فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حجت الاسلام زائری: ممنوع التصویر نشدم/ با قرارهای فیس بوکی موافقم


این کارشناس مذهبی گفت:ممنوع التصویر شدن من به این شکل نبوده و خبری که منتشر شده صحیح نیست، اما انتقادها در حدی بود که من یک شب حضور نداشتم.

حجت الاسلام دکتر محمد رضا زائری در مورد ممنوع التصویر خود در رسانه ها گفت: ممنوع التصویر شدن من به این شکل نبوده و خبری که منتشر شده صحیح نیست، اما انتقادها در حدی بود که من یک شب حضور نداشتم.

قرارهای فیس بوکی در چند روز اخیر به موضوع مهمی برای بحث کردن تبدیل شده است، برخی از آن برداشت مثبتی در جهت مشارکت های اجتماعی جوانان دارند، اما برخی آن را به ضرر کشور می دانند و این کار را قبول ندارند، از جمله کسانی که با این جریان به صورت هدف دار و سازنده موافق است، حجت الاسلام زائری است، که در برنامه شب‌های روشن در شبکه دو سیما بعد از افطار، جوانان را به حضور در برنامه های کتاب خوانی به این شکل ترغیب کرده است.

وی با اشاره به انتقادهایی که در مورد سخنان او در مورد قرارهای فیس بوکی بیان شده گفت: من آن مطلب را به عنوان یک پیشنهاد و ایده مطرح کردم، تا بخشی از مخاطبان که به لحاظ اجتماعی از اینترنت استفاده می کنند، ذهنشان را متوجه این مطلب کنم که اتفاقاتی که می افتد لزوما منفی نیست و می‌تواند با رویکرد ما جهت گیری مثبتی نیز داشته باشد.

حجت الاسلام زائری در ادامه افزود:مثلا در فیس بوک به جای این که قرار بگذارند و اتفاق ناخوشایندی مثل ماجرای آب پاشی پیش بیاید،ممکن است قرار بگذارند برای دیدن یک جانباز در یک آسایشگاه؛ بنابراین می توان این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد و این به نوع جهت گیری و رویکرد ما بستگی دارد.



ویدیو مرتبط :
علت ممنوع التصویر شدن حجت الاسلام محمد رضا زائری درسیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجت الاسلام زائری: تامین جانی داشته باشیم درباره مرتضوی افشاگری می کنیم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حجت الاسلام زائری: تامین جانی داشته باشیم درباره مرتضوی افشاگری می کنیم

دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان کهریزک به صورت غیر علنی آغاز شد.در حالی که پیش از این رییس دادگاه محاکم کیفری استان تهران اعلام کرده بود، دادگاه قضات متهم در پرونده کهریزک به صورت علنی برگزار خواهد شد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد، این دادگاه علیرغم حضور عده‌ی زیادی از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها در محل دادگاه کیفری استان تهران، به صورت غیرعلنی برگزار شد.

به گزارش «تابناک» براساس اعلام رئیس دادگاه شعبه 76 دادگاه رسیدگی به اتهامات قضات معلق شده پرونده موسوم به کهریزک غیرعلنی شد.

بنا به این گزارش ازساعت 8صبح خبرنگاران وتعدادی از اولیای دم وشکات پرونده در محوطه دادگاه حاضر شده بودند اما به علت غیرعلنی شدند دادگاه فقط اولیای دم و بستگان درجه یک اجازه حضور در جلسه دادگاه را داشتند.

بنابر این گزارش دقایقی پیش سعید مرتضوی وحیدری فر از قضات معلق شده و متهام این پرونده در جلسه دادگاه حاضر شدند.

همچنین اصلانی که تا پیش از این دادگاه به عنوان وکیل سعید مرتضوی درباره این پرونده اظهار نظراتی را مطرح کرده بود در دادگاه حاضر شد و به خبرنگاران اعلام کرد که در این دادگاه به عنوان وکیل حیدری فر حضور خواهد داشت.

اما پس از اعلام غیر علنی شدن دادگاه و عدم حضور خبرنگاران در این جلسه دادگاه حجت الاسلام محمد رضا زائری از همراهان عبدالحسین روح الامینی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان نکاتی درباره این دادگاه اعلام کرد که اگر برای برخی افراد تامین جانی برقرار گردد سخنان مهمی را درباره سعید مرتضوی و متهمان این پرونده اعلام خواهند کرد.

باید خاطر نشان کرد لحظاتی پیش حسین زاده نماینده روابط عمومی دادگستری استان تهران در جمع خبرنگاران حاضر در محوطه بیرونی دادگاه گفت: براساس بند 3 ماده 188 آیین دادرسی هیت قضایی تصمیم بر غیرعلنی بودن دادگاه گرفته است.

وی افزود: فیلم کامل جلسه دادگاه به سخنگوی قوه قضاییه تقیدم می‌شود تا ایشان درباره جلسه دادگاه اطلاع رسانی کنند./تابناک