فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حرف‌های جدید بهاره رهنما درباره اختلافات همسرش با مهران مدیری



 پیمان قاسم‌خانی,آشتی مهران مدیری باپیمان قاسم‌خانی

حرف‌های جدید بهاره رهنما درباره اختلافات همسرش با مهران مدیری

بهاره رهنما که این روزها در «طبقه حساس» کمال تبریزی که فیلمنامه آن را پیمان قاسم‌خانی نوشته بازی دارد در تازه‌ترین گفت‌وگویش در باره آشتی مهران مدیری و همسرش صحبت کرده است.

بهاره رهنما که این روزها در «طبقه حساس» کمال تبریزی که فیلمنامه آن را پیمان قاسم‌خانی نوشته بازی دارد در تازه‌ترین گفت‌وگویش در باره آشتی مهران مدیری و همسرش صحبت کرده است.

این بازیگر در گفت‌وگویی با «هفت صبح» که به بهانه بازپخش سریال «داستان یک شهر» اصغر فرهادی در شبکه آی فیلم انجام شده است در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارد بعد از این همه وقت قاسم‌خانی را با مدیری آشتی دهد گفته است: «آشتی که هستند اما می‌دانم که هم مدیری خیلی دوست داشتنی است هم پیمان آدم با گذشتی است و قطعا هر دو نفر اگر احساس کنند بهتر است با هم کار کنند حتما این کار را می‌کنند.»

وی در ادامه افزوده است: «به نظرم یک رابطه‌هایی وقتی دور می‌شوند دیگر خیلی نزدیک کردنش سخت است.»/ شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
‫واکنش تند بهاره رهنما به سوال عجیب مهران مدیری حوصله جواب دادن به این سوال های خاله زنکی را ندارم ن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهار نظر شقایق دهقان درباره اختلافات مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی



آدم‌هایی که نبوغ زیادی دارند بیشتر این اتفاق برایشان رخ می‌دهد!

اظهار نظر شقایق دهقان درباره اختلافات مهران مدیری با برادران قاسم‌خانی

مدیری اصطلاح بانمکی داشت که می‌گفت'بازیگر از دهن افتاد' تنها چیزی که برای مدیری مهم بود انرژی و حال خوب بازیگر در زمان تصویربرداری و جلوی دوربین بود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شقایق دهقان که این روزها سریال طنز "دزد و پلیس" را روی آنتن دارد به تازگی در گفت‌وگویی در باره اختلافات پیمان و محراب قاسم‌خانی با مهران مدیری، پارتی‌بازی‌های محراب قاسم‌خانی برای نقش دادن به او در سریال‌های مختلف، متهم شدن به این‌که چهره بدی از خانم‌های ایرانی نمایش می‌دهد و...سخن گفته است. بخش‌های برگزیده گفت‌وگو این بازیگر با هفت صبح را در ادامه می‌خوانید:

شوهر و برادرشوهرم نویسنده هستند و این در بازی کردن من تاثیر زیادی داردالبته درست است که من و پیمان قاسم‌خانی یک خانواده هستیم ولی منظور من این بوده که چون سال‌هاست با بسیاری از عوامل فنی در یک گروه با هم کار می‌کنیم شبیه یک خانواده شده‌ایم. ولی صادقانه بخواهم بگویم به هر حال شوهر و برادرشوهرم نویسنده هستند و خب این در بازی کردن من تاثیر زیادی دارد.

در "ساختمان پزشکان" سرمن را گول مالیدند

در "ساختمان پزشکان" تا آخرین لحظه قرار نبود من جلوی دوربین بروم ولی بازیگر دیگری که قرار بود این نقش را بازی کند بنا به دلایلی نیامد. شاید باورتان نشود ولی در آن مقطع چون وظیفه مادری هم بر گردنم بود خودم چندان مایل نبودم در کاری طولانی مدت بازی کنم، ولی محراب قاسم‌خانی گفت بیا ما نقش را برایت کم می‌نویسیم که خوب سرمن را گول مالیدند. در دزد و پلیس هم قرار نبود من بازی کنم چون مشغول بازی در پروژه دیگری بودم و نمی‌خواستم با حضور در دو پروژه همزمان فشار زیادی را متحمل شوم. ولی شما هر وقت از محراب بپرسید می‌گوید من از اولی که نقش را می‌نوشتم برای بازی به شقایق دهقان فکر می‌کردم. همانگونه که گفتم پارتی بازی کرد‌ه‌ام که نقشم کمتر شود که این پارتی بازی تاثیر چندانی هم نداشته است.

مدیری اصطلاح بانمکی داشت

مدیری وقتی به هر دلیلی تصویربرداری مدتی متوقف می‌شد اصطلاح بانمکی داشت که می‌گفت"بازیگر از دهن افتاد" تنها چیزی که برای مدیری مهم بود انرژی و حال خوب بازیگر در زمان تصویربرداری و جلوی دوربین بود. هنوز هم با احترامی که برای همه کارگردانان قائلم ولی همیشه حرص می‌خورم که چرا کارگردانان دیگر زمانی که بازیگر ریتم را رعایت نمی‌کند تذکر نمی‌دهند. در حالی که مدیری همیشه تاکید زیادی روی حفظ ریتم داشت.

تنها کسی که پیمان قاسم‌خانی نتوانست بر او غالب شود رامبد جوان بود

رامبد جوان از آن دست آدم‌های عجیب و تاثیرگذاری است که اگر پنج دقیقه با او صحبت کنید می‌بینید خودتان هم دارید مثل او صحبت می‌کنید. چند وقت پیش داشتم با پیمان قاسم‌خانی صحبت می‌کردم به او گفتم خیلی از این کارگردانان با نویسنده‌های مختلفی کار کردند ولی وقتی با شما کار کرده‌اند کارشان خیلی بیشتر و بهتر دیده شده است ولی تنها کسی که شما نتوانستید بر او غالب شوید رامبد جوان بوده است. مثلا در همین سریال "مسافران" کارگردانی رامبد جوان خیلی بیشتر از فیلمنامه دیده می‌شود. حتی در فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع" با این‌که پیمان قاسم‌خانی خیلی با حرف من موافق نبود ولی باز هم معتقدم روح رامبد جوان بسیار در کار حس می‌شود. به نظرم روحیه جوان به گونه‌ای است که خیلی بر بازی بازیگرانش تاثیر مستقیم می‌گذارد.

نبوغ زیاد و دلیل اختلاف پیمان و محراب قاسم‌خانی با مدیری

اگر پیمان قتسم‌خانی با کارگردانی به مشکل بر بخورد محراب هم با آن کارگردان کار نخواهد کرد و بالطبع من هم کار نمی‌کنم. در مورد این اختلافی هم که می‌گویید(قطع همکاری مهران مدیری با پیمان و محراب قاسم‌خانی) هم باید بگویم که شما در خیلی از بزرگترین گروه‌های هنری دنیا هم می‌بینید که پس از مدتی به این نتیجه می‌رسند که دیگر نمی‌توانند با هم کار کنند. به نظرم آدم‌هایی که نبوغ زیادی دارند بیشتر این اتفاق برایشان رخ می‌دهد. شما ساعت خوش را هم نگاه کنید می‌بینید که خیلی از آدم‌های آن مجموعه استثنایی دیگر با هم کار نکردند./شبکه ایران