه علیدوستی»،«مصطفی زمانی»و«شهاب حسینی»در دانشگاه تهران



تصویربرداری مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از روز گذشته - یکشنبه - در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران آغاز شد و هم اینک در حال پیگیری است.

حضورترانه علیدوستی مصطفی زمانی شهاب حسینی در دانشگاه تهران

تصویربرداری مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی از روز گذشته - یکشنبه - در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران آغاز شد و هم اینک در حال پیگیری است.

دانشگاه تهران، لوکیشن جدید سریال حسن فتحی است و روز گذشته نیز صحنه‌هایی از این مجموعه با مستقر شدن گروه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و همچنین با حضور شهاب حسینی و ترانه علیدوستی ضبط شد.
 
تصویربرداری «شهرزاد» امروز نیز در این دانشکده در حال پیگیری است و مصطفی زمانی از جمله بازیگرانی است که در این لوکیشن حضور دارد و به ایفای نقش می‌پردازد.
 
 سیدمحمد امامی تهیه‌کننده و سید هادی رضوی و محمد امامی سرمایه‌گذاران این سریال 26 قسمتی هستند که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.
 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است. تهران 1332»
 
حسن فتحی پیش از این سریال‌هایی چون «زمانه»، «در مسیر زاینده رود»، «اشک‌ها و لبخندها»، «میوه ممنوعه»، «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «پهلوانان نمی‌میرند» و فیلم‌های سینمایی چون «یک روز دیگر»، «کیفر»، «پستچی سه بار در نمی‌زند» و «ازدواج به سبک ایرانی» را کارگردانی کرده است.
اخبارفرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حافظ خوانی ابوالفضل پورعرب،شهاب حسینی و ترانه علیدوستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریال «شهرزاد» با همراهی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی



اخبار فرهنگی - سریال «شهرزاد» با همراهی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی به جمع بازیگران سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی پیوستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال «شهرزاد» با همراهی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی

 این سه بازیگر به تازگی با دست اندرکاران این مجموعه که برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود قرارداد بستند تا به زودی جلوی دوربین بروند.

از این جمع ترانه علیدوستی برای اولین بار است در یک سریال حضور پیدا می‌کند و البته اولین همکاری‌اش با فتحی به شمار می‌رود. شهاب حسینی پیش از این در سریال «مدار صفر درجه» و مصطفی زمانی در فیلم «کیفر» با فتحی همکاری کرده بودند.

انتخاب بازیگران «شهرزاد» که یک سریال عاشقانه است همچنان ادامه دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری آن نیمه دوم مهر ماه در تهران آغاز می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در تندباد حادثه «عشق» اولین قربانی است. تهران 1332.

سید محمد امایی تهیه کننده  و سید هادی رضوی و محمد امامی‌سرمایه گذران این سریال 26 قسمتی هستند. «شهرزاد» سومین محصول تصویر گسترپاسارگاد است که پیش از این سریال موفق «شاهگوش» را تولید کرده و این روزها در آستانه تصویربرداری «ابله» کمال تبریزی است.

 

اخبار فرهنگی - سینماخبر