فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها


Suicide Squad دومین فیلم برادران وارنر/ DC که برای اکران 2016 برنامه ریزی شده، به دنبال هدفی است که مارول تاکنون انجامش نداده؛ متمرکز شدن روی گروهی از شرورها به جای ابرقهرمانان.

روزنامه سینما - ترجمه زرتشت کاشفیان: Suicide Squad دومین فیلم برادران وارنر/ DC که برای اکران 2016 برنامه ریزی شده، به دنبال هدفی است که مارول تاکنون انجامش نداده؛ متمرکز شدن روی گروهی از شرورها به جای ابرقهرمانان. Suicide Squad که در 1959 توسط رابرت کایگر و راس اندرو طراحی شد، درباره گروهی از ابرشرورهاست که در ازای کاهش حکم شان ماموریت هایی برای دولت آمریکا انجام می دهند. این گروه که در ابتدا  Task Force X نامیده می شدند، دسته قابل پیش بینی ای نیستند که با توجه به ذات شرورانه شان کاملا قابل پیش بینی است. برای آن هایی که اولین مواجهه شان با شخصیت های این دسته، انتخاب بازیگرانی مثل ویل اسمیت، مارگو رابی، جرد لتو و دیگران بوده، این مطلب راهنمای به دردبخوری خواهد بود.

Rick Flagg Jr

بازیگر: جویل کینامن


حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: ابرقهرماندرست مثل بقیه شخصیت های کامیک، فلک هم شمایل های متفاوتی را تجربه ک رده. اسم ریک فلگ توسط سه نسل متفاوت استفاده شده که همه مردانی نظامی بوده اند. فلگ اصلی خلبان سابق هواپیمای جنگنده است و زندگی اش مرتبا با مرگ و تراژدی در تماس بوده. با وجودی که از همکار یک مشت شرور شدن دل خوشی ندارد، موافقت کرده تا دسته را زیر نظر والر رهبری کند. می توانید منتظر درگیری هایی بین او و دد شات (Deadshot) باشید؛ چون فلگ در صورت مقایسه با دد شات عصبی می شود.

حضور کورینا کالدرون که نقش شخصیتی به نام گریس را بازی می کند، شاید به عشق زندگی ریک، کارین گریس هم اشاره ای داشته باشد.



Deadshot

بازیگر: ویل اسمیت

حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: فلوید لاتون به عنوان بهترین تیرانداز دنیا مشهور شد و به عنوان قاتل حرفه ای مشغول به کار بوده. تقریبا به خاطر حس قدرت بیش تر حاضر است تا هر کسی را به ازای قیمت مناسب بکشد ولی در نهایت برای حفاظت از همسر سابق و دخترش تن به محکومیت می دهد.

این شخصیت که عمرش از Suicide Squad بیش تر است، اولین بار توسط باب کین، دیوید ورن و لو سایر در دهه 50 به عنوان یکی از شرورهای اصلی بتمن نوشته شد. به خاطر ماسک و چشم بندش معروف است که ویل اسمیت هم در فیلم از همین لباس استفاده کرده.



Joker

بازیگر: جرد لتو


حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: تنها شخصیتی از فیلم که نیاز چندانی به معرفی ندارد؛ چون درست پس از خلقش به عنوان دشمن همیشگی بتمن در دهه 40 توسط جری رابینسون، بیل فینگر و باب کین همواره جزئی از فرهنگ پاپ بوده. جوکر احتمالا مشهورترین شرور کامیک بوکی است و مدت هاست که سرو کله اش در تلویزیون یا هر موقع که بتمن راهی سینما شده، پیدا می شود. در گذشته سزار رومرو، جک نیکلسون و هیث لجر نقش شاهزاده دلقک جنایت را بازی کرده اند و لتو برای رسیدن به سطح آن ها کار سختی پیش رو دارد.

معمولا شروعش را در کامیک ها به عنوان یک جنایتکار معمولی دیده ایم (مثلا در کامیک Red Hood) که توی محلول های شیمیایی می افتد و موهایش به رنگ سبز تغییر می کند، پوستش می سوزد و حسابی روانی می شود. اگرچه احتمالا این جا هم مثل جوکر لجر، قصه به این خط روایی وارد نشود و جوکر از پیش آماده، مسلح و خود همیشگی اش باشد. خود جوکر البته عضوی از دسته نیست ولی ظاهرا یکی از زندانی های دیوانه خانه آرکام است که هارلی کویین قصد نجات دادنش را دارد.



Harley Quinn

بازیگر: مارگو رابی

حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: هارلی مخلوق عجیبی از دنیای DC است، از این به بعد که او برای اولین بار در اپیزودی از بتمن، سری انیمیشن (Batman: The Animated Series) سال 92 ظاهر شد و آن قدر محبوب گشت که وارد دنیای کامیک شد. هارلی دوست و همکار تقریبا همیشگی جوکر در علایقش به خشونت، دیوانگی و غیرقابل پیش بینی بودن هم سطح دوست روانی است.

 هارلی البته روان شناس ماهری هم هست و طرف دیگر شخصیتش دکتر هارلین فرانسیس کوبینزلکدر دوباره سازی خط داستانی کامیک بوکی بعد از شکست با دوست دلقک مان شروع به گرفتن انتقام خونین و خشنی می کند که در نهایت گیرافتادنش سرنوشتش را با گروه گره می زند. اجرای رابی دومین باری خواهد بود که شکل Live- action دارد؛ چون پیش از این یک بار دیگر چنین بازی ای را در سریال کم عمر پرنده های شکار DC انجام داده بود.



Captain Boomerang

بازیگر: جی  کورتنی


حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: جوجر هارکنس، زورگوی استرالیایی ای است که اسمش را از بومرنگ پیشرفته ای می گیرد که وسیله معمول ارتکاب جرمش است. او که توسط جان بروم و کارمین اینفانتینو در دهه 60 خلق شده، معمولا برای فلش دردسر درست می کند و یک بار تقریبا به کشتنش داد، آن هم با بستنش به بومرنگی عظیم و فرستادنش به فضا. خلاصه که خیلی بومرنگ دوست دارد. او که چندان شرور قدرتمندی نیست معمولا به خاطر شخصیت تند و دیالوگ های بعضا نژادپرستانه اش شهرت دارد، اگرچه ما منتظریم ببینیم چه قدر از این وجه شخصیتش به فیلم راه پیدا می کند.



Enchantress

بازیگر: کارا دلوین


حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: انچنترس در طی این سال ها شکل های مختلفی را به خودش دیده. او اولین بار توسط باب هنی و هاوارد پارسل برای نشنال کامیکس (که بعدها جزئی از DC شد) در 1966 خلق گشت و در ماجراهای عجیب دیده شد. در ابتدا به عنوان هنرمندی با نام جون مور شناخته می شد که توسط موجودی جادویی به نام زامور قدرت گرفته تا با هیولاهای شیطانی بجنگد؛ اما بعدها که به کامیک ها باز می گردد، سردرگم شده و به دشمنی برای سوپرگرل تبدیل می شود.

او وارد دسته می شود تا طرف شرورش را کنترل کند اما در همان اولین ماموریت همه قدرت شیطانی اش آزاد می شود. یاد می گیرد که طرف انچنترسش شروری مجزاست که قصد کنترلش را دارد، برای همین برای نابودی اش تلاش می کند. قدرت هایش بهبودی، تلپورت کردن و تاثیرگذاشتن روی اشیا است. او از بین دیوار هم می تواند رد شود که البته با توجه به قدرت تلپورتش کمی زیادی به نظر می رسد.



Killer Croe

بازیگر: آدوالی آکینویه آگباجه


حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: یکی از دشمنان بتمن مربوط به سال 1983 ساخته جین کولان. کراک قاتل همان طور که از ریختش می شود فهمید، شروری بسیار قدرتمند است که شکل و شمایلی مثل کروکودیل دارد.

بعدها مشخص می شود که به خاطر نوعی جهش ژنتیکی معکوس شمایلی این چنینی پیدا کرده. کراک قاتل ،جوانی راحتی نداشته؛ با عمه ای زندگی می کرده که از او متنفر بوده و همین پایش را به دنیای جنایت باز کرده است. او زور، سرعت، قدرت تحمل و رفلکس هایی ابرانسانی دارد، هیچ کس به خوبی اش نمی تواند شنا کند و تیرانداز قابلی هم هست. اکثرا در دیوانه خانه آرکام است اما برای فیلم سر و کله اش در بل ریو پیدا می شود.



El Diablo

بازیگر: جی هرناندز


حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: خصیت های مختلفی در دنیای DC با چنین اسمی بوده اند و این طور که از ظواهر بر می آید، هرناندز قرار است در نقش چاتو سانتانا ایفای نقش کند. ساخته دست جایی نیتز و فیل هستر، خانه گروه مافیایی ای را که به او پول بدهکار بودند، به آتش می کشید و بعد از این که متوجه می شود درون خانه زنان و کودکان بی گناه هم بوده اند، خودش را به پلیس تسلیم می کند تا سر از زندان بل ریو دربیاورد. محکوم به اعدام بوده که از سر زور به عضویت گروه در می آید و بمبی مایکروچیپ شده هم وارد بدنش می کنند تا اطاعتش را تضمین کنند. در بین قدرت هایش کنترل آتش هم وجود دارد که احتمالا توی سفرهای دوستانه اعضای گروه حسابی به کار بیاید.



Slipknot

بازیگر: آدام بیچ


حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: این شخصیت که هیچ ربط هم به گروه موسیقی مشهوری با همین نام ندارد، نام اصلی اش کریستوفر وایز است و توسط جری کانوی و رائل کانایان در 1984 خلق شد. او کارش را با کارمندی در شرکتی شیمیایی شروع کرد و فرمولی برای ساخت طناب هایی قدرتمند با عمری طولانی پیدا کرد و توسط گروه خرابکاری به نام 2000 استخدام شد، گروهی که قرار بود دنیا را در سال 2000 نابود کنند (البته کمی برای این موضوع دیر شد). در طی ماموریتی برای کشتن قهرمانی به نام Firestorm دستگیر شد و توجه Suicide squad را جلب کرد.

چندتایی ماموریت برای گروه انجام داد تا یک بار با تشویق کاپیتان بومرنگ، وقتی سعی در امتحان برد بمب های میکروچیپ شده در بدنش را داشت، یک دستش را از دست داد. به کلی بی خبریم که ایر قصد استفاده از این خط روایی را در فیلم دارد یا نه، اگرچه اصلا از او بعید نیست.



Katana

بازیگر: کارن فوکوهارا

حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: نام دیگر تاتسو یاماشیرو. او که اولین حضورش در دنیای DC به سال 1983 و به دست مایک بار و جیم آپارو بوده، کاملا از زندگی معمولی با همسر و خانواده اش راضی بود تا این که برادرشوهرش که بر سر به دست آوردن دلش رقابتی داشته، شوهر را به وسیله شمشیر مرموزی به نام Soultaker می کشد. تاتسو پس از کشته شدن بقیه خانواده فرار می کند و پیش استاد تاداشی آموزش می بیند تا به آمریکا بیاید و با اسم کاتانا برای عدالت مبارزه کند. معمولا عضو تیمی به نام خارجی ها (Qutsiders) بوده که توسط بتمن شکل گرفته بوده. او البته گذرش به Suicidesquad هم افتاده و ظاهرا در فیلم عضوی از گروه است.



Amanda Waller

بازیگر: وایولا دیویس


حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها

بیوگرافی: او که اولین بار در 1986 و توسط جان آسترندر، لن واین و جان برن به دنیای DC معرفی شد، به بی رحمی در جاسوس بازی و سیاست شهر است. اگرچه قدرت ابرانسانی ای ندارد اما به خوبی در منطق، مدیریت استراتژیک، تاکتیک های جنگی، نظریه بازی، جاسوسی و هنرهای رزمی آموزش دیده. او که در کودکی از یکی از مناطق فقیر شهر فرار کرده و کشته شدن خانواده اش را به چشم دیده، تصمیم می گیرد تا به مطالعه علوم سیاسی بپردازد و کمکی برای همنوعانش باشد.

دستیابی اش به مدارک رده بالای سیاسی باعث شد تا از طرح های اولیه Suicide squad باخبر شود و پیشنهاد مدل جدیدی را بدهد و شانس بازبینی عملیات شان را به دست آورد. آماندا رهبر جنجال برانگیزی از آب در می آید و معمولا به راحتی با بالادستی هایش مخالفت می کند تا اهداف خودش را پیش ببرد. البته اعضای گروه از هم متنفرند که این حس به نظر کاملا دوطرفه است.


ویدیو مرتبط :
کارتون زیبا ابرقهرمانان بادی قسمت3(این قسمت از دست رفت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف ابرقهرمانان هالیوود به دست شرورها +تصاویر



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

Suicide Squad دومین فیلم برادران وارنر/ DC که برای اکران 2016 برنامه ریزی شده، به دنبال هدفی است که مارول تاکنون انجامش نداده؛ متمرکز شدن روی گروهی از شرورها به جای ابرقهرمانان.

Suicide Squad دومین فیلم برادران وارنر/ DC که برای اکران 2016 برنامه ریزی شده، به دنبال هدفی است که مارول تاکنون انجامش نداده؛ متمرکز شدن روی گروهی از شرورها به جای ابرقهرمانان. Suicide Squad که در 1959 توسط رابرت کایگر و راس اندرو طراحی شد، درباره گروهی از ابرشرورهاست که در ازای کاهش حکم شان ماموریت هایی برای دولت آمریکا انجام می دهند. این گروه که در ابتدا  Task Force X نامیده می شدند، دسته قابل پیش بینی ای نیستند که با توجه به ذات شرورانه شان کاملا قابل پیش بینی است. برای آن هایی که اولین مواجهه شان با شخصیت های این دسته، انتخاب بازیگرانی مثل ویل اسمیت، مارگو رابی، جرد لتو و دیگران بوده، این مطلب راهنمای به دردبخوری خواهد بود.

Rick Flagg Jr
بازیگر: جویل کینامن

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: ابرقهرماندرست مثل بقیه شخصیت های کامیک، فلک هم شمایل های متفاوتی را تجربه ک رده. اسم ریک فلگ توسط سه نسل متفاوت استفاده شده که همه مردانی نظامی بوده اند. فلگ اصلی خلبان سابق هواپیمای جنگنده است و زندگی اش مرتبا با مرگ و تراژدی در تماس بوده. با وجودی که از همکار یک مشت شرور شدن دل خوشی ندارد، موافقت کرده تا دسته را زیر نظر والر رهبری کند. می توانید منتظر درگیری هایی بین او و دد شات (Deadshot) باشید؛ چون فلگ در صورت مقایسه با دد شات عصبی می شود.

حضور کورینا کالدرون که نقش شخصیتی به نام گریس را بازی می کند، شاید به عشق زندگی ریک، کارین گریس هم اشاره ای داشته باشد.

Deadshot
بازیگر: ویل اسمیت

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: فلوید لاتون به عنوان بهترین تیرانداز دنیا مشهور شد و به عنوان قاتل حرفه ای مشغول به کار بوده. تقریبا به خاطر حس قدرت بیش تر حاضر است تا هر کسی را به ازای قیمت مناسب بکشد ولی در نهایت برای حفاظت از همسر سابق و دخترش تن به محکومیت می دهد.

این شخصیت که عمرش از Suicide Squad بیش تر است، اولین بار توسط باب کین، دیوید ورن و لو سایر در دهه 50 به عنوان یکی از شرورهای اصلی بتمن نوشته شد. به خاطر ماسک و چشم بندش معروف است که ویل اسمیت هم در فیلم از همین لباس استفاده کرده.

Joker
بازیگر: جرد لتو

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: تنها شخصیتی از فیلم که نیاز چندانی به معرفی ندارد؛ چون درست پس از خلقش به عنوان دشمن همیشگی بتمن در دهه 40 توسط جری رابینسون، بیل فینگر و باب کین همواره جزئی از فرهنگ پاپ بوده. جوکر احتمالا مشهورترین شرور کامیک بوکی است و مدت هاست که سرو کله اش در تلویزیون یا هر موقع که بتمن راهی سینما شده، پیدا می شود. در گذشته سزار رومرو، جک نیکلسون و هیث لجر نقش شاهزاده دلقک جنایت را بازی کرده اند و لتو برای رسیدن به سطح آن ها کار سختی پیش رو دارد.

معمولا شروعش را در کامیک ها به عنوان یک جنایتکار معمولی دیده ایم (مثلا در کامیک Red Hood) که توی محلول های شیمیایی می افتد و موهایش به رنگ سبز تغییر می کند، پوستش می سوزد و حسابی روانی می شود. اگرچه احتمالا این جا هم مثل جوکر لجر، قصه به این خط روایی وارد نشود و جوکر از پیش آماده، مسلح و خود همیشگی اش باشد. خود جوکر البته عضوی از دسته نیست ولی ظاهرا یکی از زندانی های دیوانه خانه آرکام است که هارلی کویین قصد نجات دادنش را دارد.

Harley Quinn
بازیگر: مارگو رابی

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: هارلی مخلوق عجیبی از دنیای DC است، از این به بعد که او برای اولین بار در اپیزودی از بتمن، سری انیمیشن (Batman: The Animated Series) سال 92 ظاهر شد و آن قدر محبوب گشت که وارد دنیای کامیک شد. هارلی دوست و همکار تقریبا همیشگی جوکر در علایقش به خشونت، دیوانگی و غیرقابل پیش بینی بودن هم سطح دوست روانی است.

 هارلی البته روان شناس ماهری هم هست و طرف دیگر شخصیتش دکتر هارلین فرانسیس کوبینزلکدر دوباره سازی خط داستانی کامیک بوکی بعد از شکست با دوست دلقک مان شروع به گرفتن انتقام خونین و خشنی می کند که در نهایت گیرافتادنش سرنوشتش را با گروه گره می زند. اجرای رابی دومین باری خواهد بود که شکل Live- action دارد؛ چون پیش از این یک بار دیگر چنین بازی ای را در سریال کم عمر پرنده های شکار DC انجام داده بود.

Captain Boomerang
بازیگر: جی  کورتنی

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: جوجر هارکنس، زورگوی استرالیایی ای است که اسمش را از بومرنگ پیشرفته ای می گیرد که وسیله معمول ارتکاب جرمش است. او که توسط جان بروم و کارمین اینفانتینو در دهه 60 خلق شده، معمولا برای فلش دردسر درست می کند و یک بار تقریبا به کشتنش داد، آن هم با بستنش به بومرنگی عظیم و فرستادنش به فضا. خلاصه که خیلی بومرنگ دوست دارد. او که چندان شرور قدرتمندی نیست معمولا به خاطر شخصیت تند و دیالوگ های بعضا نژادپرستانه اش شهرت دارد، اگرچه ما منتظریم ببینیم چه قدر از این وجه شخصیتش به فیلم راه پیدا می کند.

Enchantress
بازیگر: کارا دلوین

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: انچنترس در طی این سال ها شکل های مختلفی را به خودش دیده. او اولین بار توسط باب هنی و هاوارد پارسل برای نشنال کامیکس (که بعدها جزئی از DC شد) در 1966 خلق گشت و در ماجراهای عجیب دیده شد. در ابتدا به عنوان هنرمندی با نام جون مور شناخته می شد که توسط موجودی جادویی به نام زامور قدرت گرفته تا با هیولاهای شیطانی بجنگد؛ اما بعدها که به کامیک ها باز می گردد، سردرگم شده و به دشمنی برای سوپرگرل تبدیل می شود.

او وارد دسته می شود تا طرف شرورش را کنترل کند اما در همان اولین ماموریت همه قدرت شیطانی اش آزاد می شود. یاد می گیرد که طرف انچنترسش شروری مجزاست که قصد کنترلش را دارد، برای همین برای نابودی اش تلاش می کند. قدرت هایش بهبودی، تلپورت کردن و تاثیرگذاشتن روی اشیا است. او از بین دیوار هم می تواند رد شود که البته با توجه به قدرت تلپورتش کمی زیادی به نظر می رسد.

Killer Croe
بازیگر: آدوالی آکینویه آگباجه

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: یکی از دشمنان بتمن مربوط به سال 1983 ساخته جین کولان. کراک قاتل همان طور که از ریختش می شود فهمید، شروری بسیار قدرتمند است که شکل و شمایلی مثل کروکودیل دارد.

بعدها مشخص می شود که به خاطر نوعی جهش ژنتیکی معکوس شمایلی این چنینی پیدا کرده. کراک قاتل ،جوانی راحتی نداشته؛ با عمه ای زندگی می کرده که از او متنفر بوده و همین پایش را به دنیای جنایت باز کرده است. او زور، سرعت، قدرت تحمل و رفلکس هایی ابرانسانی دارد، هیچ کس به خوبی اش نمی تواند شنا کند و تیرانداز قابلی هم هست. اکثرا در دیوانه خانه آرکام است اما برای فیلم سر و کله اش در بل ریو پیدا می شود.

El Diablo
بازیگر: جی هرناندز

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: خصیت های مختلفی در دنیای DC با چنین اسمی بوده اند و این طور که از ظواهر بر می آید، هرناندز قرار است در نقش چاتو سانتانا ایفای نقش کند. ساخته دست جایی نیتز و فیل هستر، خانه گروه مافیایی ای را که به او پول بدهکار بودند، به آتش می کشید و بعد از این که متوجه می شود درون خانه زنان و کودکان بی گناه هم بوده اند، خودش را به پلیس تسلیم می کند تا سر از زندان بل ریو دربیاورد. محکوم به اعدام بوده که از سر زور به عضویت گروه در می آید و بمبی مایکروچیپ شده هم وارد بدنش می کنند تا اطاعتش را تضمین کنند. در بین قدرت هایش کنترل آتش هم وجود دارد که احتمالا توی سفرهای دوستانه اعضای گروه حسابی به کار بیاید.

Slipknot
بازیگر: آدام بیچ

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: این شخصیت که هیچ ربط هم به گروه موسیقی مشهوری با همین نام ندارد، نام اصلی اش کریستوفر وایز است و توسط جری کانوی و رائل کانایان در 1984 خلق شد. او کارش را با کارمندی در شرکتی شیمیایی شروع کرد و فرمولی برای ساخت طناب هایی قدرتمند با عمری طولانی پیدا کرد و توسط گروه خرابکاری به نام 2000 استخدام شد، گروهی که قرار بود دنیا را در سال 2000 نابود کنند (البته کمی برای این موضوع دیر شد). در طی ماموریتی برای کشتن قهرمانی به نام Firestorm دستگیر شد و توجه Suicide squad را جلب کرد.

چندتایی ماموریت برای گروه انجام داد تا یک بار با تشویق کاپیتان بومرنگ، وقتی سعی در امتحان برد بمب های میکروچیپ شده در بدنش را داشت، یک دستش را از دست داد. به کلی بی خبریم که ایر قصد استفاده از این خط روایی را در فیلم دارد یا نه، اگرچه اصلا از او بعید نیست.

Katana
بازیگر: کارن فوکوهارا

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: نام دیگر تاتسو یاماشیرو. او که اولین حضورش در دنیای DC به سال 1983 و به دست مایک بار و جیم آپارو بوده، کاملا از زندگی معمولی با همسر و خانواده اش راضی بود تا این که برادرشوهرش که بر سر به دست آوردن دلش رقابتی داشته، شوهر را به وسیله شمشیر مرموزی به نام Soultaker می کشد. تاتسو پس از کشته شدن بقیه خانواده فرار می کند و پیش استاد تاداشی آموزش می بیند تا به آمریکا بیاید و با اسم کاتانا برای عدالت مبارزه کند. معمولا عضو تیمی به نام خارجی ها (Qutsiders) بوده که توسط بتمن شکل گرفته بوده. او البته گذرش به Suicidesquad هم افتاده و ظاهرا در فیلم عضوی از گروه است.

Amanda Waller
بازیگر: وایولا دیویس

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,هایلود

 

بیوگرافی: او که اولین بار در 1986 و توسط جان آسترندر، لن واین و جان برن به دنیای DC معرفی شد، به بی رحمی در جاسوس بازی و سیاست شهر است. اگرچه قدرت ابرانسانی ای ندارد اما به خوبی در منطق، مدیریت استراتژیک، تاکتیک های جنگی، نظریه بازی، جاسوسی و هنرهای رزمی آموزش دیده. او که در کودکی از یکی از مناطق فقیر شهر فرار کرده و کشته شدن خانواده اش را به چشم دیده، تصمیم می گیرد تا به مطالعه علوم سیاسی بپردازد و کمکی برای همنوعانش باشد.

دستیابی اش به مدارک رده بالای سیاسی باعث شد تا از طرح های اولیه Suicide squad باخبر شود و پیشنهاد مدل جدیدی را بدهد و شانس بازبینی عملیات شان را به دست آورد. آماندا رهبر جنجال برانگیزی از آب در می آید و معمولا به راحتی با بالادستی هایش مخالفت می کند تا اهداف خودش را پیش ببرد. البته اعضای گروه از هم متنفرند که این حس به نظر کاملا دوطرفه است.

 

اخبار فرهنگی و هنری - روزنامه سینما